Προ των πυλών η νέα BMW X5 (G05)

Προ των πυλών η νέα BMW X5 (G05)

Μεγαλύτερη, επιβλητικότερη, ικανότερη εκτός δρόμου και φέροντας την αφρόκρεμα της παγκόσμιας τεχνολογίας, η νέα BMW X5 (G05) αποκαλύπτεται λίγο πριν το οριστικό ντεμπούτο της.

BMW X5 2018 front

Το νέο κορυφαίο μοντέλο εξοπλίζεται με πληθώρα συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού, αυξάνοντας ακόμη περισσότερα τα προσφερόμενα επίπεδα ασφάλειας, άνεσης, ευκολίας χειρισμών και απολαυστικής παραμονής στο εσωτερικό.

Στόχος είναι η προσφορά ενός μοντέλου με άπλετους χώρους, πλήρη διασυνδεσιμότητα και ισχυρούς κινητήρες, που σε συνδυασμό με καινοτόμες τεχνολογίες, μπορούν να τους μετακινήσουν σε κάθε είδους επιφάνειες, με άνεση και ασφάλεια.

BMW X5 2018 back

BMW X5 (G05): Επιβλητικό εξωτερικό, ευρύχωρο εσωτερικό

Με πιο μακρύ μεταξόνιο κατά 42mm σε σχέση με τον προκάτοχό της (2.975mm), αύξηση του συνολικού μήκους κατά 36mm (4.922mm), επιπλέον 66mm πλάτος (2.004mm) και 19mm αύξηση στο ύψος (1.745mm), η BMW X5 (G05) διαθέτει μια πιο επιβλητική εμφάνιση και μεγάλους χώρους στο εσωτερικό. Διατηρεί τα διακριτικά ενός SAV, αλλά και τη σχεδιαστική του γλώσσα, με καθαρές γραμμές, όμορφες λεπτομέρειες και διακριτική επιθετικότητα.

Η γρίλια σε σχήμα «νεφρού» με το μονοκόμματο περίβλημα ξεχωρίζει εκ νέου εμπρός. Η νέα BMW X5 (G05) έρχεται με στάνταρ προβολείς LED, ενώ το BMW Laserlight με προσαρμοζόμενους προβολείς LED διατίθεται στον προαιρετικό εξοπλισμό.

BMW X5 2018 side

Η γραμμή στα πλευρά του οχήματος ανεβαίνει όσο προχωρά προς τα πίσω.   Δημιουργεί έτσι «ισχυρούς» ώμους που ενσωματώνουν πίσω τα φωτιστικά σώματα LED. Οι σχεδιατικές και εξοπλιστικές εκδόσεις xLine και M Sport δημιουργούν μια πρώτη δυνατότητα εξατομίκευσης, ενώ δεν απουσιάζει φυσικά η επιλογή BMW Individual.

BMW X5 2018 cockpit

Το εσωτερικό αναβαθμίζεται περαιτέρω και ενσωματώνει τη φιλοσοφία των ψηφιακών οργάνων, σε συνδυασμό με την αντίστοιχη κεντρική κονσόλα. Το νέο BMW Operating System 7.0 κάνει το ντεμπούτο του στην εν λόγω γενιά της Χ5. Δίνει τις κατάλληλες πληροφορίες στον οδηγό την κατάλληλη στιγμή και τον βοηθά να μην αποσπάται η προσοχή του. Το σύστημα περιλαμβάνει οθόνη αφής και πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών το καθένα.

Το Multimodal από εκεί και πέρα, επιτρέπει στον χειριστή να χρησιμοποιήσει τους διακόπτες του τιμονιού, το iDrive Controller, την οθόνη αφής και τις φωνητικές εντολές, όπως εκείνος επιθυμεί. Το Head-Up Display με διαστάσεις 7×3,5 ίντσες προσφέρει μεγαλύτερη επιφάνεια, νέο περιεχόμενο και βελτιστοποιημένα γραφικά.

Τέλος, το BMW Connected διασυνδέει το αυτοκίνητο με τις συσκευές, ενώ η Χ5 (G05) αποτελεί το πρώτο μοντέλο της φίρμας, που μπορεί να κλειδωθεί/ξεκλειδωθεί με το Digital Key μέσω smartphone.

BMW X5 2018 vda

BMW X5 (G05): Άνεση και πολυτέλεια

Η εργονομία προχωρά ένα ακόμη βήμα, η πολυτέλεια περισσότερα και οι in-car υπηρεσίες φτάνουν στο απόγειό τους. Πολυλειτουργικά καθίσματα, θερμαινόμενες και ψυχόμενες ποτηροθήκες, οροφή Panorama Sky Lounge, εσωτερικός φωτισμός, ηχοσύστημα Bowers & Wilkins Diamond Surround Sound (αναμένεται να είναι διαθέσιμο από τον Δεκέμβριο) και επαγγελματικό σύστημα ψυχαγωγίας στα πίσω καθίσματα με οθόνη αφής 10,2 ιντσών μεταβάλλουν την παραμονή στο εσωτερικό σε μοναδική εμπειρία.

Οι αποσκευές έχουν στη διάθεσή τους χωρητικότητα από τα 645 στα 1.860 λίτρα, ενώ μια τρίτη σειρά δύο καθισμάτων θα είναι προαιρετικά διαθέσιμη από τον Δεκέμβριο. Η προαιρετική πνευματική ανάρτηση εξασφαλίζει ευκολότερη φορτο-εκφόρτωση.

BMW X5 (G05): Νέος V8 και εξακύλινδροι κινητήρες

Η νέα BMW X5 (G05) θα είναι διαθέσιμη με V8 κινητήρα και τρεις straight six. Όλοι θα συνδυάζονται με το 8τάχυτο κιβώτιο Steptronic και θα πληρούν τα πιο αυστηρά πρότυπα EU6d-TEMP. Ο twin turbo 6κύλινδρος βενζίνης θα αποδίδει στην X5 xDrive50i, 340 ίππους με ροπή 450Nm, ενώ οι diesel, θα έχουν ισχύ στην X5 M50d 400 ίππους, 760Nm ροπή (τέσσερα turbo) και 265 ίππους, 620 Nm ροπή στην X5 xDrive30d (twin turbo).

Μεγάλες αλλαγές έχουν γίνει και στο σύστημα τετρακίνησης, το οποίο δεν θα επιτρέπει μόνο την ασφαλή και γρήγορη κάλυψη τεράστιων αποστάσεων γρήγορα, όμορφα και άνετα. Πολύ περισσότερο θα είναι σε θέση να εξασφαλίζει και κορυφαίες εκτός δρόμου δυνατότητες, εποφθαλμιώντας έτσι αγοραστικό κοινό από την Porsche Cayenne.

Μεταξύ των όπλων της φαρέτρας της περιλαμβάνονται το Dynamic Damper Control, η προσαρμοζόμενη ανάρτηση M Professional και το Integral Active Steering (για πρώτη φορά στην οικογένεια Χ). Η αερανάρτηση δύο αξόνων επιτρέπει την αυξομείωση κατά 80mm του ύψους του οχήματος, με το πάτημα ενός κουμπιού ή με το BMW Display Key. Επιπροσθέτως, με το καινούργιο πακέτο Off-Road, ένα ξεχωριστό μπουτόν δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό να επιλέξει ένα από τα τέσσερα προφίλ οδήγησης, ρυθμίζοντας το ύψος του αυτοκινήτου, το σύστημα xDrive, την απόκριση του γκαζιού και της μετάδοσης, ενώ προετοιμάζει και το DSC για οδήγηση σε άμμο, πέτρες, χαλίκια ή χιόνι.

BMW X5 (G05): Η αυτόνομη οδήγηση, ακόμα πιο κοντά

Ο εξοπλισμός εκτείνεται σε ακόμη σειρά συστημάτων. Μεταξύ αυτών τα Active Cruise Control με λειτουργία Stop & Go, έλεγχος κατεύθυνσης και λωρίδας, Lane Change Warning, Lane Departure Warning, Lane Change Assistant, Lane Keeping Assistant. Και Crossing traffic warning, Priority warning και Wrong-way warning. Το Parking Assistant αναλαμβάνει από εκεί και πέρα την επιτάχυνση και την πέδηση, όπως επίσης και τη διεύθυνση.

Ακόμα μια προσθήκη, είναι το Emergency Stop Assistant, που σταματά το αυτοκίνητο σε περίπτωση ανάγκης. Υπάρχει και το σύστημα Reversing Assistant, που παίρνει τον έλεγχο του αυτοκινήτου σε μια διαδρομή που προηγουμένως έχει «διαγράψει». Με αυτήν την τεχνολογία, το αυτοκίνητο μπορεί να ακολουθήσει με οπισθοπορεία τη διαδρομή έως και 50 μέτρα.

 


#Follow us on Instagram

Ο ιστοχώρος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. Με τη χρήση αυτού του ιστοχώρου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.Αποδοχή

Φορτώνει...
Εάν η σελίδα δεν φορτώνει, κάντε κλικ εδώ.
Φορτώνει...