Ford GT Mk II περιορισμένης έκδοσης

Ford GT Mk II

Ford GT Mk II περιορισμένης έκδοσης

Ford GT Mk II

Ford GT Mk II

Ford GT Mk II περιορισμένης έκδοσης, με την αποκάλυψη του οχήματος να γίνεται στο Goodwood και το μοντέλο να προορίζεται για αποκλειστική χρήση σε πίστα.

 

Ford GT Mk II

Ford GT Mk II

Το GT Mk II αποκάλυψαν στο Goodwood οι Ford και Multimatic. Προορίζεται για αποκλειστική χρήση στην πίστα και εφοδιάζεται με τον κινητήρα 3,5 λίτρων EcoBoost της Ford, που αποδίδει 700 ίππους. Το αυτοκίνητο έχει δανειστεί μερικά στοιχεία από το παγκόσμιο πρωτάθλημα αυτοκινήτων αντοχής και το IMSA, αλλά δεν υπόκειται στους κανονισμούς που διέπουν τα παραπάνω πρωταθλήματα.

 

Η παραγωγή είναι περιορισμένη στις 45 μονάδες και έρχεται να πλαισιώσει το αγωνιστικό GT που επικράτησε στην κατηγορία του στον αγώνα Λε Μαν το 2016, όπως επίσης και την πολιτική έκδοσή του.

 

Ford GT Mk II

Ford GT Mk II

Αεροδυναμική

 

Μεγάλη βάση έχει δοθεί στο αεροδυναμικό πακέτο και στον κινητήρα, που είναι βελτιωμένος. Η πίσω πτέρυγα έχει στόχο την παραγωγή περισσότερης κάθετης δύναμης, ενώ ο διαχωριστής ροής αέρα και ο διαχύτης, συνδυάζονται με νέα φτερά και σπόιλερ, εξισορροπώντας την πρόσθετη αεροδυναμική πίεση που αναπτύσσεται στο πίσω μέρος.

 

Το αποτέλεσμα είναι παραγωγή περισσότερης κάθετης δύναμης κατά 400% σε σχέση με το Ford GT. Σε συνδυασμό με τα σταθερά αεροδυναμικά βοηθήματα, την αγωνιστικών προδιαγραφών ανάρτηση και τα ελαστικά Michelin Pilot Sport, το όχημα μπορεί να αναπτύξει πλευρικές δυνάμεις που ξεπερνούν τα 2g.

 

Το αυτοκίνητο είναι ελαφρύ και ευέλικτο. Το σύστημα ride height της ανάρτησης και τα επιλέξιμα προφίλ οδήγησης έχουν αφαιρεθεί, εξοικονομώντας πάνω από 90 κιλά βάρους, ενώ τα προσαρμοζόμενα αμορτισέρ DSSV 5-δρόμων, συνεργάζονται με μια χαμηλότερη ανάρτηση.

 

Ford GT Mk II

Ford GT Mk II

Μοτέρ

 

Το μοτέρ αποδίδει 200 ίππους παραπάνω σε σχέση με εκείνο της αγωνιστικής έκδοσης και συνεργάζεται με το ίδιο 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, το οποίο έχει βελτιστοποιηθεί για να αποδίδει στην πίστα. Για το μοτέρ έχει εφαρμοστεί νέα τεχνολογία ψύξης, που περιλαμβάνει ψεκασμό νερού, ενώ έχει τοποθετηθεί και ένα μεγάλο εξωτερικό intercooler. Ο ψεκασμός νερού είναι αυτόματος σε υψηλές θερμοκρασίες. Στην ψύξη βοηθά και η εισαγωγή στην οροφή, ώστε να τροφοδοτείται με φρέσκο αέρα ο κινητήρας, το σύστημα αποσύμπλεξης και το κιβώτιο.

 

Σύστημα πέδησης και εσωτερικό

 

Αναφορικά με το σύστημα πέδησης, χρησιμοποιεί κεραμικά φρένα της Brembo με δίσκους 393mm εμπρός και 358mm πίσω. Οι σφυρήλατες ζάντες 19 ιντσών εξοπλίζουν το αυτοκίνητο και «φορούν» ελαστικά Michelin Pilot Sport GT.

 

Εντός καμπίνας, το κάθισμα είναι αγωνιστικών προδιαγραφών της Sparco με ζώνες ασφαλείας έξι σημείων. Το αυτοκίνητο εξοπλίζεται και με το σύστημα καταγραφής δεδομένων της MoTeC, προοριζόμενο για χρήση στην πίστα. Χρησιμοποιείται και ως οθόνη για την πίσω κάμερα.

 

Πηγή: Ford


#Follow us on Instagram

Ο ιστοχώρος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. Με τη χρήση αυτού του ιστοχώρου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.Αποδοχή

Φορτώνει...
Εάν η σελίδα δεν φορτώνει, κάντε κλικ εδώ.
Φορτώνει...