Έκθεση της Ford για την παγκόσμια τάση το 2020

Ford Trends Report

Έκθεση της Ford για την παγκόσμια τάση το 2020

Έκθεση της Ford για την παγκόσμια τάση το 2020
Έκθεση της Ford για την παγκόσμια τάση το 2020

Έκθεση της Ford για την παγκόσμια τάση το 2020, με την εταιρεία να δείχνει πως οι άνθρωποι δεν προλαβαίνουν τις εξελίξεις.

 

Ford Trends Report

Ford Trends Report

 

Μάλιστα δυσκολεύονται περισσότερο να εμπιστευτούν τις εταιρείες από ό,τι έκαναν στο παρελθόν. Το 45% των ενηλίκων σημειώνουν πως νιώθουν μόνοι σε καθημερινή βάση. Δίνουν μάλιστα το έναυσμα στις εταιρείες να τους βοηθήσουν να είναι πιο άνετοι και διασυνδεδεμένοι. Το 58% λέει πως νιώθει περισσότερο απόγνωση παρά ελπίδα. Αυτό όταν το ερώτημα αφορά την κλιματική αλλαγή. Ωστόσο, όταν χρειάζεται να παρθούν αποφάσεις, αυτοί που το κάνουν είναι λιγότεροι από τους μισούς.

 

 

Αναλυτικά μερικά στοιχεία

 

 

Όλοι μόνοι

 

Η μοναξιά έχει γίνει μια επιδημία παγκόσμιων διαστάσεων. Η μοναξιά κυριαρχεί ιδιαίτερα μεταξύ των νέων – το 62% των Gen Zers συμφωνεί σε παγκόσμιο επίπεδο με τη δήλωση “Αισθάνομαι μόνος σε τακτική βάση” και το 50% συμφωνεί “Συχνά αισθάνομαι μοναξιά όταν είμαι γύρω από άλλους ανθρώπους”.

 

 

Κάτω από την επιφάνεια

 

Υπάρχει αυξανόμενο ενδιαφέρον για τα στοιχεία της οικοδόμησης της εμπιστοσύνης των καταναλωτών. Οι καταναλωτές θέλουν να πιστεύουν ότι οι εταιρείες κάνουν το σωστό, αλλά πρέπει να δουν πίσω από την κουρτίνα για να το πιστέψουν. Το 67% των ενηλίκων σε παγκόσμιο επίπεδο συμφωνεί ότι “Μόλις η μάρκα χάσει την εμπιστοσύνη μου, δεν υπάρχει καμία επιστροφή”.

 

 

Κλήση σε στάση

 

Οι άνθρωποι ζητούν από τα εμπορικά σήματα να μετακινούνται από μια νοοτροπία βασισμένη στο προϊόν σε μια νοοτροπία που βασίζεται στις αξίες – αν και δεν επηρεάζει πάντα την απόφασή τους να αγοράσουν: το 59% των ενηλίκων παγκοσμίως λέει ότι ενδιαφέρονται περισσότερο για την ευκολία αγοράς από τις αξίες της μάρκας.

 

 

Μεγάλες προσδοκίες

 

Καθώς το ηλεκτρονικό εμπόριο μεγαλώνει, το ίδιο συμβαίνει και με τις προσδοκίες για τα εμπορικά σήματα. Το 67% των ενηλίκων σε παγκόσμιο επίπεδο συμφωνεί με τη δήλωση “Έχω υψηλότερες προσδοκίες για τις μάρκες από ό, τι έκανα στο παρελθόν”.

 

 

Το Πράσινο Παράδοξο

 

Σε όλο τον κόσμο, οι καταναλωτές ανησυχούν όλο και περισσότερο για την αλλαγή του κλίματος. Ωστόσο, αυτή η ανησυχία δεν μεταφράζεται σε επείγουσα ανάγκη: το 64% των ανθρώπων που δεν αλλάζουν τη συμπεριφορά τους για να βοηθήσουν στην καταπολέμηση της αλλαγής του κλίματος δηλώνουν ότι νομίζουν ότι δεν μπορούν να κάνουν τη διαφορά.

 

 

Θέματα ταυτότητας

 

Οι συνομιλίες και η γλώσσα γύρω από την ταυτότητα εξελίσσονται – πιο συγκεκριμένα, κατανοώντας ότι οι ταυτότητες είναι χτισμένες τόσο από τα ορατά χαρακτηριστικά όσο και από τα αόρατα, όπως η σεξουαλική ταυτότητα, η καταγωγή, η θρησκεία και άλλα. Μόνο το 67% των ενηλίκων παγκοσμίως λέει “κατανοώ την έννοια της διαφορετικότητας των φύλων”.

 

 

Η δεύτερη φορά

 

Οι νέες εταιρείες upcycle σε όλο τον κόσμο έχουν εκσυγχρονίσει τη μεταπώληση. Το λεγόμενο κίνημα αναδημιουργίας αυξάνεται για τους εξειδικευμένους αγοραστές, φέρνοντας νέα ζωή σε ρούχα, συσκευές, ηλεκτρονικά είδη, είδη οικιακής χρήσης και άλλα αγαθά – και όλο και περισσότεροι καταναλωτές το προτιμούν. Το 60% των ενηλίκων σε παγκόσμιο επίπεδο συμφωνούν “είμαι πιο ανοικτός στην αγορά μεταχειρισμένων προϊόντων από ό,τι ήμουν πριν από πέντε χρόνια”.

 

 

Πηγή: Ford


#Follow us on Instagram

Ο ιστοχώρος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. Με τη χρήση αυτού του ιστοχώρου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.Αποδοχή

Φορτώνει...
Εάν η σελίδα δεν φορτώνει, κάντε κλικ εδώ.
Φορτώνει...