Οι προτάσεις του Πανελλήνιου Συνδέσμου Ιδιωτικών ΚΤΕΟ

Οι προτάσεις του Πανελλήνιου Συνδέσμου Ιδιωτικών ΚΤΕΟ

Οι προτάσεις του Πανελλήνιου Συνδέσμου Ιδιωτικών ΚΤΕΟ

Οι προτάσεις του Πανελλήνιου Συνδέσμου Ιδιωτικών ΚΤΕΟ

Οι προτάσεις του Πανελλήνιου Συνδέσμου Ιδιωτικών ΚΤΕΟ αφορούν τις περιπτώσεις αλλοίωσης των χιλιομετρικών ενδείξεων στα μεταχειρισμένα οχήματα.

 

Οι προτάσεις του Πανελλήνιου Συνδέσμου Ιδιωτικών ΚΤΕΟ

Οι προτάσεις του Πανελλήνιου Συνδέσμου Ιδιωτικών ΚΤΕΟ

Ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος Ιδιωτικών ΚΤΕΟ έκανε τις προτάσεις του, έστω και αν εκκρεμεί ακόμα η έκδοση αντίστοιχων σχετικών αποφάσεων για τα μεταχειρισμένα εισαγωγής, τα οποία προς το παρόν παραμένουν σε καθεστώς αδιαφάνειας.

 

Πλέον, μετά τις διοικητικές αλλαγές, ισχύουν τα εξής:

 

-Αναγραφή ιστορικού χιλιομετρικών ενδείξεων

 

Παραμένει σε ισχύ  η υποχρέωση από τα ΚΤΕΟ, αναγραφής του ιστορικού των χιλιομετρικών ενδείξεων στα δελτία ελέγχου, όπως αυτά αναφέρονται στη βάση του ΥΜΕ σύμφωνα με προηγούμενους ελέγχους ΚΤΕΟ. Με αυτόν τον τρόπο κάθε ενδιαφερόμενος ιδιοκτήτης οχήματος θα λαμβάνει γνώση επ αυτού.

 

Απόρριψη ελέγχου ΚΤΕΟ

 

Έλεγχος ΚΤΕΟ σε όχημα με εμφανείς ενδείξεις παραποίησης στο ιστορικό του, δεν θα απορρίπτεται πλέον στα ΚΤΕΟ. Τα στοιχεία θα αναγράφονται στο Δελτίο ΚΤΕΟ δίχως όμως να υφίσταται περαιτέρω ταλαιπωρία ο ιδιοκτήτης του οχήματος.

 

Ποινικές – αστικές διώξεις

 

Παραμένει σε ισχύ η προοπτική άσκησης διώξεων από κάθε θιγόμενο τελικό ιδιοκτήτη μεταχειρισμένου οχήματος.

 

Επαναφορά χιλιομετρητών κατά προσέγγιση

 

Καταργείται η υποχρέωση επαναφοράς των χιλιομετρικών ενδείξεων σύμφωνα με τεκμαρτό τρόπο υπολογισμού ως ίσχυε πρότινος.

 

Προτάσεις επανεξέτασης των παρακάτω ζητημάτων

 

Α) Μεταχειρισμένα οχήματα εισαγωγής

 

Να συμπεριληφθούν στις ενδείξεις χιλιομετρητών, στη βάση του μηχανογραφικού συστήματος που τηρείται στο ΥΜΕ, τα χιλιόμετρα που καταγράφηκαν κατά τη διαδικασία εισαγωγής των μεταχειρισμένων οχημάτων. Τα στοιχεία αυτά προκύπτουν από έγγραφα ΚΤΕΟ του εξωτερικού, στοιχεία τιμολογίων και λοιπών εγγράφων που κατατίθενται στα τελωνεία της χώρα μας.

 

Β) Στις περιπτώσεις των TAXI

 

Να δοθεί οδηγία το ιστορικό των χιλιομέτρων αυτών των οχημάτων να προκύπτει από τον αριθμό πλαισίου και όχι σύμφωνα με την πινακίδα, καθώς ως γνωστόν οι άδειες ΤΑΧΙ ακολουθούν κατά κύριο λόγο τα πρόσωπα ιδιοκτησίας και όχι  τα οχήματα.

 

Γ) Στις περιπτώσεις ρυμουλκών και ρυμουλκούμενων με την ίδια πινακίδα

 

Το Μ.Σ  του ΥΜΕ να μην στέλνει ιστορικό για το ρυμουλκούμενο, αλλά μόνο για το ρυμουλκό. Οι μηδενικές ενδείξεις που «στέλνει» για το ρυμουλκούμενο δημιουργούν πλαίσιο λανθασμένων ανακολουθιών στο ιστορικό των ρυμουλκών.

 

Δ) Ανθρώπινα λάθη κατά την καταγραφή χιλιομέτρων σε προηγούμενους ελέγχους στα ΚΤΕΟ

 

Να οριστούν διαδικασίες διόρθωσης λαθών καταγραφής σε προηγούμενους ελέγχους ΚΤΕΟ λόγω ανθρώπινου λάθους.

 

Πηγή: Πανελλήνιος Σύνδεσμος Ιδιωτικών ΚΤΕΟ


#Follow us on Instagram

Ο ιστοχώρος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. Με τη χρήση αυτού του ιστοχώρου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.Αποδοχή

Φορτώνει...
Εάν η σελίδα δεν φορτώνει, κάντε κλικ εδώ.
Φορτώνει...