Ferrari 488 Challenge Evo

Ferrari 488 Challenge Evo

Ferrari 488 Challenge Evo

Ferrari 488 Challenge Evo

Την Ferrari 488 Challenge Evo παρουσιάζει η ιταλική εταιρεία, ένα μοντέλο που υπόσχεται στους οδηγούς αγώνων καλύτερες επιδόσεις και καλύτερη συμπεριφορά.

 

Ferrari 488 Challenge Evo

Ferrari 488 Challenge Evo

Σκοπός του πακέτου Evo είναι να ενισχυθεί η αεροδυναμική και ο χειρισμός του οχήματος. Αυτά σε συνδυασμό με τα ελαστικά, την κάθετη δύναμη και τον ηλεκτρονικό έλεγχο.

 

Το αυτοκίνητο εμφανίζει αύξηση κατά 30% της αεροδυναμικής απόδοσης σε σχέση με την 488 Challenge. Το μήκος του εμπρός πρόβολου έχει αλλάξει για την αύξηση της κάθετης δύναμης και τη βελτίωση της ισορροπίας. Το προφίλ της γρίλιας έχει επιμηκυνθεί και στο κέντρο του προφυλακτήρα, μια εισαγωγή σχήματος U τροφοδοτεί με αέρα τα φρένα.

 

Στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα, ένας μεγάλος διαχωριστής ροής αέρα με πτερύγια στο τέλος, βελτιώνουν τον όγκο που εισέρχεται από τα πλευρά. Στα πλευρά επίσης του προφυλακτήρα, μειώνεται η επιφάνειά του, επιτρέποντας στο όχημα να έχει κατά 50% περισσότερη κάθετη δύναμη από την υπάρχουσα 488 Challenge.

 

488 Challenge Evo sky look

488 Challenge Evo sky look

Στο πίσω μέρος, υπάρχει έντονη «αναφορά» στην FXX-K. Στα πλευρά του προφυλακτήρα, η αεροδυναμική επιφάνεια εκτρέπει τον αέρα από τα τόξα των τροχών. Κάτω από το σπόιλερ, διάφορα εξαρτήματα βελτιώνουν επίσης την κάθετη δύναμη.

 

Η 488 Challenge Evo αποτελεί το πρώτο αυτοκίνητο της Ferrari, στο οποίο μπορούν να ρυθμιστούν τα επίπεδα κάθετης δύναμης, ανεξάρτητα με το πίσω μέρος και δίχως να επηρεαστεί η απόσταση από το έδαφος. Ανάλογα με τα χαρακτηριστικά της πίστας και τις καιρικές συνθήκες, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει υψηλά ή χαμηλά επίπεδα.

 

488 Challenge Evo cockpit details

488 Challenge Evo cockpit details

Σύστημα πέδησης και προγράμματα οδήγησης

 

Τα φρένα εμφανίζουν μειωμένη φθορά χάρη στον νέο σχεδιασμό των εμπρός δίσκων και υψηλή απόδοση, χάρη στους μεγαλύτερους πίσω. Νέα ελαστικά της Pirelli 275/675-19 εμπρός και 315/705-19 πίσω, έχουν δοκιμαστεί στις πίστες των Βαλελούνγκα, Μουτζέλο, Λε Καστελέ και Σίλβερστοουν μεταξύ άλλων, ενώ αναφορικά με το εσωτερικό, το τιμόνι έχει εξελιχτεί με βάση εκείνα των FXX-K Evo και 488 GTE.

 

Διαθέτει paddles, που διευκολύνουν τον οδηγό να έχει καλύτερη ορατότητα στον πίνακα οργάνων, ενώ την ίδια ώρα μπορεί να επιλέξει τέσσερα προγράμματα οδήγησης, δύο για στεγνό και δύο για βρεγμένο οδόστρωμα. Η κάμερα οπισθοπορείας βελτιώνει την ορατότητα και πολλά εξαρτήματα και βελτιώσεις, μπορούν να αναβαθμίσουν τα υπάρχοντα μοντέλα.

 

Πηγή: Ferrari


#Follow us on Instagram

Ο ιστοχώρος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. Με τη χρήση αυτού του ιστοχώρου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.Αποδοχή

Φορτώνει...
Εάν η σελίδα δεν φορτώνει, κάντε κλικ εδώ.
Φορτώνει...