H νέα BMW Σειρά 1 στο τελικό στάδιο δοκιμών

H νέα BMW Σειρά 1 στο τελικό στάδιο δοκιμών (1)

H νέα BMW Σειρά 1 στο τελικό στάδιο δοκιμών

H νέα BMW Σειρά 1 στο τελικό στάδιο δοκιμών (1)

H νέα BMW Σειρά 1 στο τελικό στάδιο δοκιμών (1)

 

H νέα BMW Σειρά 1 στο τελικό στάδιο δοκιμών, με τα καμουφλαρισμένα οχήματα προ-παραγωγής να τεστάρονται στο Μιραμό, στη Νότια Γαλλία.

 

H νέα BMW Σειρά 1 στο τελικό στάδιο δοκιμών (2)

H νέα BMW Σειρά 1 στο τελικό στάδιο δοκιμών (2)

 

Η νέα Σειρά 1 θα προσφέρει περισσότερο χώρο στο εσωτερικό. Επιπλέον, η ευελιξία θα εξασφαλίζεται από το προηγμένο σετάρισμα ανάρτησης, τις καινοτόμες τεχνολογίες και την ενσωμάτωση όλων των εξαρτημάτων και συστημάτων ελέγχου. Αυτό, είτε το όχημα διαθέτει FWD σύστημα κίνησης είτε xDrive.

 

Επίσης, μεγάλο ρόλο στην ευελιξία παίζει και η τεχνολογία ARB (Συνεχής Έλεγχος Ολίσθησης Τροχών). Είναι γνωστή από το BMW i3s και ντεμπουτάρει σε κινητήρα καύσης. Αυτή η μεταφορά τεχνολογίας βελτιώνει την πρόσφυση, έχοντας αποτέλεσμα έναν πιο ευαίσθητο και γρηγορότερο έλεγχο.

 

Η τεχνολογία ARB διαθέτει σύστημα ελέγχου ολίσθησης. Έχει τοποθετηθεί απευθείας στη μονάδα ελέγχου του μοτέρ, αντί της μονάδας ελέγχου DSC (Dynamic Stability Control). Οι πληροφορίες μεταδίδονται με 3πλάσια ταχύτητα και ο οδηγός αισθάνεται την επέμβαση 10 φορές πιο γρήγορα. Σε συνεργασία με το DSC μειώνεται η υποστροφή που εμφανίζουν κατά την επιτάχυνση τα προσθιοκίνητα οχήματα. Αναφορικά με την τεχνολογία BMW Performance Control (κατανομή ροπής), που διατίθεται στάνταρ, αυξάνεται ακόμα περισσότερο η ευελιξία του μοντέλου. Η στρεπτική ακαμψία αυξάνεται χάρη στις πρόσθετες δοκούς τύπου «μπούμερανγκ».

 

H νέα BMW Σειρά 1 στο τελικό στάδιο δοκιμών (3)

H νέα BMW Σειρά 1 στο τελικό στάδιο δοκιμών (3)

 

H νέα BMW Σειρά 1 στο τελικό στάδιο δοκιμών: κινητήρας και εσωτερικό

 

Ο κινητήρας που εφοδιάζει το μοντέλο είναι νέος, με την BMW M135i xDrive να διαθέτει τον ισχυρότερο 4κύλινδρο του Group, που είναι χωρητικότητας 2.000κ.εκ., τεχνολογίας TwinPower Turbo. Η ισχύς του ανέρχεται σε 225 kW (306 hp) και διαθέτει ενισχυμένο στρόφαλο, νέα έμβολα και μπιέλες, μεγαλύτερο turbo καυσαερίων και βελτιστοποιημένα μπεκ.

 

Τέλος, μεγάλη πρόοδος έχει σημειωθεί και στο εσωτερικό. Λόγω της εμπρόσθιας κίνησης του μοντέλου, απουσιάζει το κεντρικό τούνελ και έτσι εξασφαλίζεται περισσότερος χώρος για τους επιβάτες. Για παράδειγμα, ο χώρος των πίσω επιβατών έχει αυξηθεί κατά 33mm για τα γόνατα και κατά 19mm για τα κεφάλια τους. Η πρόσβαση σε αυτό το σημείο είναι ευκολότερη, με τη χωρητικότητα του χώρου αποσκευών να έχει αυξηθεί κατά 20 λίτρα και να ανέρχεται τώρα στα 380.

 

Πηγή: BMW


#Follow us on Instagram

Ο ιστοχώρος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. Με τη χρήση αυτού του ιστοχώρου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.Αποδοχή

Φορτώνει...
Εάν η σελίδα δεν φορτώνει, κάντε κλικ εδώ.
Φορτώνει...