H Seat προωθεί την αστική κινητικότητα

H Seat προωθεί την αστική κινητικότητα

H Seat προωθεί την αστική κινητικότητα

H Seat προωθεί την αστική κινητικότητα
H Seat προωθεί την αστική κινητικότητα

H Seat προωθεί την αστική κινητικότητα παρουσιάζοντας την Urban Mobility, το νέο πρωτότυπο e-Kickscooter και το πρώτο ηλεκτρικό eScooter στην ιστορία της.

 

 

SEAT Urban Mobility

SEAT Urban Mobility

 

Η νέα αυτή επιχειρηματική μονάδα θα ενσωματώσει όλες τις λύσεις κινητικότητας και θα λανσάρει στην αγορά το eScooter το 2020. Επιπλέον, στη νέα αυτή μονάδα θα συμπεριληφθεί το νέο πρωτότυπο e-Kickscooter.

 

 

Υπό αυτό το πρίσμα, η SEAT Urban Mobility θα συνεχίσει να συνεργάζεται με τους αντιπροσώπους της πόλης και της δημόσιας διοίκησης για την ανάλυση της καταλληλόλητας ενός οχήματος. Θα ενσωματώσει επίσης τη Respiro, την πλατφόρμα κοινής χρήσης οχημάτων που λειτουργεί στη Μαδρίτη και πρόσφατα στην περιοχή L’Hospitalet de Llobregat. Η Respiro διαθέτει έναν στόλο βιώσιμων οχημάτων που λειτουργούν με συμπιεσμένο φυσικό αέριο (CNG).

 

 

Από εκεί και πέρα, η Seat παρουσίασε το πλήρως ηλεκτρικό πρωτότυπο e-Scooter. Διαθέτει συμπαγή σχεδιασμό που βασίζεται σε στιλιζαρισμένα γεωμετρικά σχήματα. Η τελική έκδοση της μοτοσυκλέτας θα κυκλοφορήσει στην αγορά το 2020. Αυτός που θα το κατασκευάζει, είναι ο scooter Silence.

 

 

Πρωτότυπο e-Scooter με πολλά πλεονεκτήματα

 

 

Το πρωτότυπο e-Scooter είναι εξοπλισμένο με ένα κινητήρα 7 kW. Έχει στιγμιαία μέγιστη ισχύ 11 kW (14,8 hp), που ισοδυναμεί σε 125cc και διαθέτει στιγμιαία ροπή κινητήρα 240 Nm. Το scooter έχει μέγιστη ταχύτητα τα 100 χ.α.ω. και επιταχύνει στα 50 χ.α.ω. σε μόλις 3,8 δλ. Επιπλέον, η οδηγική αυτονομία με μία φόρτιση φτάνει τα 115 χιλιόμετρα. Η μπαταρία μπορεί να αφαιρεθεί και να φορτιστεί εύκολα σε οικιακούς ή σε δημόσιους σταθμούς φόρτισης με ένα εκτιμώμενο κόστος για όλους τους πελάτες μόλις €0,70 για κάθε 100 χιλιόμετρα.

 

 

Η εταιρεία παρουσίασε επίσης ένα πρωτότυπο της νέας γενιάς e-Kickscooter. Αυτή η νέα έκδοση φτάνει μέχρι και τα 65 χιλιόμετρα αυτονομίας, διαθέτει δύο ανεξάρτητα συστήματα πέδησης και πολύ μεγαλύτερη χωρητικότητα μπαταρίας που φτάνει τα 551 Wh.

 

 

Εν συνεχεία, παρουσιάστηκε και το πιλοτικό πρόγραμμα DGT 3.0. Αυτό επιτρέπει στα αυτοκίνητα να επικοινωνούν με τους φωτεινούς σηματοδότες και τους πίνακες μηνυμάτων στους αυτοκινητόδρομους σε πραγματικό χρόνο, με κύριο σκοπό τη βελτίωση της κυκλοφοριακής ροής και της οδικής ασφάλειας.

 

 

Πηγή: Seat


#Follow us on Instagram

Ο ιστοχώρος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. Με τη χρήση αυτού του ιστοχώρου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.Αποδοχή

Φορτώνει...
Εάν η σελίδα δεν φορτώνει, κάντε κλικ εδώ.
Φορτώνει...