Honda 21YM Forza 750

Honda 21YM Forza 750

Honda 21YM Forza 750

Honda 21YM Forza 750
Honda 21YM Forza 750

Η Ιαπωνική εταιρεία δημιούργησε το Honda 21YM Forza 750, το ολοκαίνουριο σκούτερ μεγάλου κυβισμού που προσφέρει άνεση και πολυτέλεια σε high-tech στυλ.

 

Honda 21YM Forza 750

Honda 21YM Forza 750

 

Ο ροπάτος, δικύλινδρος κινητήρας των 745cc προσφέρει άμεση επιτάχυνση. Μάλιστα είναι εξοπλισμένος με Throttle By Wire, 3 προεπιλεγμένα προγράμματα (riding modes) και Honda Selectable Torque Control 3 Επιπέδων. Ένα σωληνωτό ατσάλινο πλαίσιο, αλουμινένιο ψαλίδι, πίσω ανάρτηση ProLink και εμπρός/πίσω τροχοί 17/15” προσφέρουν ασφαλή συμπεριφορά, με ισχυρή πέδηση από δύο εμπρός ακτινικές δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων.



Ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα χωράει ένα κράνος fullface. Μάλιστα περιλαμβάνει θύρα φόρτισης USB. Όλα τα φώτα είναι LED ενώ μία οθόνη TFT 5” επιτρέπει διασύνδεση του κινητού του αναβάτη, μέσω του νέου συστήματος Honda Smartphone Voice Control. Μία έκδοση 35kW θα διατίθεται επίσης για κατόχους διπλωμάτων κατηγορίας A2.



Το νέο Forza 750 αναμένεται στην ελληνική αγορά τον Δεκέμβριο 2020 και η λιανική τιμή πώλησης έχει οριστεί στα 11.950 €.

 

Scooter Honda

Scooter Honda

 

Το μοντέλο εν συντομία



Το κομψό και σμιλεμένο σώμα του Forza 750 προσφέρει άριστη προστασία από τα στοιχεία της φύσης στις υψηλές ταχύτητες. Επίσης, άφθονο χώρο για τα πόδια του αναβάτη και χαμηλή σέλα χωρίς να είναι ογκώδες. Υπάρχει επίσης ένα εύχρηστο ντουλάπι. Μία οθόνη TFT συνεργάζεται με το σύστημα Honda Smartphone Voice Control που διασυνδέει τον αναβάτη με κινητό του. Ανάφλεξη, κλείδωμα και άνοιγμα της σέλας γίνεται μέσω του Smart Key.



Στην διαχείριση του ροπάτου, αποδοτικού, δικύλινδρου κινητήρα 745cc χρησιμοποιείται σύστημα ηλεκτρονικού γκαζιού Throttle By Wire (TBW), με 3 προεπιλεγμένα προγράμματα RAIN, STANDARD και SPORT, και ένα πλήρως παραμετροποιήσιμο από τον αναβάτη, USER mode. Το Honda Selectable Torque Control (HSTC) προσφέρει διακριτική παρέμβαση 3 επιπέδων. Επιπλέον, ο διπλός συμπλέκτης Dual Clutch Transmission (DCT) – βασικός εξοπλισμός – περιλαμβάνει αυτόματα προγράμματα αλλαγών που συνδέονται με τα riding modes.



Ένα σωληνωτό ατσάλινο πλαίσιο, αλουμινένιο ψαλίδι, πιρούνι USD 41mm, ακτινικές δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων, πίσω ανάρτηση ProLink και ο συνδυασμός εμπρός/πίσω τροχών 15”/17” προσφέρουν συμπεριφορά σπορ μοτοσικλέτας σε μορφή σκούτερ.



Διαθέσιμο στους εξής χρωματισμούς



Jeans Blue Metallic

Candy Chromosphere Red

Matt Beta Silver Metallic

Graphite Black




#Follow us on Instagram

Ο ιστοχώρος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. Με τη χρήση αυτού του ιστοχώρου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.Αποδοχή

Φορτώνει...
Εάν η σελίδα δεν φορτώνει, κάντε κλικ εδώ.
Φορτώνει...