Ford Fiesta και Ford Focus EcoBoost Hybrid

Ford Fiesta και Ford Focus EcoBoost Hybrid (1)

Ford Fiesta και Ford Focus EcoBoost Hybrid

Ford Fiesta και Ford Focus EcoBoost Hybrid (1)

Ford Fiesta και Ford Focus EcoBoost Hybrid (1)

 

Τα Ford Fiesta και Ford Focus EcoBoost Hybrid έχουν χαμηλότερες εκπομπές ρύπων και υψηλότερη ισχύς, χάρη στην ήπια υβριδική τεχνολογία της εταιρείας.

 

Ford Fiesta και Ford Focus EcoBoost Hybrid (2)

Ford Fiesta και Ford Focus EcoBoost Hybrid (2)

 

Τα Ford Fiesta και Ford Focus EcoBoost Hybrid θα διαθέτουν μια ήπια υβριδική αρχιτεκτονική. Αυτή θα έχει όφελος στον οδηγό, τη μειωμένη κατανάλωση. Το σύστημα BISG, που αποτελείται από μια ενσωματωμένη μίζα/γεννήτρια με κίνηση μέσω ιμάντα, αντικαθιστά τον εναλλάκτη. Επιτρέπει έτσι την ανάκτηση και αποθήκευση ενέργειας που συνήθως χάνεται κατά το φρενάρισμα και το ρολάρισμα, σε μια αερόψυκτη μπαταρία ιόντων-λιθίου των 48 V.

 

Το BISG λειτουργεί σαν μοτέρ μέσω διαρκούς συνεργασίας με τον κινητήρα 1,0 λίτρου EcoBoost. Αυτό προκειμένου να παρέχει περισσότερη ροπή και επιτάχυνση. Παράλληλα χρησιμοποιείται και για τη λειτουργία περιφερειακών ηλεκτρικών συστημάτων του οχήματος.

 

Το αυτορυθμιζόμενο ήπιο υβριδικό σύστημα παρακολουθεί τη λειτουργία του αυτοκινήτου. Μάλιστα προσδιορίζει τον χρόνο και βαθμό φόρτισης της μπαταρίας. Αυτό ώστε να εξασφαλίζεται η χρήση της αποθηκευμένες ενέργειας, εφαρμόζοντας τις δύο παρακάτω περιπτώσεις.

 

Ford Fiesta και Ford Focus EcoBoost Hybrid: υποκατάσταση ροπής

 

Αξιοποιεί την ισχύ του ηλεκτροκινητήρα του BISG για να προσφέρει ροπή έως 50Nm. Αυτό μειώνει έτσι και το απαιτούμενο φορτίο του μοτέρ βενζίνης. Σκοπός είναι η εξοικονόμηση καυσίμου και τα 112 g/km για τις εκπομπές CO2 και των 4,9 l/100 km για τη μέση κατανάλωση βενζίνης στην περίπτωση του Fiesta – οι αντίστοιχες τιμές για το Focus είναι 106 g CO2 /km και 4,7 l/100 km.

 

Ford Fiesta και Ford Focus EcoBoost Hybrid: υποβοήθηση ροπής

 

Αξιοποιεί την ισχύ του ηλεκτροκινητήρα του BISG, ώστε να αυξηθεί η συνολική διαθέσιμη ροπή της μονάδας ισχύος έως και 20 Nm. Αυτό, πάνω από το επίπεδο που διαθέτει από μόνος του ο βενζινοκινητήρας.

 

Η πρόσθετη ροπή που προσφέρει ο ηλεκτροκινητήρας, βελτιώνει τις επιδόσεις και την απόκριση, κυρίως στις χαμηλές στροφές. Το BISG επέτρεψε στους μηχανικούς της Ford να μειώσουν τη σχέση συμπίεσης του 1,0 λίτρου EcoBoost κινητήρα, τοποθετώντας παράλληλα μεγαλύτερο turbo. Έτσι, περιορίζονται τα φαινόμενα turbo-lag, μέσω της περισσότερης ροπής του ηλεκτρικού μοτέρ. Με άλλα λόγια επιτρέπεται στον θερμικό να περιστρέφεται ταχύτερα και να διατηρεί ψηλά την πίεση του turbo.

 

Το BISG επανεκκινεί τον κινητήρα σε 300 χιλιοστά του δευτερολέπτου. Αυτό επιτρέπει στο Auto Start-Stop των Fiesta και Focus EcoBoost Hybrid να λειτουργεί σε ένα ευρύτερο φάσμα σεναρίων για ακόμα μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου. Αυτό για παράδειγμα όταν το όχημα ρολάρει για να σταματήσει με ταχύτητα κάτω από 15 χ.α.ω. ή ακόμα και με σχέση στο κιβώτιο. Το τελευταίο ωστόσο, εφόσον το πεντάλ του συμπλέκτη είναι πατημένο.

 

Η τεχνολογία Ford EcoBlue Hybrid θα παρέχει παρόμοια υποβοήθηση στον 2λιτρο EcoBlue diesel κινητήρα της Ford στον τομέα της ροπής από το ηλεκτρικό μοτέρ. Αναφορικά με το Ford Kuga EcoBlue Hybrid, που θα κυκλοφορήσει φέτος, η Ford στοχεύει σε εκπομπές CO2 της τάξης των 132 g/km και κατανάλωση 5,0 l/100 km.

 

Πηγή: Ford

 


#Follow us on Instagram

Ο ιστοχώρος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. Με τη χρήση αυτού του ιστοχώρου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.Αποδοχή

Φορτώνει...
Εάν η σελίδα δεν φορτώνει, κάντε κλικ εδώ.
Φορτώνει...