Mercedes S-Class, ευφυής σε όλα!!

Mercedes S-Class, ευφυής σε όλα!!

Mercedes S-Class, ευφυής σε όλα!!

Mercedes S-Class, ευφυής σε όλα!!
Mercedes S-Class, ευφυής σε όλα!!

Η νέα Mercedes S-Class έχει αποκτήσει μεγαλύτερη ευφυΐα σε πολλούς τομείς, ενώ η εμπειρία οδήγησής της αγγίζει πλέον νέα υψηλά επίπεδα.

 

Mercedes S-Class

Mercedes S-Class

 

Οι ψηφιακές καινοτομίες, για παράδειγμα στο σύστημα MBUX, περιλαμβάνουν νέα χαρακτηριστικά που κάνουν την οδήγηση ακόμα πιο απολαυστική και ασφαλή. Σε αυτά περιλαμβάνεται το σύστημα διεύθυνσης πίσω άξονα με μεγάλη γωνία διεύθυνσης, αλλά και καινοτομίες στον τομέα της ασφάλειας, όπως ο πίσω αερόσακος.



Το σύστημα PRE-SAFE Impulse Side διαθέτει επίσης μια νέα λειτουργία, με την οποία το αμάξωμα του οχήματος μπορεί να ανασηκώνεται προτού προκύψει πλευρική σύγκρουση, χάρη στην ενεργή ανάρτηση E-ACTIVE BODY CONTROL. Μετά τη συστηματική περαιτέρω εξέλιξή τους, τα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης αποτελούν ένα ακόμα βήμα προς την αυτόνομη οδήγηση.



Για παράδειγμα, χάρη στους βελτιωμένους αισθητήρες περιβάλλοντος, τα συστήματα στάθμευσης υποστηρίζουν ακόμα καλύτερα τον οδηγό κατά τους ελιγμούς με χαμηλή ταχύτητα. Οι δε οπτικές απεικονίσεις έχουν αναβαθμιστεί σε νέα επίπεδα, καθώς ενσωματώνονται στον διαισθητικό χειρισμό του συστήματος MBUX.



Οδήγηση χωρίς ατυχήματα



Μπορούν τα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης να βελτιωθούν ακόμα περισσότερο; Μπορούν, καθώς με την S-Class η Mercedes-Benz κάνει ακόμα ένα μεγάλο βήμα προς το όραμά της για οδήγηση χωρίς ατυχήματα. Ο οδηγός μπορεί πλέον να ελέγχει το όχημα με πολλά νέα ή διευρυμένα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης.



Έτσι, ασχολείται με λιγότερες λειτουργίες στην καθημερινότητα, ενώ μπορεί να οδηγεί με άνεση και ασφάλεια. Εάν προκύψει κίνδυνος, τα συστήματα υποβοήθησης είναι σε θέση να βοηθήσουν τον οδηγό να αντιδράσει σε επικείμενη σύγκρουση ανάλογα με τις απαιτήσεις και – στην ιδανική περίπτωση – να την αποτρέψει. Το ενεργό σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης και η κάμερα 360° με νέα τρισδιάστατη προβολή βοηθούν τον οδηγό να εισέρχεται σε θέσεις στάθμευσης και να εξέρχεται από αυτές ή να πραγματοποιεί ελιγμούς σε στενούς χώρους, πιο εύκολα και άνετα από ποτέ.

 

S-Class Technology

S-Class Technology

 

Ανάρτηση E-ACTIVE BODY CONTROL



Προσθέτει υδροπνευματική λειτουργία ημι-υποστήριξης στην αερανάρτηση. Οι αερόσουστες φέρουν το βασικό φορτίο του αμαξώματος και σταδιακά ρυθμίζουν το ύψος του από το έδαφος. Το υδροπνευματικό σύστημα παράγει δυνάμεις δυναμικής που υπερκαλύπτουν τις δυνάμεις της αερανάρτησης, ενώ ταυτόχρονα υποστηρίζουν ενεργά το αμάξωμα και αποσβένουν τις ταλαντώσεις του. Σε κάθε τροχό είναι τοποθετημένο ένα αμορτισέρ μέσα στον άξονα. Οι δύο θάλαμοι λειτουργίας του αμορτισέρ διαθέτουν μια ρυθμιζόμενη βαλβίδα απόσβεσης και ένα δοχείο υδραυλικής πίεσης.



Το αμορτισέρ είναι συνδεδεμένο σε μια έξυπνη μονάδα μοτέρ/αντλίας, στο δίκτυο 48 V, μέσω υδραυλικών σωλήνων. Καθώς η μονάδα μοτέρ/αντλίας ενεργοποιείται, το υδραυλικό υγρό εκτοπίζεται και έτσι δημιουργείται διαφορά πίεσης μέσα στο αμορτισέρ, από την οποία παράγεται μια ενεργή δύναμη. Τον συντονισμό των μονάδων μοτέρ/αντλίας και στους τέσσερις τροχούς αναλαμβάνει μια κεντρική μονάδα ελέγχου, η οποία επίσης ενεργοποιεί τις βαλβίδες και τον συμπιεστή για τις αερόσουστες, οπότε ελέγχει πάντα ολόκληρο το σύστημα της ανάρτησης.



Πίσω αερόσακος



Τα κυλινδρικά στοιχεία φουσκώνουν με συμπιεσμένο αέριο και αποκτούν σχήμα πτερυγίου. Ανάμεσα στα δύο πτερύγια αναπτύσσεται ένας μεγάλος αερόσακος που μοιάζει με τέντα και φουσκώνει με αέρα περιβάλλοντος, μέσω ειδικών βαλβίδων (κατοχυρωμένων με ευρεσιτεχνία) που υπάρχουν στο εξωτερικό του περίβλημα. Οι βαλβίδες αυτές είναι σχεδιασμένες, έτσι ώστε ο αέρας να μην μπορεί να διαφύγει όταν ο πίσω επιβάτης βυθίζεται μέσα στον αερόσακο. Ο συγκριτικά μικρός όγκος των κυλινδρικών στοιχείων επιτρέπει τη γρήγορη ανάπτυξη του σχετικά μεγάλου όγκου του αερόσακου. Αυτό γίνεται με συγκριτικά μικρή δύναμη και περιορισμένο κίνδυνο τραυματισμού, καθώς τα κυλινδρικά πτερύγια υποχωρούν όταν έρχονται σε επαφή με εμπόδια. Ο αερόσακος ενισχύει τη συγκράτηση που παρέχουν οι ζώνες ασφαλείας και μπορεί να στηρίξει το κεφάλι και τον αυχένα, μειώνοντας έτσι το φορτίο που δέχονται. Σε συνδυασμό με μια ζώνη ασφαλείας με αερόσακο και τη φουσκωτή ζώνη ασφαλείας, η S-Class θέτει νέα πρότυπα για την ασφάλεια των πίσω επιβατών.



Σύστημα διεύθυνσης πίσω άξονα



Ένας ηλεκτροκινητήρας κινεί μία άτρακτο στον πίσω άξονα, μέσω ενός ιμάντα κίνησης. Έτσι ρυθμίζεται η αξονική κίνηση της ατράκτου. Ανάλογα με την ταχύτητα και τη γωνία διεύθυνσης, οι πίσω τροχοί στρίβουν προς την ίδια ή την αντίθετη κατεύθυνση σε σχέση με τους μπροστινούς τροχούς (ομοδιευθυντική ή αντιδιευθυντική κίνηση τροχών). Με απλά λόγια, η αντιδιευθυντική κίνηση των τροχών εξασφαλίζει μεγαλύτερη ευελιξία και μικρότερο κύκλο στροφής, ενώ ή ομοδιευθυντική κίνηση προσφέρει μεγαλύτερη ευστάθεια. Στην S-Class, η πλήρης γωνία διεύθυνσης των 10 μοιρών αξιοποιείται ιδιαίτερα όταν πραγματοποιούνται ελιγμοί στάθμευσης. Τα δεδομένα περιβάλλοντος των αισθητήρων του οχήματος (ραντάρ, κάμερας, υπερήχων) χρησιμοποιούνται για τις μεγάλες γωνίες διεύθυνσης, όπου η μέγιστη γωνία προσαρμόζεται στις εκάστοτε συνθήκες. Το σύστημα μεταβαίνει από την αντιδιευθυντική στην ομοδιευθυντική κίνηση των τροχών, όταν η ταχύτητα του οχήματος υπερβεί τα 60 χλμ./ώρα.

 

S-Class Technology

S-Class Technology

 



Κεντρικός αερόσακος (διαθέσιμος ανάλογα με τη χώρα)



Σε περίπτωση σφοδρής πλευρικής σύγκρουσης, ο αερόσακος αυτός παρεμβάλλεται ανάμεσα στα μπροστινά καθίσματα, μειώνοντας έτσι τον κίνδυνο να έρθουν σε επαφή τα κεφάλια του οδηγού και του συνοδηγού, ενώ είναι ενσωματωμένος στην πλάτη του καθίσματος του οδηγού, στο κέντρο του οχήματος. Ο κεντρικός αερόσακος φουσκώνει όταν ανιχνευθεί σφοδρή πλευρική σύγκρουση και πληρούνται συγκεκριμένες προϋποθέσεις. Οι κύριοι παράγοντες που καθορίζουν το εάν ο αερόσακος αυτός θα φουσκώσει ή όχι είναι η κατεύθυνση και η πλευρά της σύγκρουσης, καθώς και το εάν υπάρχει συνοδηγός στο όχημα.



Σύστημα PRE-SAFE Impulse Side



Παράλληλα με τις γνωστές λειτουργίες, το αμάξωμα της νέας S-Class μπορεί να ανασηκωθεί ελαφρώς αμέσως πριν τη σύγκρουση, όταν υπάρχει κίνδυνος πλευρικής πρόσκρουσης. Οι πλευρικοί αισθητήρες ραντάρ μπορούν να αναγνωρίζουν έγκαιρα και να παρακολουθούν μια πιθανή πλευρική σύγκρουση. Η ενεργοποίηση του συστήματος γίνεται από την ανάρτηση E-ACTIVE BODY CONTROL, η οποία μπορεί να ανασηκώσει το αμάξωμα έως και κατά 80 χλστ. Έτσι μειώνονται τα φορτία στα στοιχεία κάθε πόρτας, καθώς τα μαρσπιέ μπορούν να απορροφήσουν μεγαλύτερη ποσότητα φορτίου επειδή βρίσκονται σε υψηλότερο σημείο. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τη μείωση της παραμόρφωσης του χώρου επιβατών και των φορτίων που επενεργούν στους επιβάτες.




#Follow us on Instagram

Ο ιστοχώρος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. Με τη χρήση αυτού του ιστοχώρου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.Αποδοχή

Φορτώνει...
Εάν η σελίδα δεν φορτώνει, κάντε κλικ εδώ.
Φορτώνει...