Honda NSX, πλήρως ανανεωμένο

Honda NSX, πλήρως ανανεωμένο

Honda NSX front

Το Honda NSX παρουσιάζεται πλέον με αρκετές αλλαγές καθώς θα διαθέτει νέα χαρτογράφηση του κινητήρα, όμορφο εσωτερικό και νέες αποχρώσεις.

Honda NSX back

Honda NSX: Νέες σχεδιαστικές γραμμές, ανανεωμένο εσωτερικό, νέα χαρτογράφηση του κινητήρα, πιο σταθερό και με νέα ελαστικά, είναι μερικά από τα κύρια στοιχεία του ανανεωμένου μοντέλου της ιαπωνικής εταιρείας, το οποίο διατίθεται ήδη στην αγορά.

Κατ’ αρχάς, το αυτοκίνητο διατίθεται με τη νέα εξωτερική απόχρωση Thermal Orange Pearl, που αποτίει φόρο τιμής στα 30 χρόνια εμπλοκής της εταιρείας στους αγώνες, όταν είχε υιοθετηθεί το πορτοκαλί χρώμα. Μαζί με αυτό, προσφέρονται προαιρετικά τα μεταλλικά κεραμικά φρένα με πορτοκαλί δαγκάνες, ενώ οι στάνταρ δίσκοι, μπορούν πλέον να συνδυαστούν με κόκκινες.

Honda NSX side

Νέα είναι και η απόχρωση της εμπρός γρίλιας με γυαλιστερό πλαίσιο, αλλά και οι εισαγωγές/εξαγωγές αέρα, εμπρός και πίσω του οχήματος. Στοιχεία υψηλής στιλπνότητας μπορεί να επιλέξει ο αγοραστής στα πακέτα Carbon Fiber Decklid Spoiler και Carbon Fiber Exterior Package – συμπεριλαμβανομένων του πρόσθιου σπόιλερ, των κατωφλιών και του διαχύτη.

Honda NSX: εντός καμπίνας

Εντός καμπίνας, ο περιβάλλοντας χώρος μπορεί να εμπλουτιστεί με το προαιρετικό μπλε Indigo δέρμα και ύφασμα Alcantara. Τα σπορ καθίσματα μπορούν να παραγγελθούν προαιρετικά σε κόκκινο χρώμα αντί του Ebony. Τα καθίσματα τεσσάρων διαδρομών είναι τώρα στάνταρ. Προαιρετικά, είναι τα ελαφριά, χειροκίνητα ρυθμιζόμενα, επενδυμένα με δέρμα Black Milano leather και Alcantara. Στάνταρ από τη μεριά τους είναι πλέον το σύστημα πλοήγησης Satellite-Linked Navigation, το ηχοσύστημα ELS Studio, οι εμπρός και πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος και τα σπορ πεντάλ από αλουμίνιο.

Honda NSX red interior

Honda NSX: οδική συμπεριφορά

Αναφορικά με τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου, οι μηχανικοί έχουν επέμβει στις ρυθμίσεις της ανάρτησης, ενώ τα ελαστικά και η νέα χαρτογράφηση του κινητήρα, το κάνουν πιο άμεσα ανταποκρινόμενο στις επιθυμίες του οδηγού είτε το κινεί στον δρόμο είτε στην πίστα. Στο όριο, το NSX έχει γίνει πιο ελεγχόμενο και ισορροπημένο, με τον οδηγό να μπορεί να διαχειριστεί καλύτερα την υποστροφή ή την υπερστροφή. Οι αλλαγές αυτές είχαν ως αποτέλεσμα τη μείωση του γύρου στην πίστα της Σουζούκα, κατά δύο δευτερόλεπτα.

Honda NSX

Οι αντιστρεπτικές ράβδοι και στους δύο άξονες, έχουν μειώσει σημαντικά τις κινήσεις του αμαξώματος, έχοντας γίνει πιο σκληρές κατά κατά 26% εμπρός και 19% πίσω. Επιπρόσθετα, κατά 21% έχει αυξηθεί η ακαμψία της ανάρτησης πολλαπλών συνδέσμων στον πίσω άξονα. Εν συνεχεία, οι επεμβάσεις στον Sport Hybrid SH-AWD κινητήρα, μαζί με τους ενεργούς αποσβεστήρες, τη διεύθυνση και το VSA, έχουν βελτιώσει εν πολλοίς το αυτοκίνητο, το οποίο έχει καλύτερη πρόσφυση και λόγω των ελαστικών.

Πρόκειται για τα Continental SportContact 6 (αντικαθιστούν τα Continental ContiSportContact 5P) τα οποία έχουν βελτιστοποιημένο πέλμα και κατασκευή γόμας για εξαιρετικό χειρισμό σε καθημερινή χρήση, χρήση στην πίστα και υπό βρόχινες συνθήκες. Διαθέσιμα για την πίστα, είναι και τα Pirelli P Zero Trofeo R, τα οποία διατίθενται προαιρετικά.

 

 


#Follow us on Instagram

Ο ιστοχώρος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. Με τη χρήση αυτού του ιστοχώρου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.Αποδοχή

Φορτώνει...
Εάν η σελίδα δεν φορτώνει, κάντε κλικ εδώ.
Φορτώνει...