Η Τεχνολογία κινητήρων CVVD από τη Hyundai

Η Τεχνολογία κινητήρων CVVD από τη Hyundai

Η Τεχνολογία κινητήρων CVVD από τη Hyundai

Η Τεχνολογία κινητήρων CVVD από τη Hyundai

Η Τεχνολογία κινητήρων CVVD από τη Hyundai

 

Η Τεχνολογία κινητήρων CVVD από τη Hyundai ή αλλιώς τεχνολογία Συνεχούς Μεταβαλλόμενης Διάρκειας βύθισης Βαλβίδας θα εξοπλίζει τα μελλοντικά οχήματά της.

 

Hyundai CVVD tech

Hyundai CVVD tech

Την τεχνολογία Συνεχούς Μεταβαλλόμενης Διάρκειας βύθισης Βαλβίδας (Continuously Variable Valve Duration-CVVD), ανέπτυξε η Hyundai. Τα αποκαλυπτήρια της τεχνολογίας έγιναν στο Hyundai Motorstudio Goyang μαζί με τον Smartstream G1.6 T-GDi, τον πρώτο κινητήρα που διαθέτει αυτή την τεχνολογία.

 

Το σύστημα CVVD βελτιώνει την απόδοση του κινητήρα και μειώνει την κατανάλωση. Ρυθμίζει τη χρονική διάρκεια ανοίγματος και κλεισίματος των βαλβίδων. Επιτυγχάνει αύξηση απόδοσης του μοτέρ κατά 4% και μείωση της κατανάλωσης κατά 5%. Παράλληλα, η τεχνολογία μειώνει τις εκπομπές κατά 12%.

 

Συνεχώς Μεταβαλλόμενη Διάρκεια βύθισης Βαλβίδων

 

Οι τυπικές τεχνολογίες χρονισμού των βαλβίδων, ρύθμιζαν τη διάρκεια ανοίγματος/κλεισίματος ή έλεγχαν τον όγκο αέρα που εισαγόταν, προσαρμόζοντας το βάθος ανοίγματος. Με λίγα λόγια, δεν μπορούσαν να ρυθμίσουν τη διάρκεια βύθισης της βαλβίδας,. Αυτό καθώς ο χρονισμός κλεισίματος εξαρτιόταν από αυτόν του ανοίγματος. Η CVVD από τη μεριά της, ρυθμίζει τις βαλβίδες εισαγωγής να παραμένουν ανοικτές μέχρι τη μέση του χρόνου συμπίεσης. Από αυτό το σημείο τις κρατάει κλειστές, έως σχεδόν το τέλος του χρόνου συμπίεσης.

 

Έτσι, μειώνονται οι αντιστάσεις που προκαλούνται από τη συμπίεση. Από την άλλη, ο κινητήρας λειτουργεί σε υψηλές στροφές. Το όχημα δηλαδή κινείται με μεγάλη ταχύτητα ή επιταχύνει γρήγορα και οι βαλβίδες εισαγωγής κλείνουν στην αρχή του χρόνου συμπίεσης για να μεγιστοποιηθεί ο όγκος αέρα που χρησιμοποιείται κατά τη διαδικασία της καύσης, βελτιώνοντας τη ροπή και την επιτάχυνση.

 

Κινητήρας Smartstream G1.6 T-GDi

 

Αυτός ο κινητήρας χρησιμοποιεί την τεχνολογία CVVD. Είναι turbo, βενζίνης, 4κύλινδρος σε σειρά, ισχύος 180 ίππων με 265Nm ροπή. Διαθέτει το σύστημα Low-Pressure Exhaust Gas Recirculation για βελτιστοποιημένη οικονομία. Διαθέτει το ενσωματωμένο σύστημα θερμικής διαχείρισης (Thermal Management System) το οποίο θερμαίνει ή ψύχει ταχύτερα τον κινητήρα. Επιπλέον, εφοδιάζεται με ένα σύστημα άμεσου ψεκασμού με πίεση 350 bar, ξεπερνώντας τα 250 του προηγούμενου T-GDi κινητήρα, μειώνοντας τις τριβές κατά 34%.

 

Πηγή: Hyundai

 


#Follow us on Instagram

Ο ιστοχώρος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. Με τη χρήση αυτού του ιστοχώρου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.Αποδοχή

Φορτώνει...
Εάν η σελίδα δεν φορτώνει, κάντε κλικ εδώ.
Φορτώνει...