Νέο Honda CR-V 5ης γενιάς

Νέο Honda CR-V 5ης γενιάς

Το Honda CR-V περνά στην νέα, πέμπτη γενιά του από το 1995 που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά ως Comfortable Runabout Vehicle (Άνετο όχημα πολλαπλών χρήσεων).

HONDA CR-V 1.5 i-VTEC TURBO front

Από το 2013 φιγουράρει στην κορυφή των πωλήσεων της κατηγορίας του, τουλάχιστον στις 54 κύριες αγορών στον κόσμο. Με 35.464 πωλήσεις το 2017, διεκδίκησε από μόνο του το 24% των συνολικών πωλήσεων της ιαπωνικής εταιρείας στην Ευρώπη.

HONDA CR-V 1.5 i-VTEC TURBO back

Το νέο Honda CR-V διαθέτει νέα και πιο σύγχρονη σχεδίαση αμαξώματος. Οι θόλοι των τροχών είναι φαρδύτεροι και πιο μυώδεις. Οι ακμές και οι καμπύλες στο καπό και στα πίσω πλαϊνά φτερά είναι εντονότερες, ενώ το εμπρός μέρος επιβάλλεται με το ύψος και τον όγκο του. Συγχρόνως υιοθετεί τις βασικές γραμμές της νέας σχεδιαστικής ταυτότητας του εμπρός μέρους της εταιρείας, όπου ξεχωρίζουν τα χαρακτηριστικά γραφικά των προβολέων.

HONDA CR-V 1.5 i-VTEC TURBO side

Η επανασχεδίαση των a-pillar αυξάνει την ορατότητα του οδηγού προς τα εμπρός και το πλάι, ενώ τα όμορφα LED φώτα εμπρός και πίσω, υποστηρίζουν το βλέπειν και φαίνεσθαι. Οι νέοι τροχοί έχουν πλησιάσει περισσότερο στις άκρες του αμαξώματος, μειώνοντας έτσι και τους προβόλους. Συνολικά το νέο Honda CR-V 5ης γενιάς, που κτίζεται πάνω στην αποκλειστική ACE™ (Advanced Compatibility Engineering) δεύτερης γενιάς της Honda, διατηρεί χωρίς σημαντικές αλλαγές το μήκος των 4,6 μέτρων και το ύψος των 1,69 μέτρων. Αντίθετα είναι κατά 22 χλστ. πιο φαρδύ (1,690 μ.) και κυρίως έχει σημαντικά μεγαλύτερο μεταξόνιο 2,662 μέτρων (+32 χλστ).

HONDA CR-V 1.5 i-VTEC TURBO dashboard

Honda CR-V: Επταθέσιο και ευρύχωρο

Οι αυξημένες διαστάσεις του εσωτερικού και η καλύτερη εκμετάλλευση τους αυξάνει την προσφορά σε χώρους, επιτρέποντας την τοποθέτηση και τρίτης σειράς καθισμάτων, κατ επιλογή. Στην περίπτωση αυτή, η δεύτερη σειρά των καθισμάτων είναι μετακινούμενη. Ο χώρος των αποσκευών διαμορφώνεται συνολικά από τα 561 έως 1.756 λίτρα. Σημαντική είναι η αναβάθμιση των χώρων για τους επιβάτες του πίσω μέρους, ιδιαίτερα στην πενταθέσια εκδοχή.

HONDA CR-V 1.5 i-VTEC TURBO digital cockpit

Honda CR-V: Αναβαθμισμένο εσωτερικό

Η σημαντικότερη ίσως, εμφανής, αναβάθμιση του νέου Honda Civic εντοπίζεται στη σχεδίαση και τα υλικά του εσωτερικού. Υπάρχει μια κάθετη διαφοροποίηση με το παρελθόν, με τη συνολική εικόνα να μπορεί να χαρακτηριστεί premium. Περιθώρια βελτίωσης υπάρχουν στη ιδιαίτερη, αλλά ξεπερασμένη, θέση του επιλογέα ψηλά και εμπρός, που περιορίζει τις δυνατότητες δημιουργίας μιας πιο όμορφης συνολικής και πρακτικής εικόνας στο σημείο αυτό.

HONDA CR-V 1.5 i-VTEC TURBO display

Επίσης και το ωφέλιμο μέγεθος της οθόνης θα μπορούσε να είναι αντίστοιχο του πλαισίου της, δηλαδή μεγαλύτερο. Άλλωστε μιλάμε για ένα αυτοκίνητο που φλερτάρει ιδιαίτερα στενά με τον όρο premium. Στο νέο εξοπλισμό του αυτοκινήτου περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων Head Up Display, θερμαινόμενο τιμόνι, Apple CarPlay και Android Auto, ψηφιακή οθόνη οργάνων 7 ιντσών, όπως επίσης και πολυμορφική κεντρική κονσόλα με υποβραχιόνιο, ενεργό σύστημα Ελέγχου Θορύβου και εξελιγμένο σύστημα υποστήριξης και ενεργητικής ασφάλειας Honda Sensing. Οι αποθηκευτικοί χώροι είναι πολλοί και πρακτικοί, η εργονομία κινείται σε υψηλά επίπεδα, όπως και η συνολική αίσθηση ποιότητας και άνεσης.

HONDA CR-V 1.5 i-VTEC TURBO interior

Honda CR-V: Άνετη, αλλά και σφικτή ανάρτηση

Η ποιότητα κύλισης και η κατευθυντικότητα είναι κορυφαίες, με το τιμόνι να μεταφέρει με ακρίβεια της συνθήκες πρόσφυσης των τροχών, χωρίς όμως να θυμίζει σπορ αυτοκίνητο, που έτσι κι αλλιώς δεν είναι. Παρά το μακρύ μεταξόνιο, το νέο CR-V παραμένει ευέλικτο και εύκολο στους χειρισμούς με εξαιρετικά ουδέτερη συμπεριφορά. Η αναβαθμισμένη ανάρτηση με αμορτισέρ διπλής ενέργειας αποσβένει το μεγαλύτερο μέρος των ανωμαλιών, περιορίζει τις κλίσεις του αμαξώματος και αποδεικνύεται, ακόμη κι εκτός ασφαλτοστρωμένων δρόμων, ιδιαίτερα αποτελεσματική.

HONDA CR-V 1.5 i-VTEC TURBO engine

Honda CR-V: 1.5 i-VTEC Turbo

To νέο πρόσωπο του CR-V καθορίζεται από τον 1.5 τετρακύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης δύο σταδίων απόδοσης 173, και 193 ίππων και 220 και 243 Nm ροπής αντίστοιχα. Συνδυάζεται με χειροκίνητο έξι σχέσεων και CVT επτά. Το δεύτερο είναι σε θέση να διαχειριστεί με πολύ μεγαλύτερη πλέον ευκολία τη δύναμη του κινητήρα και έχει σχεδόν αποβάλει το ιδιόμορφο βουητό των συνόλων του είδους. Ο ίδιος ο κινητήρας, αν εξαιρέσεις κάποια μικρά στιγμιαία κενά απόδοσης από το turbo (lag), εντυπωσιάζει με την ευκολία που ανεβάζει στροφές, με τη δύναμή του, τη γραμμικότητά του και τη συνολική απόδοσή του. Κλασικός κινητήρας Honda δηλαδή.

Συνολικά, το νέο Honda CR-V έχει κάνει το μεγάλο βήμα, ώστε να είναι σε θέση να συνεχίσει να πρωταγωνιστεί στην παγκόσμια αγορά. Μηχανολογικά μέρη, αμάξωμα πρακτικότητα χρήσης, εξοπλισμός, ευρυχωρία, ασφάλεια, οδήγηση και άνεση βρίσκονται σε κορυφαία επίπεδα. Η ατολμία στην σχεδίαση της κεντρικής κονσόλας, που παρόλα αυτά είναι εργονομική, δεν είναι σε θέση να αφαιρέσει κάτι από τη λάμψη του.

 


#Follow us on Instagram

Ο ιστοχώρος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. Με τη χρήση αυτού του ιστοχώρου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.Αποδοχή

Φορτώνει...
Εάν η σελίδα δεν φορτώνει, κάντε κλικ εδώ.
Φορτώνει...