Διάκριση για τον 1,0 λίτρου EcoBoost κινητήρα της Ford

Διάκριση για τον 1,0 λίτρου EcoBoost κινητήρα της Ford

Διάκριση για τον 1,0 λίτρου EcoBoost κινητήρα της Ford

Διάκριση για τον 1,0 λίτρου EcoBoost κινητήρα της Ford

Διάκριση για τον 1,0 λίτρου EcoBoost κινητήρα της Ford

 

Διάκριση για τον 1,0 λίτρου EcoBoost κινητήρα της Ford που απέσπασε τον τίτλο του 2019 International Engine and Powertrain of the Year (IEPOTY) στην κατηγορία Sub-150 PS.

 

Focus ST-Line

Focus ST-Line

 

Η εταιρεία αναβάθμισε το 3κύλινδρο μοτέρ των Ford Focus και Transit Connect με το σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων για μειωμένη κατανάλωση, ενώ βελτιώσεις έχουν γίνει στην κυλινδροκεφαλή, την τροφοδοσία και άλλα πολλά. Μάλιστα, η μονάδα θα λανσαριστεί και σε άλλα μοντέλα μέσα στη χρονιά.

 

Η κριτική επιτροπή του IEPOTY, που αποτελείται από 70 μέλη από 31 χώρες, έδωσε 145 βαθμούς στον 1,0 λίτρου EcoBoost κινητήρα, έχοντας απόσταση 26 πόντων από άλλους κατασκευαστές που ακολούθησαν και μεταξύ άλλων είναι οι BMW, PSA Group, Toyota/Lexus και Volkswagen.

 

Αυτός ο κινητήρας, θα αποτελέσει τη βάση για τις εκδόσεις ήπιας υβριδικής τεχνολογίας των Fiesta EcoBoost Hybrid και Focus EcoBoost Hybrid, με μερικά από τα κύρια χαρακτηριστικά του συστήματος ηλεκτροκίνησης, να είναι μια ενσωματωμένη μίζα/γεννήτρια (BISG) με κίνηση μέσω ιμάντα, που αντικαθιστά τον στάνταρ εναλλάκτη, επιτρέποντας την ανάκτηση και αποθήκευση ενέργειας που χάνεται κατά την πέδηση και το ρολάρισμα, προκειμένου να φορτίζεται η μπαταρία 48 volt.

 

Το BISG χρησιμοποιεί την αποθηκευμένη ενέργεια για την παροχή πρόσθετης ροπής και περιορίζοντας την υστέρηση στην απόκριση (turbo-lag), επέτρεψε στους μηχανικούς να αυξήσουν την ισχύ του σε επίπεδα άνω των 155 ίππων με τη χρήση μεγαλύτερου turbo.

 

Αξίζει να τονιστεί πως αυτός ο κινητήρας θα υποστηρίξει το Transit Custom Plug-In Hybrid van και την επιβατική έκδοση Tourneo Custom Plug-In Hybrid.

 

TRANSIT Connect Van L1

TRANSIT Connect Van L1

 

Διάκριση για τον 1,0 λίτρου EcoBoost κινητήρα της Ford: αναλυτικά

 

-Γενικός νικητής: 2012, 2013 και 2014

 

-Καλύτερος νέος κινητήρας: 2012

 

-Καλύτερος κινητήρας κάτω του 1.0L: 2012, 2013, 2014, 2015, 2016 και 2017

 

-Κινητήρας της χρονιάς στην κατηγορία Sub-150 PS: 2019

 

-Fiesta 1.0L EcoBoost, εκπομπές CO2 από 105-109 g/km, κατανάλωση καυσίμου από 4,6-4,8 l/100 km

 

-Focus 1.0L EcoBoost, εκπομπές CO2 από 107-110  g/km, fuel- κατανάλωση καυσίμου από 4,7-4,9 l/100 km

 

-Transit Connect 1.0L EcoBoost, εκπομπές CO2 από 146 g/km, κατανάλωση καυσίμου από 6,4 l/100 km

 

-Fiesta EcoBoost Hybrid, προβλεπόμενες εκπομπές CO2 από 112 g/km, κατανάλωση καυσίμου από 4,9 l/100 km

 

-Focus EcoBoost Hybrid, προβλεπόμενες εκπομπές CO2 από 106 g/km κατανάλωση καυσίμου από 4,7 l/100 km

 

-Tourneo Custom Plug-In Hybrid, προβλεπόμενες εκπομπές CO2 από 75 g/km, κατανάλωση καυσίμου από 3,3 l/100 km

 

-Transit Custom Plug-In Hybrid, προβλεπόμενες εκπομπές CO2 από 75 g/km, κατανάλωση καυσίμου από 3,3 l/100 km

 

 

Πηγή: Ford


#Follow us on Instagram

Ο ιστοχώρος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. Με τη χρήση αυτού του ιστοχώρου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.Αποδοχή

Φορτώνει...
Εάν η σελίδα δεν φορτώνει, κάντε κλικ εδώ.
Φορτώνει...