Νέο Ford Explorer Plug-In Hybrid

Νέο Ford Explorer Plug-In Hybrid

Νέο Ford Explorer Plug-In Hybrid front

Νέο Ford Explorer Plug-In Hybrid front

 

Το νέο Ford Explorer Plug-In Hybrid πραγματοποίησε το ντεμπούτο του στη γηραιά ήπειρο στο Άμστερνταμ της Ολλανδίας, στο πλαίσιο της εκδήλωσης Go Further.

 

Νέο Ford Explorer Plug-In Hybrid family

Νέο Ford Explorer Plug-In Hybrid family

 

Το νέο μοντέλο θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις με πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού. Συγκεκριμένα τη σπορ ST-Line, η οποία είναι εμπνευσμένη από την γκάμα της Ford Performance και την πολυτελή Platinum. Και οι δύο θα χρησιμοποιούν ένα υβριδικό κινητήριο σύνολο με μέγιστη ισχύ 450 ίππων και ροπή 840Nm. Αυτό θα συνδυάζει τον 3λιτρο EcoBoost V6 βενζινοκινητήρα της Ford με ηλεκτροκινητήρα και γεννήτρια, έχοντας και δυνατότητα αμιγώς ηλεκτρικής λειτουργίας.

 

Με την υποστήριξη επτά διαφορετικών προφίλ οδήγησης (Drive Modes) και αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων 10 σχέσεων, η τεχνολογία ευφυούς τετρακίνησης της Ford (Intelligent All-Wheel drive) βελτιστοποιεί τις επιδόσεις σε διάφορα σενάρια και συνθήκες. Στην οδηγική εμπειρία συμβάλλουν επίσης οι στάνταρ προηγμένες τεχνολογίες υποστήριξης του οδηγού. Αυτές είναι τα Adaptive Cruise Control με Stop & Go, Speed Sign Recognition και Lane-Centring.

 

Το ευρύχωρο, πολυτελές και άνετο εσωτερικό του αυτοκινήτου διαθέτει προηγμένα χαρακτηριστικά. Αυτά είναι η κεντρική οθόνη αφής των 10,1 ιντσών και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων των 12,3 ιντσών.

 

Νέο Ford Explorer Plug-In Hybrid side

Νέο Ford Explorer Plug-In Hybrid side

 

Νέο Ford Explorer Plug-In Hybrid: οδήγηση μηδενικών εκπομπών ρύπων

 

Μέσω ενός προηγμένου συστήματος ηλεκτροκίνησης, το νέο Explorer Plug-In Hybrid προσφέρει σε πολλά οδηγικά σενάρια τα πλεονεκτήματα της υψηλής ενεργειακής απόδοσης, της αθόρυβης λειτουργίας και των κορυφαίων επιδόσεων. Παράλληλα, η αυτονομία των 40 km με αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία στην πόλη χαρίζει σημαντικές φορολογικές ελαφρύνσεις σε αρκετές αγορές.

 

Ο κινητήρας 3,0 λίτρων EcoBoost, 350 ίππων της Ford υποστηρίζεται από έναν ηλεκτροκινητήρα με απόδοση 100 ίππων. Η μπαταρία ιόντων λιθίου 13,1 kWh μπορεί να φορτίζεται μέσω μιας υποδοχής φόρτισης που βρίσκεται στο εμπρός αριστερό φτερό μεταξύ της πόρτας και του θόλου του τροχού. Επιπλέον, η μπαταρία γεμίζει αυτόματα εν κινήσει. Αυτό επιτυγχάνεται μέσω της τεχνολογίας αναγεννητικής φόρτισης, μέσω της οποίας ανακτάται η  κινητική ενέργεια που χάνεται στο φρενάρισμα.

 

Χάρη στον ηλεκτροκινητήρα, το Explorer μπορεί να ταξιδεύει αμιγώς με την αρωγή ρεύματος και με μηδενικές εκπομπές ρύπων. Διαθέτει τα προγράμματα EV Auto, EV Now, EV Later και EV Charge modes.

 

Το νέο Explorer Plug-In Hybrid εφοδιάζεται με το σύστημα Terrain Management System. Αυτό περιλαμβάνει τα προφίλ Normal, Sport, Trail, Slippery, Tow/Haul, Eco, Deep Snow και Sand.

 

Μερικά από τα συστήματα που το εξοπλίζουν είναι τα Hill Descent Control, Active Park Assist 2 (προαιρετικός εξοπλισμός), Park-out Assist, Σύστημα Blind Spot Information με Cross Traffic Alert, Reverse Brake Assist, Pre-Collision Assist με Pedestrian και Cyclist Detection, Adaptive Cruise Control (ACC) με Stop & Go, Speed Sign Recognition, Lane-Centring, Lane-Keeping System, Evasive Steering Assist και Post-Impact Braking.

 

Νέο Ford Explorer Plug-In Hybrid interior look

Νέο Ford Explorer Plug-In Hybrid interior look

 

Νέο Ford Explorer Plug-In Hybrid: ικανό και άνετο

 

Έχοντας συνολικό μήκος πάνω από 5m, πλάτος 2m και ύψος σχεδόν 2m, το νέο Explorer Plug-In Hybrid μπορεί να φιλοξενήσει με άνεση επτά άτομα. Οι επιβάτες της πρώτης και δεύτερης σειράς απολαμβάνουν πάνω από 1 m χώρο για το κεφάλι και τα πόδια και πάνω από 1,5 m για τους ώμους. Με 96 cm χώρο για το κεφάλι, πάνω από 1 m για τους ώμους και πάνω από 83 cm χώρο για τα πόδια, η τρίτη σειρά καθισμάτων μπορεί επίσης να φιλοξενήσει με άνεση ενήλικες.

 

Τα καθίσματα της δεύτερης σειράς, παρέχουν χωρητικότητα 2.274 λίτρων. Αυτό εφόσον έχουν αναδιπλωθεί, με τους αποθηκευτικούς χώρους από τη μεριά τους να προσφέρουν άλλα 123. Οι ποτηροθήκες εν συνεχεία είναι 12 συνολικά.

 

Ένα περιστροφικό χειριστήριο για το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων των 10 σχέσεων, τα θερμαινόμενα,  κλιματιζόμενα και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα προς 10 κατευθύνσεις εμπρός καθίσματα, τα θερμαινόμενα καθίσματα της δεύτερης σειράς, το σύστημα ασύρματης φορτιστής κινητών τηλεφώνων που είναι συμβατά με την εν λόγω τεχνολογία, το θερμαινόμενο τιμόνι, τα αναδιπλούμενα σκιάδια της δεύτερης σειράς καθισμάτων και τα φιμέ κρύσταλλα της δεύτερης και τρίτης σειράς, είναι μερικά από τα αξεσουάρ που προσφέρονται στο βασικό εξοπλισμό του αυτοκινήτου. Η έκδοση Platinum περιλαμβάνει επίσης το premium ηχοσύστημα της B&O. Το συγκεκριμένο διαθέτει 14 ηχεία και ισχύ 1000 Watt, ενώ με τις εκδόσεις ST-Line προσφέρεται ένα αντίστοιχο σύστημα με 12 ηχεία και ισχύ 800 Watt.

 

Το αυτοκίνητο από εκεί και πέρα, μπορεί να διασυνδέσει έως και 10 συσκευές, με το σύστημα SYNC3 να προσφέρει μεταξύ άλλων δυνατότητα ελέγχου των λειτουργιών ήχου, πλοήγησης και κλιματισμού, καθώς και των συνδεδεμένων smartphones με απλές, φωνητικές εντολές.

 

Νέο Ford Explorer Plug-In Hybrid: κομψή, μοντέρνα σχεδίαση

 

Οι καλυμμένες, μαύρου χρώματος, κολόνες των εμπρός και πίσω παραθύρων τηρούν την παράδοση εκ των στοιχείων που έχουν βοηθήσει το μοντέλο να πετύχει όλα αυτά τα χρόνια. Η σπορ, κομψή εμφάνιση επιτυγχάνεται μέσω της κεκλιμένης γραμμής της οροφής και του κοντού εμπρός προβόλου. Οι ζάντες είναι αλουμινίου. Είναι σφυρήλατες, 20 ιντσών σε μαύρο φινίρισμα για τα μοντέλα ST-Line και σε ματ μαύρο φινίρισμα για τα μοντέλα Platinum.

 

Στην έκδοση ST-Line, τα μοντέλα εξοπλίζονται με μονοκόμματη μάσκα σε μεταλλικό μαύρο φινίρισμα. Αυτό συναντάται επίσης στις ράγες οροφής, στο διακοσμητικό της πίσω πόρτας και στα προστατευτικά των θυρών. Η εμφάνιση του εσωτερικού υπογραμμίζεται με την κόκκινη ραφή στα καθίσματα, τα ταπέτα και το σπορ τιμόνι με το επίπεδο κάτω τμήμα. Ο πίνακας οργάνων διακοσμείται από στοιχεία ανθρακονήματος.

 

Τα μοντέλα Platinum φέρουν μονοκόμματη μάσκα με σατινέ φινίρισμα. Το τελευταίο χρησιμοποιείται στις ράγες οροφής, στο διακοσμητικό της πίσω πόρτας και στα προστατευτικά θυρών. Ο πίνακας οργάνων αναδεικνύεται με τη χρήση διακοσμητικών από ξύλο.

 

Πηγή: Ford

 


#Follow us on Instagram

Ο ιστοχώρος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. Με τη χρήση αυτού του ιστοχώρου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.Αποδοχή

Φορτώνει...
Εάν η σελίδα δεν φορτώνει, κάντε κλικ εδώ.
Φορτώνει...