Ford Kuga Titanium 1,5L EcoBoost 150PS M6

Ford Kuga Titanium 1,5L EcoBoost 150PS M6

Ford Kuga Titanium 1,5L EcoBoost 150PS M6

Ford Kuga Titanium 1,5L EcoBoost 150PS M6
Ford Kuga Titanium 1,5L EcoBoost 150PS M6

Δοκιμάζουμε το Ford Kuga Titanium 1,5L EcoBoost 150PS M6 στην προσθιοκίνητη εκδοχή με τον νέο, τρικύλινδρο, κινητήρα των 150 ίππων.

 

Ford Kuga Titanium 1,5L EcoBoost 150PS M6

Ford Kuga Titanium 1,5L EcoBoost 150PS M6

 

Η νέα γενιά αναλαμβάνει τη σκυτάλη από μια σειρά απόλυτα επιτυχημένων εμπορικά προγόνων, οι οποίοι πρωταγωνίστησαν στις μεγαλύτερες αγορές της Ευρώπης. Επιπρόσθετα, διαμόρφωσαν και ένα ευρύ κοινό οπαδών, το οποίο εκτίμησε, πέρα από τα επιμέρους χαρακτηριστικά ενός οχήματος της κατηγορίας των SUV, όπως αυξημένη ορατότητα, υψηλό αίσθημα ασφάλειας, απόσταση από το έδαφος και ευρυχωρία εσωτερικού, τη γενικότερη αξιοπιστία της μάρκας, όπως αυτή καταγράφεται στις μετρήσεις σχετικών οργανισμών, αλλά και τη δυναμική οδική του συμπεριφορά. Το άμεσο και πλούσιο σε πληροφορία σύστημα διεύθυνσης, το ακριβές turn in ακόμη και στις γρήγορες στροφές και η γενικότερα συμμετοχική οδική συμπεριφορά συνέβαλαν στη δημιουργία αυτής της εικόνας του νεανικού και δυναμικού οχήματος, προσελκύοντας μάλιστα και αγοραστές στην αρχή της προσωπικής αυτοκινητιστικής τους καριέρας.



Σε μια εποχή αυξημένης δημοτικότητας



Το νέο Kuga παρόλα αυτά, έρχεται σε μια εποχή, όπου τα οχήματα του είδους είναι ουσιαστικά τα μοναδικά που βλέπουν τη δημοτικότητά τους να αυξάνεται, σε αντίθεση με όλες σχεδόν τις υπόλοιπες, που υποχωρούν παραχωρώντας μέρος των εμπορικών τους μεριδίων. Η τάση αυτή συμβάλει στην αύξηση των υποκατηγοριών των SUV και χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι αυτή τη στιγμή η Ford προσφέρει στις Β και C SUV κατηγορίες, τρία μοντέλα, τα Ecosport, το ολόφρεσκο Puma και φυσικά το Kuga. Το δεύτερο εξ αυτών μάλιστα, το Puma, δεν κρύβει τον ιδιαίτερα δυναμικό χαρακτήρα του, τόσο σε εμφάνιση, όσο και σε τρόπο κίνησης.

 

Side

Side

 

Επαναπροσδιορίζοντας τη θέση του



Ως εκ τούτου, το Kuga μοιάζει να ξαναψάχνει το χώρο του και να επαναπροσδιορίζει τη θέση του σε σχέση με το παρελθόν του. Πρώτα από όλα έχει μεγαλώσει σημαντικά, ιδιαίτερα στα μήκος κατά 89 χιλιοστά και στο πλάτος κατά 44 χλστ. Κατά συνέπεια έχει μεγαλώσει η προσφορά σε χώρους στο εσωτερικό, τόσο για τα γόνατα και τις πλάτες των επιβατών, όσο και για τα κεφάλια για τους υψηλότερους εξ αυτών. Αντίστοιχα και οι αποσκευές θα μπουν με άνεση στα 475 έως 645 λίτρα ελάχιστης χωρητικότητας αναλόγως της θέσης της μετακινούμενης δεύτερης σειράς των καθισμάτων και ως τα 1.534 λίτρα της συνολικής χωρητικότητας. Αν και η συνολική σχεδίαση είναι όμορφη και πειστική, απουσιάζουν οι πιο δυναμικές αναφορές. Οι καίριες γραμμές και λεπτομέρειες του αμαξώματος είναι πιο ήπιες, λιγότερο επιθετικές και συνολικά πιο ελιτίστικες.

 

Dashboard

Dashboard

 



Η ίδια φιλοσοφία μεταφέρεται και στον τρόπο της κίνησής του. Χωρίς να έχουν μειωθεί τα όρια της πρόσφυσης και η ασφάλεια της οδικής του συμπεριφοράς, έχει επιλεχθεί μια εμφανώς πιο χαλαρή και cruising προσέγγιση. Το τιμόνι, συνεχίζει να προσφέρει πολύ καλή πληροφόρηση, ιδιαίτερα σε κλειστές διαδρομές με σβέλτους ρυθμούς, έχει γίνει όμως πιο ελαφρύ και συγχρόνως λιγότερο άμεσο. Το εμπρός σύστημα αντιδρά, επίσης, με λιγότερη αμεσότητα στις εντολές του οδηγού, ενώ το πίσω μέρος έχει χάσει μέρος από την συμμετοχικότητά του, διατηρώντας την επιλεγμένη τροχιά σταθερή χωρίς καμιά διάθεση παρέκκλισης. Προσθετικά, η θέση οδήγησης παραμένει υψηλή, η έδρα του καθίσματος δεν κατεβαίνει χαμηλά, ενώ και η πλευρική στήριξη διαθέτει περιθώρια βελτίωσης, τουλάχιστον στον έκδοση της δοκιμής.



Οι αλλαγές αυτές φανερώνουν μια επιθυμητή μετατόπιση των βασικών γνωρισμάτων του νέου Kuga σε μια πολυτελή και ήπια σε χαρακτήρα ιδιοσυγκρασία.

 

Cockpit

Cockpit

 

Ανεβαίνοντας επίπεδο

 

Η επιλογή αυτή δεν εντοπίζεται μόνο στον τρόπο της κίνησης του νέου Kuga. Η συνολική ποιότητα της κατασκευής δείχνει να έχει ανέβει ένα ακόμη σκαλοπάτι, τόσο στο πλαίσιο και το αμάξωμα, όσο και στο εσωτερικό. Χαρακτηριστικό είναι άλλωστε το γεγονός ότι ενσωματώνει διάφορες έξυπνες και πρακτικές τεχνολογίες, όπως εταζέρα ενσωματωμένη στην 5η πόρτα, επενδύσεις με ειδική επίστρωση ώστε να μη φθείρονται από λιπαρές ή άλλες ουσίες, συστήματα μείωσης των επιπέδων θορύβου στο εσωτερικό και μια σειρά ακόμη από έξυπνες και πρακτικές λύσεις που διευκολύνουν την καθημερινότητα και συγχρόνως αυξάνουν την προστιθέμενη αξία του αυτοκινήτου.



Το Kuga υιοθετεί στο εσωτερικό του το ταμπλό του Focus. Με μεγάλη μας χαρά θα βλέπαμε μια αντίστοιχη των νέων γνωρισμάτων του εξέλιξη. Φυσικά, ο νέος, πολύ όμορφος, ψηφιακός πίνακας, διαθέσιμος και από τα χαμηλότερα εξοπλιστικά επίπεδα, ανεβάζει σημαντικά τον πήχη. Η κεντρική οθόνη, παρόλα αυτά, θα μπορούσε να ενσωματώνεται με πιο ευφάνταστο τρόπο στο ταμπλό, ενώ και τα γραφικά της αξίζουν πιο δουλεμένη και φρέσκια προσέγγιση. Από την άλλη ενσωματώνει όλες τις σύγχρονες τεχνολογίες στη νέα, 3η γενιά της, ενώ επικοινωνεί απρόσκοπτα με οδηγό κι επιβάτες.

 

Detail 1

Detail 1

 



Κινητήρια σύνολα



To άλλο μεγάλο κεφάλαιο που ανοίγεται με την νέα γενιά του Kuga έχει να κάνει με τα κινητήρια σύνολα και γενικότερα με τα νέα δεδομένα στη γκάμα των κινητήρων. Μπορεί το πιο ενδιαφέρον ως προς τις μελλοντικές απαιτήσεις σύνολο να είναι το plug in hybrid, παρόλα αυτά οι άνθρωποι της εταιρείας έχουν κάνει πολύ δουλειά και στα, ακόμη, mainstream σύνολα. Την κίνηση του αυτοκινήτου της δοκιμής αναλαμβάνει το νέο τρικύλινδρο σύνολο των 1,5 λίτρων και 150 ίππων, 240 Nm ροπής. Αν εξαιρέσει κανείς ένα μικρό κόμπιασμα στις κάτω 2.000 στροφές, η απόδοσή του, γραμμική και έντονη, εξασφαλίζει δυναμική προώθηση στο καθαρού βάρους αμάξωμα των 1.564 κιλών, ενώ και η απόκρισή του στις μεσαίες, καθημερινές, στροφές είναι αμεσότατη.



Μεταφέρει την κίνηση μέσω του εύχρηστου χειροκίνητου κιβωτίου των έξι σχέσεων μόνο στους εμπρός τροχούς, επιλογή που συμβάλλει καθοριστικά στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου. Από την άλλη όμως, οι εμπρός τροχοί τείνουν, κατά την εκκίνηση και κυρίως σε ολισθηρό οδόστρωμα, να μεταφέρουν τάσεις απώλειας πρόσφυσης και πλευρικής μετακίνησης στο τιμόνι.

 

Detail 2

Detail 2

 

Η έκδοση της δοκιμής, Titanium, είναι η δεύτερη στη σειρά ως προς την εξοπλιστική πληρότητά της επιλογή. Κατά την πάγια πρακτική της Ford, διαθέτει πλούσιο εξοπλισμό με πληθώρα στοιχείων, πρακτικών αλλά και πολυτελείας. Μεταξύ αυτών περιλαμβάνονται ζάντες αλουμινίου, αυτόματα φώτα, υαλοκαθαριστήρες και διζωνικός κλιματισμός, είσοδος χωρίς κλειδί και το Sync 3. Μια λιανική τιμή προ φόρων και δασμών στα 19.207 ευρώ, το Ford Kuga Titanium 1,5L EcoBoost 150PS M6, διατίθεται αντί 27.197 ευρώ.

 

 

Ford Kuga Titanium 1,5L EcoBoost 150PS M6

Κινητήρας

 

Κυβισμός (κ.εκ.):

1.497

Διάταξη/κύλινδροι:

Εγκάρσια εμπρός / 3

Τροφοδοσία:

Turbo, άμεσος ψεκασμός

Ισχύς (PS/σ.α.λ.):

150/6.000

Ροπή (Nm/σ.α.λ.):

240/1.600-4.000

 

 

Επιδόσεις

 

0-100 χ.α.ω (δλ.)

9,7

Τελική ταχύτητα (χ.α.ω)

195

   

Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)

 

Μικτή

5,5-6,0

Αστική

6,5-6,9

Υπεραστική

4,9-5,2

Μέση δοκιμής

7,8

   

Εκπομπές ρύπων

 

Προδιαγραφή

Euro 6

CO2 (γρ./χλμ.)

125-136

   

Μετάδοση

 

Κίνηση

Εμπρός

Κιβώτιο / Σχέσεις

Χειροκίνητο / 6

   

Σύστημα διεύθυνσης

 

Τύπος/υποβοήθηση

Κρεμαγιέρα με ηλεκτρική υποβοήθηση

Αμάξωμα / διαστάσεις

 

Μήκος x πλάτος x ύψος (χλστ.)

4.614×1.883×1.678

Μεταξόνιο (χλστ.)

2.710

Χώρος αποσκευών (λτ./VDA)

475-645-1.534

Βάρος, καθαρό/μικτό (κιλά)

1.564 / 2.075

Δοχείο καυσίμων (λτ.)

60

   

Ανάρτηση

 

Εμπρός

Γόνατα McPherson, ψαλίδια βάσης, υποπλαίσιο, αντιστρεπτική

Πίσω

Πολλαπλοί σύνδεσμοι, αντιστρεπτική

   

Φρένα

 

Εμπρός / πίσω

Αεριζόμενοι δίσκοι/Δίσκοι

Διαστάσεις ελαστικών

 

Εμπρός / πίσω

225/65 R17

 

Προτεινόμενη τιμή λιανικής

 

Βασική έκδοση (ευρώ)

27.197


































#Follow us on Instagram

Ο ιστοχώρος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. Με τη χρήση αυτού του ιστοχώρου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.Αποδοχή

Φορτώνει...
Εάν η σελίδα δεν φορτώνει, κάντε κλικ εδώ.
Φορτώνει...