Η Fisker κατασκεύασε στερεού τύπου μπαταρία

Fisker Solid-State Battery

Η Fisker κατασκεύασε στερεού τύπου μπαταρία

Fisker Solid-State Battery

Fisker Solid-State Battery

Η Fisker κατασκεύασε στερεού τύπου μπαταρία, που αυξάνει την αυτονομία των οχημάτων, ενώ παράλληλα εξασφαλίζει ελάχιστο χρόνο φόρτισης.

Fisker Solid-State Battery (1)

Fisker Solid-State Battery (1)

Οι τρέχοντες περιορισμοί στην τεχνολογία στερεού τύπου μπαταριών αφορούν τη χαμηλή πυκνότητα ηλεκτροδίων, τα όρια της θερμότητας, την περιορισμένη διαθεσιμότητα υλικών, το υψηλό κόστος, αλλά και τις μη κλιμακούμενες διαδικασίες παραγωγής.

Η Fisker κατασκεύασε από τη μεριά της μια μπαταρία με τρισδιάστατα ηλεκτρόδια στερεάς κατάστασης, 25 φορές μεγαλύτερης επιφάνειας. Διαθέτει εξαιρετικά υψηλές ηλεκτρονικές και ιοντικές αγωγιμότητες που επιτρέπουν γρήγορη φόρτιση, με σημαντικά χαμηλή θερμοκρασία. Το αποτέλεσμα είναι 2,5 φορές περισσότερη ενεργειακή πυκνότητα σε σχέση με τις μπαταρίες ιόντων-λιθίου. Μάλιστα, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα, το κόστος να μειωθεί στο 1/3 της αρχικής τιμής, λόγω της εξέλιξης των υλικών, με τις προβλεπόμενες τιμές να αφορούν εκείνες που θα ισχύουν κατά τα φαινόμενα το 2020.

Fisker Solid-State Battery (2)

Fisker Solid-State Battery (2)

Fisker: με έτοιμη τεχνολογία μετά το 2023

H Fisker αναμένει ότι η τεχνολογία μπορεί να είναι έτοιμη για εφαρμογές στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας μετά το 2023. Οι μακροπρόθεσμες προβλέψεις οφείλονται στην έλλειψη αλυσίδων εφοδιασμού με συγκεκριμένες πρώτες ύλες και κατάλληλα εργαλεία κατασκευής. Μόλις η τεχνολογία είναι πλήρως έτοιμη, η μπαταρία θα χαρίσει αυτονομία στα οχήματα της τάξης άνω των 800 χιλιομέτρων με μία μόνο φόρτιση. Μάλιστα, ο χρόνους φόρτισης θα είναι τόσο χαμηλός όσο ένα λεπτό – επιτρέποντας στην τεχνολογία να παρακάμψει τον κινητήρα εσωτερικής καύσης, ωθώντας την αυτοκινητοβιομηχανία στη μαζική ηλεκτροκίνηση.

Η ευέλικτη κατασκευή ηλεκτροδίων στερεάς κατάστασης της εταιρείας θα επιτρέψει την κατασκευή μπαταριών με πολύπλευρους παράγοντες τάσης και μορφής. Μπορούν να τυλιχθούν σε κυλινδρικές κυψέλες με υψηλότερη τάση, επιτρέποντας τη χρήση των σημερινών εργαλείων και μηχανημάτων για πακέτα μπαταριών, έχοντας μικρότερες συνδέσεις, καλύτερη θερμική διαχείριση και απαιτήσεις ασφάλειας. Αυτό θα μειώνει περαιτέρω το κόστος.

Πηγή: Fisker


#Follow us on Instagram

Ο ιστοχώρος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. Με τη χρήση αυτού του ιστοχώρου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.Αποδοχή

Φορτώνει...
Εάν η σελίδα δεν φορτώνει, κάντε κλικ εδώ.
Φορτώνει...