Δοκιμάζουμε το νέο Citroen C4 Cactus 1.2 PureTech 110PS BV6

Δοκιμάζουμε το νέο Citroen C4 Cactus 1.2 PureTech 110PS BV6

Δοκιμάζουμε το νέο Citroen C4 Cactus 1.2 PureTech 110PS BV6

Δοκιμάζουμε το νέο Citroen C4 Cactus 1.2 PureTech 110PS BV6

Δοκιμάζουμε το νέο Citroen C4 Cactus 1.2 PureTech 110PS BV6

Δοκιμάζουμε το νέο Citroen C4 Cactus 1.2 PureTech 110PS BV6, την προσαρμοσμένη στις επιταγές της νόρμας εκπομπών ρύπων Euro 6.2. WLTP εκδοχή του μοντέλου της γαλλικής εταιρείας.

 

Citroen C4 Cactus 1.2 PureTech 110PS BV6

Citroen C4 Cactus 1.2 PureTech 110PS BV6 back

Μια σειρά αλλαγών στις ρυθμίσεις του τρόπου λειτουργίας του τρικύλινδρου κινητήρα των 110 ίππων και η αντικατάσταση του χειροκίνητου κιβωτίου των πέντε σχέσεων με αυτό των έξι σχέσεων ολοκληρώνουν την εικόνα του, έτσι κι αλλιώς,  πρόσφατα ανανεωμένου Cactus 1.2.

 

Οι αλλαγές αυτές έχουν επιφέρει μια πιο γραμμική απόδοση της ροπής με ταυτόχρονη μείωση της απόκρισης του turbo χαμηλά. Πολύ πιο σημαντική είναι η πιο πυκνή κατανομή των σχέσεων μετάδοσης του νέου κιβωτίου, η οποία υποστηρίζει τη λειτουργία του κινητήρα και συγχρόνως εξασφαλίζει πιο ομαλή επιτάχυνση από στάση και εν κινήσει. Ο επιλογέας υστερεί σε ακρίβεια και αίσθηση, απαιτώντας μια αρχική εξοικείωση.

 

Σύμφωνα με το νέο τρόπο μετρήσεων, το Citroen C4 Cactus 1.2 110PS Euro 6.2 εκπέμπει 117 γρ CO2/100 χλμ., ενώ η μέση κατανάλωση της δοκιμής κυμάνθηκε στα 7,4 λτ./100 χλμ.

 

Citroen C4 Cactus 1.2 PureTech 110PS BV6 engine

Citroen C4 Cactus 1.2 PureTech 110PS BV6 engine

Επάρκεια χώρων στο εσωτερικό

Το crossover σχήμα του αμαξώματος προσφέρει επάρκεια χώρων στο εσωτερικό και για τις αποσκευές. Το υψηλό κατώφλι φόρτωσης κρύβει, αναλόγως του εξοπλισμού, ρεζέρβα κανονικών διαστάσεων. Η ατμόσφαιρα στο εσωτερικό είναι ευχάριστη και τα επίπεδα θορύβου στις μικρότερες και μεσαίες ταχύτητες χαμηλά.

 

Στον αυτοκινητόδρομο, το εξάρι κιβώτιο μειώνει το θόρυβο του κινητήρα, οι αεροδυναμικοί παρόλα αυτά θόρυβοι αυξάνονται αρκετά. Μια σειρά από θήκες και αποθηκευτικούς χώρους διευκολύνουν την καθημερινή χρήση, όχι όπως και τα πίσω παράθυρα που δεν ανοίγουν ελάχιστα προς τα έξω.

 

Τα επίπεδα καθίσματα δεν μπορούν να συγκρατήσουν τα σώματα των επιβατών στις στροφές, όπου το αμάξωμα παίρνει σημαντικές κλίσεις. Από την άλλη τα επίπεδα πρόσφυσης, ελκτικής και πλευρικής, αποδεικνύονται ιδιαίτερα υψηλά και κατά συνέπεια και προσφερόμενα επίπεδα άνεσης. Το σύστημα διεύθυνσης, όντας ακριβές και αρκετά άμεσο, αυξάνει την αυτοπεποίθηση και την ευχαρίστηση του οδηγού. Θετική είναι και η εικόνα των φρένων.

 

 

Citroen C4 Cactus 1.2 PureTech 110PS BV6 interior look

Interior look

Πηγή των προαναφερόμενων αρετών είναι η ιδιαίτερα αποτελεσματική και άνετη ανάρτηση, με προοδευτικά υδραυλικά στοπ, η οποία είναι σε θέση να απορροφά αποτελεσματικά το μεγαλύτερο μέρος των ανωμαλιών του οδοστρώματος. Την ίδια στιγμή, αν και επιτρέπει στο αμάξωμα να παίρνει κλίσεις όταν πιεστεί στην στροφή διατηρεί τη γεωμετρία των τροχών και κατά συνέπεια και την πρόσφυση.

Εν κατακλείδι…

Συνολικά, το νέο Citroen C4 Cactus 1.2 PureTech 110PS BV6 συνεχίζει να αποτελεί μια ιδιαίτερη και ελαφρώς εναλλακτική πρόταση στην κατηγορία των μικρών crossover light SUV, το οποίο καλύπτει άνετα τις καθημερινές ανάγκες αστικής χρήσης, ίσως και αυτές ενός ταξιδιού σε επαρχιακό περιβάλλον. Φυσικά και μπορεί να κινηθεί και στον αυτοκινητόδρομο, αλλά ένα πιο ήσυχο στις υψηλότερες ταχύτητες όχημα θα αποτελούσε μια πιο ενδεδειγμένη λύση για αυτή την περίσταση.

 

Citroen C4 Cactus 1.2 PureTech 110PS BV6 side

Citroen C4 Cactus 1.2 PureTech 110PS BV6 side

Η τιμή του Citroen Cactus 1.2 PureTech 110 με το χειροκίνητο κιβώτιο ξεκινά από τα €16.840 στην καλά εξοπλισμένη βασική έκδοση Live. Διαθέσιμες είναι δύο ακόμη, όπως και έξτρα εξοπλιστικά πακέτα.

 

 

 

Citroen C4 Cactus 1.2 PureTech 110PS BV6

Κινητήρας

Κυβισμός (κ.εκ.): 1.199
Διάταξη/κύλινδροι: Εγκάρσια εμπρός / 3
Τροφοδοσία: Turbo, άμεσος ψεκασμός
Ισχύς (PS/σ.α.λ.): 110/5.500
Ροπή (Nm/σ.α.λ.): 205/1.750

Επιδόσεις

0-100 χ.α.ω (δλ.) 10,3
Τελική ταχύτητα (χ.α.ω) 196

Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)

Μικτή 5,1
Αστική 6,2
Υπεραστική 4,5
Μέση δοκιμής 7,4

Εκπομπές ρύπων

Προδιαγραφή Euro 6.2
CO2 (γρ./χλμ.) 117

Μετάδοση

Κίνηση Εμπρός
Κιβώτιο / Σχέσεις Χειροκίνητο / 6
Σύστημα διεύθυνσης
Τύπος/υποβοήθηση Κρεμαγιέρα με μεταβλητή ηλεκτρική υποβοήθηση

Αμάξωμα / διαστάσεις

Μήκος x πλάτος x ύψος (χλστ.) 4.170×1.714×1.480
Μεταξόνιο (χλστ.) 2.595
Χώρος αποσκευών (λτ./VDA) 358-1.170
Βάρος, καθαρό/μικτό (κιλά) 1.140 / 1.575
Δοχείο καυσίμων (λτ.) 50
Ανάρτηση
Εμπρός Γόνατα McPherson, ψαλίδια βάσης, αμορτισέρ με Progressive Hudraulic Cushions, αντιστρεπτική
Πίσω Ημιάκαμπτος άξονας, αμορτισέρ με Progressive Hudraulic Cushions,  αντιστρεπτική
Φρένα
Εμπρός / πίσω Δίσκοι/Ταμπούρα
Διαστάσεις ελαστικών
Εμπρός / πίσω 205/55 R16
Προτεινόμενη τιμή λιανικής
Βασική έκδοση (ευρώ) 16.840


#Follow us on Instagram

Ο ιστοχώρος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. Με τη χρήση αυτού του ιστοχώρου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.Αποδοχή

Φορτώνει...
Εάν η σελίδα δεν φορτώνει, κάντε κλικ εδώ.
Φορτώνει...