Σειρά βίντεο The Next Level από τη Ford
Η σειρά βίντεο The Next Level από τη Ford απευθύνεται σε πλατφόρμες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης προκειμένου να παρουσιάσει το νέο Puma ST.
Στο Next Level το νέο Puma ST καταδιώκεται με φόντο πραγματικά και εικονικά τοπία για τις κρυφές δυνατότητες του – η επιτομή των οποίων είναι οι αρετές που αντιπροσωπεύει το όνομα ST, το οποίο έχει χαρίσει αξιοζήλευτη φήμη στην εταιρεία.
Δείτε το βίντεο
Ανακαλύπτοντας μοναδικές ιστορίες
Σχεδιασμένο ως μία ειδική, ψηφιακή εμπειρία παρουσίασης για τις πλατφόρμες των social media, το Next Level περιλαμβάνει πολλαπλά κεφάλαια μέσα από τα οποία οι θεατές διερευνούν και ανακαλύπτουν μοναδικές ιστορίες. Οι σκηνές καταδίωξης εκτυλίσσονται σε πραγματικές τοποθεσίες, όπως το Λονδίνο και το Millbrook Proving Ground στη Μ. Βρετανία, οι οποίες συνδυάζονται με φουτουριστικά εικονικά τοπία.
Το πρώτο πλεονέκτημα της μεθόδου αυτής που χρησιμοποιείται για πρώτη φορά από τη Ford, ήταν ότι επέτρεπε την πραγματοποίηση των γυρισμάτων τηρώντας τους κανόνες για τον COVID-19. Το δεύτερο, ήταν ότι μία διαδραστική, ψηφιακή παρουσίαση δίνει την ευκαιρία στους λάτρεις των σπορ επιδόσεων σε όλο τον κόσμο να “συνδεθούν” εύκολα και γρήγορα με το αυτοκίνητο.
Το νέο Puma ST είναι ο ήρωας της ιστορίας, μεταφέροντας μία μυστηριώδη γυαλιστερή βαλίτσα στο Megabox, το οποίο αποτελεί την “υπογραφή” του μοντέλου. Πρωταγωνίστρια της ταινίας είναι η stuntwoman και διάσημη οδηγός ακριβείας Lucy Jayne Murray. Η Murray, η οποία έχει εμφανιστεί στην ταινία της Marvel, Black Widow και έχει πάρει εύσημα για τη συμμετοχή της στις ταινίες Wonder Woman & Tomb Raider, έχει ντουμπλάρει μερικές από τις πιο διάσημες ηθοποιούς του Χόλυγουντ.
Με μουσική επένδυση που ”τα σπάει”
Αίσθηση προκαλεί η εξαιρετική μουσική επένδυση του Next Level, η οποία αποτελεί σύνθεση των Ιταλών παραγωγών ηλεκτρονικής μουσικής Stereocalypse. Αντλώντας έμπνευση από ήχους και εικόνες της δεκαετίας του 1980, οι Stereocalypse έχουν δημιουργήσει τη δική τους ηχητική ταυτότητα στην underground χορευτική και μουσική σκηνή μέσα από συνεργασίες με DJs και δισκογραφικές εταιρείες σε όλη την Ευρώπη, μεταξύ των οποίων οι Innervisions από το Βερολίνο και ο Γάλλος υπερ-παραγωγός Agoria.