Το νέο Ford Puma ανατρέπει τα δεδομένα

Το νέο Ford Puma ανατρέπει τα δεδομένα

Το νέο Ford Puma ανατρέπει τα δεδομένα

Το νέο Ford Puma ανατρέπει τα δεδομένα
Το νέο Ford Puma ανατρέπει τα δεδομένα

Το νέο Ford Puma ανατρέπει τα δεδομένα με τις προηγμένες τεχνολογίες του και την ήπια υβριδική τεχνολογία EcoBoost Hybrid 48-volt.

 

 

New Ford Puma

Το νέο Ford Puma ανατρέπει τα δεδομένα

 

Με τη χρήση της τεχνολογίας Ford EcoBoost Hybrid 48-volt, το νέο Ford Puma ανεβάζει τον πήχη στους τομείς της κατανάλωσης καυσίμου και των επιδόσεων. Ταυτόχρονα ενισχύει τον απολαυστικό οδηγικό χαρακτήρα των μοντέλων Ford.

 

 

Επιπλέον, η ήπια υβριδική τεχνολογία της Ford αναβαθμίζει τον βενζινοκινητήρα 1.0 EcoBoost του νέου Puma. Αυτό γίνεται με μία ενσωματωμένη μίζα/γεννήτρια 11.5 kW που παίρνει κίνηση μέσω ιμάντα.

 

 

Οι αγοραστές του νέου Puma μπορούν να επιλέξουν μέσα από μια προηγμένη γκάμα κινητήρων βενζίνης (Ford EcoBoost) και ντίζελ (Ford EcoBlue). Επιπλέον, το εμπορικό λανσάρισμα του μοντέλου στη χώρα μας θα πραγματοποιηθεί στα τέλη Ιανουαρίου.

 

 

 

Τα οφέλη της ήπιας υβριδικής αρχιτεκτονικής

 

 

Η Ford ανακοίνωσε πέρσι πως όλα τα μοντέλα της που θα λανσαριστούν από το νέο Focus και μετά θα περιλαμβάνουν μία ηλεκτροκίνητη έκδοση. Μάλιστα το νέο Puma είναι το πρώτο από 14 εξηλεκτρισμένα οχήματα που θα λανσαριστούν από τη Ford μέχρι το τέλος της φετινής χρονιάς. Έτσι, οι αγοραστές του μοντέλου θα είναι από τους πρώτους που θα έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν τα οφέλη της προηγμένης, ήπιας υβριδικής αρχιτεκτονικής της Ford. Αυτή είναι προσαρμοσμένη ώστε να βελτιώνει την οικονομία, την απόκριση, τις επιδόσεις και συνολικά την απολαυστική οδηγική εμπειρία.

 

 

Η τεχνολογία EcoBoost Hybrid 48-volt αναβαθμίζει τον βενζινοκινητήρα 1.0L EcoBoost του νέου Puma με μία ενσωματωμένη μίζα/γεννήτρια (BISG) 11.5 kW που παίρνει κίνηση μέσω ιμάντα. Αντικαθιστώντας τον στάνταρ εναλλάκτη, το σύστημα BISG επιτρέπει την ανάκτηση και αποθήκευση της ενέργειας που συνήθως χάνεται κατά το φρενάρισμα και το ρολάρισμα σε μία αερόψυκτη μπαταρία ιόντων λιθίου των 48 Volt.

 

 

Το σύστημα BISG λειτουργεί και σαν μοτέρ μέσω διαρκούς συνεργασίας με τον κινητήρα. Χρησιμοποιεί την αποθηκευμένη ενέργεια τόσο για την παροχή πρόσθετης ροπής υπό κανονικές συνθήκες οδήγησης και επιτάχυνσης, όσο και για τη λειτουργία των περιφερειακών ηλεκτρικών συστημάτων του οχήματος.

 

 

Διαθέσιμο σε εκδόσεις με απόδοση 125 και 155 ίππων, το ευφυές, αυτορυθμιζόμενο ήπιο υβριδικό σύστημα παρακολουθεί συνεχώς τη λειτουργία του αυτοκινήτου. Αυτό ώστε να προσδιορίζει το χρόνο και το βαθμό φόρτισης της μπαταρίας. Όλα αυτά προκειμένου να εξασφαλίζεται η βέλτιστη χρήση της αποθηκευμένης ενέργειας.

 

 

 

Εφαρμόζοντας τις παρακάτω στρατηγικές

 

 

«Υποκατάσταση ροπής», που αξιοποιεί την ισχύ του ηλεκτροκινητήρα του BISG για να προσφέρει ροπή έως 50 Nm μειώνοντας έτσι το απαιτούμενο φορτίο του βενζινοκινητήρα. Στόχος είναι η βελτίωση της οικονομίας καυσίμου έως και 9%, σύμφωνα με τις αναλύσεις της εταιρείας που βασίζονται στο πρωτόκολλο WLTP. Η “Υποκατάσταση ροπής” συμβάλλει στην επίτευξη εκπομπών CO2 από 124 g/km και κατανάλωσης από 5,4 l/100 km για την έκδοση των 125 ίππων στον WLTP (από 96 g/km και 4,2 l/100 km – NEDC), καθώς και εκπομπών CO2 από 126 g/km και κατανάλωσης από 5,5 l/100 km για την έκδοση των 155 ίππων (από 99 g/km και 4,4 l/100 km – NEDC)1

 

 

«Υποβοήθηση ροπής», που αξιοποιεί για ακόμα καλύτερες επιδόσεις την ισχύ του ηλεκτροκινητήρα του BISG. Αυτό ώστε να αυξηθεί η συνολική διαθέσιμη ροπή της μονάδας ισχύος έως και 20 Nm πάνω από το επίπεδο που διαθέτει από μόνος του ο βενζινοκινητήρας σε πλήρες φορτίο. Έτσι προσφέρεται μέχρι 50% περισσότερη ροπή στις χαμηλότερες στροφές- για καλύτερες επιδόσεις.

 

 

 

Σύστημα BISG

 

 

Το σύστημα BISG επέτρεψε επίσης στους μηχανικούς της Ford να μειώσουν τη σχέση συμπίεσης του 1.0L EcoBoost κινητήρα. Αυτό χρησιμοποιώντας παράλληλα ένα μεγαλύτερο υπερσυμπιεστή. Έτσι, περιορίζεται η υστέρηση στην απόκριση (turbo-lag) μέσω της παραπανήσιας ροπής του ηλεκτροκινητήρα που επιτρέπει στον κινητήρα εσωτερικής καύσης να περιστρέφεται ταχύτερα διατηρώντας έτσι ψηλά την πίεση στο τούρμπο.

 

 

Το BISG επανεκκινεί τον κινητήρα σε περίπου 300 χιλιοστά του δευτερολέπτου. Αυτό επιτρέπει στην τεχνολογία Auto Start-Stop του νέου Puma EcoBoost Hybrid να λειτουργεί σε ένα ευρύτερο φάσμα σεναρίων. Σε αυτά συμπεριλαμβάνονται οι περιπτώσεις που το όχημα ρολάρει για να σταματήσει με ταχύτητα κάτω από 15 km/h. Ή ακόμα και με επιλεγμένη σχέση στο κιβώτιο με το πεντάλ του συμπλέκτη πατημένο.

 

 

 

Περί κινητήριων συνόλων

 

 

«Ο κινητήρας μας 1.0L EcoBoost έχει ήδη αποδείξει ότι η απόδοση και οι επιδόσεις μπορούν να συνυπάρχουν αρμονικά. Η τεχνολογία EcoBoost Hybrid προάγει αυτή τη φιλοσοφία στο επόμενο επίπεδο». Αυτό δήλωσε ο Roelant de Waard, vice president, Marketing, Sales & Service, Ford Ευρώπης. Και συνέχισε λέγοντας.  «Πιστεύουμε ότι οι πελάτες θα ενθουσιαστούν από την αθόρυβη λειτουργία και την άμεση απόκριση των EcoBoost Hybrid. Μάλιστα, θα μείνουν απόλυτα ικανοποιημένοι από τις μειωμένες επισκέψεις στα πρατήρια καυσίμου.»

 

 

Επιπλέον, οι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν εκδόσεις μέσα από την προηγμένη γκάμα κινητήρων βενζίνης (Ford EcoBoost) και ντίζελ (Ford EcoBlue). Αυτές υποστηρίζονται από λειτουργία Auto Start-Stop, για μειωμένο λειτουργικό κόστος και 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο.

 

 

Ο κινητήρας 1.0 EcoBoost των 125 ίππων θα εξασφαλίζει εκπομπές CO2 από 131 g/km και κατανάλωση 5,7 l/100 km σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP (από 103 g/km και 4,5 l/100 km – NEDC)1

 

 

Μάλιστα αργότερα μέσα στη χρονιά θα διατίθεται με ένα νέο, επτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Αυτό θα προσφέρει ομαλές αλλαγές ταχυτήτων για βελτιστοποιημένη, αθόρυβη λειτουργία και κατανάλωση.

 

 

Τα κινητήρια σύνολα 1.0 EcoBoost και EcoBoost Hybrid διαθέτουν επίσης το πρώτο στην αυτοκινητοβιομηχανία σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρου της Ford για τρικύλινδρο κινητήρα. Αυτό θέτει αυτόματα εκτός λειτουργίας τον έναν κύλινδρο όταν δεν είναι απαραίτητη όλη η ισχύς. Όπως άλλωστε συμβαίνει στο ρολάρισμα ή στο ταξίδι με χαμηλό φορτίο. Το σύστημα μπορεί να απενεργοποιεί και να ενεργοποιεί εκ νέου τον έναν κύλινδρο μέσα σε 14 χιλιοστά του δευτερολέπτου.

 

 

Η έκδοση ντίζελ 1.5L EcoBlue με απόδοση 120 ίππων θα λανσαριστεί επίσης αργότερα μέσα στη χρονιά. Θα προσφέρει μάλιστα γραμμική απόδοση τόσο της ισχύος όσο και της ροπής. Η συγκεκριμένη έκδοση προβλέπεται να έχει εκπομπές CO2 από 117 g/km και κατανάλωση από 4,5 l/100 km στον WLTP (από 99 g/km και 3,8 l/100 km – NEDC).2

 

 

 

Τεχνολογίες που ξεχωρίζουν

 

 

Ανάμεσα στις καινοτόμες τεχνολογίες του 1.5L EcoBlue κινητήρα ξεχωρίζουν:

 

 

Μία ενσωματωμένη πολλαπλή εισαγωγής για βελτιστοποιημένη αναπνοή κινητήρα.

 

 

Υπερσυμπιεστή χαμηλής αδράνειας για ταχύτερη και πιο ελεγχόμενη απόκριση.

 

 

Σύστημα ψεκασμού καυσίμου υψηλής πίεσης, που προσφέρει πιο άμεση απόκριση, πολιτισμένη λειτουργία και ακρίβεια.

 

 

Η οδηγική απόλαυση αναβαθμίζεται με την τεχνολογία επιλέξιμων προφίλ της Ford (Normal, Eco, Sport, Slippery και Trail). Αυτά θα επιτρέπουν στους οδηγούς να ρυθμίζουν τόσο την απόκριση του γκαζιού, όσο και εκείνη των συστημάτων πρόσφυσης και ελέγχου της ευστάθειας του αμαξώματος. Μέσω των διαθέσιμων προγραμμάτων καθορίζεται επίσης και το πότε αλλάζει σχέση το κιβώτιο στις αυτόματες εκδόσεις.

 

 

Το νέο Puma βελτιστοποιεί περαιτέρω την καταξιωμένη αρχιτεκτονική της κατηγορίας Β της Ford. Η τελευταία, ως γνωστόν, προσφέρει κορυφαία συμπεριφορά και στο Ford Fiesta. Η νέα και πιο άκαμπτη πίσω ανάρτηση, τα μεγαλύτερα αμορτισέρ, τα πιο άκαμπτα σιλεντμπλόκ και τα βελτιστοποιημένα top mounts της ανάρτησης έχουν ως αποτέλεσμα τη μείωση των τριβών και την αύξηση της ακαμψίας του πλαισίου. Έτσι δημιουργείται ένα αυτοκίνητο με κορυφαία για την κατηγορία του συμπεριφορά.

 

 

 

Τέλη Ιανουαρίου στην Ελλάδα

 

 

Το νέο Puma που θα λανσαριστεί στη χώρα μας στο τέλος Ιανουαρίου. Μάλιστα έρχεται να προστεθεί στην ολοένα και πιο διευρυμένη γκάμα SUV και Crossover προτάσεων της Ford στην Ευρώπη. Σε αυτή περιλαμβάνονται τα Fiesta Active, Focus Active, EcoSport, το νέο Kuga, το Edge, καθώς και το νέο Explorer Plug-In Hybrid.

 

 


#Follow us on Instagram

Ο ιστοχώρος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. Με τη χρήση αυτού του ιστοχώρου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.Αποδοχή

Φορτώνει...
Εάν η σελίδα δεν φορτώνει, κάντε κλικ εδώ.
Φορτώνει...