Νέοι Ford EcoBoost Hybrid κινητήρες BISG

Νέοι Ford EcoBoost Hybrid κινητήρες BISG

Νέοι Ford EcoBoost Hybrid κινητήρες BISG

Νέοι Ford EcoBoost Hybrid κινητήρες BISG

Νέοι Ford EcoBoost Hybrid κινητήρες BISG

Νέοι Ford EcoBoost Hybrid κινητήρες BISG, με τους αγοραστές του νέου Puma να είναι οι πρώτοι που θα απολαύσουν τα οφέλη των κινητήρων με ήπια υβριδική τεχνολογία.

 

Ford EcoBoost Hybrid BISG engines

Ford EcoBoost Hybrid BISG engines

Νωρίτερα μέσα στη χρονιά, η Ford ανακοίνωσε πως όλα τα μοντέλα που θα λανσαριστούν από το νέο Focus και μετά, θα περιλαμβάνουν μία ηλεκτροκίνητη έκδοση. Οι αγοραστές του νέου Puma θα είναι από τους πρώτους που θα απολαύσουν τα οφέλη της ήπιας υβριδικής τεχνολογίας. Η τελευταία σκοπεύει στην αύξηση της απόδοσης και στη μείωση της κατανάλωσης και των εκπομπών.

 

Η τεχνολογία EcoBoost Hybrid αναβαθμίζει τον 1,0 λίτρου κινητήρα του νέου Puma με μια ενσωματωμένη γεννήτρια (BISG) 11,5kW. Αυτή παίρνει κίνηση μέσω ιμάντα. Αντικαθιστά τον στάνταρ εναλλάκτη και επιτρέπει την ανάκτηση και αποθήκευση ενέργειας που συνήθως χάνεται κατά την πέδηση και το ρολάρισμα, σε μια αερόψυκτη μπαταρία ιόντων-λιθίου 48 volt.

Σύστημα BISG

 

Το σύστημα BISG λειτουργεί και σαν μοτέρ. Παρέχει πρόσθετη ροπή στο μοτέρ 1,0 λίτρου, ενώ βοηθά στη λειτουργία περιφερειακών συστημάτων του οχήματος. Διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις, απόδοσης 125 και 155 ίππων, το αυτορυθμιζόμενο ήπιο υβριδικό σύστημα μπορεί να βελτιστοποιήσει τη χρήση της αποθηκευμένης ενέργειας, εφαρμόζοντας:

 

Υποκατάσταση ροπής: Αξιοποιεί την ισχύ του BISG για να παρέχει έως και 50Nm ροπή. Μειώνει έτσι το φορτίο του κινητήρα. Στόχος είναι η οικονομία καυσίμου έως και 9%, ενώ μειώνονται φυσικά και οι ρύποι.

 

Υποβοήθηση ροπής: Αξιοποιεί την ισχύ του ηλεκτροκινητήρα του BISG. Αυτό ώστε να αυξηθεί η συνολική διαθέσιμη ροπή της μονάδας ισχύος έως και 20Nm πάνω από το επίπεδο που διαθέτει το βενζινοκίνητο μοτέρ. Αυτό συντελεί στην έως και 50% περισσότερη ροπή στις χαμηλές στροφές.

 

Η ηλεκτρική υποβοήθηση ροπής βελτιώνει τις επιδόσεις και την απόκριση. Μάλιστα οι μηχανικοί της Ford μπορούν να μειώνουν τη σχέση συμπίεσης του 1,0 λίτρου μοτέρ EcoBoost. Αυτό χρησιμοποιώντας παράλληλα μεγαλύτερο turbo. Έτσι, μειώνεται το φαινόμενο turbo-lag.

 

Το BISG εκκινεί τον κινητήρα σε περίπου 300 χιλιοστά του δευτερολέπτου. Έτσι επιτρέπει στην τεχνολογία Auto Start-Stop να εξοικονομεί καύσιμο σε ένα ευρύτερο φάσμα σεναρίων και καταστάσεων.

 

Πηγή: Ford


#Follow us on Instagram

Ο ιστοχώρος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. Με τη χρήση αυτού του ιστοχώρου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.Αποδοχή

Φορτώνει...
Εάν η σελίδα δεν φορτώνει, κάντε κλικ εδώ.
Φορτώνει...