Νέα Mercedes AMG GT S Roadster

Νέα Mercedes AMG GT S Roadster

Η Mercedes AMG GT S Roadster έρχεται να συμπληρώσει το καινό ανάμεσα στη AMG GT Roadster και στην κορυφαία AMG GT C Roadster.

 

New Mercedes-AMG GT S Roadster back

Η νέα εκδοχή της σειράς GT εφοδιάζεται με τον 4,0 λίτρων biturbo κινητήρα των 522 ίππων και 670Nm ροπής, η οποία είναι διαθέσιμη από τις 1.900-5.000 σ.α.λ. Οι τιμές αυτές εξασφαλίζουν 0-100 χ.α.ω. σε 3,8 δλ. και τελική ταχύτητα της τάξης των 308 χ.α.ω..

Τα δύο turbo του V8 κινητήρα είναι τοποθετημένα εντός του «V», ώστε οι διαδρομές να είναι σύντομες και η απόκριση αμεσότερη. Η λύση αυτή συμβάλει επίσης στη μείωση της κατανάλωσης, αλλά και στη διατήρηση συμπαγών διαστάσεων στον κινητήρα. Χάρη στο σύστημα ξηράς λίπανσης, το λιπαντικό φτάνει διαρκώς σε όλα τα μέρη του κινητήρα, ακόμα και όταν ασκούνται υψηλές πλευρικές δυνάμεις. Με τον τρόπο αυτό εξασφαλίζεται επίσης η δυνατότητα τοποθέτησης του κινητήρα πιο χαμηλά, με προφανείς θετικές συνέπειες στην συνολική δυναμική συμπεριφορά του οχήματος.

Τη μετάδοση στους πίσω τροχούς αναλαμβάνει το κιβώτιο AMG SPEEDSHIFT DCT 7G, το οποίο συνδυάζεται με paddles στο τιμόνι για χειροκίνητες αλλαγές. Η κατανομή βάρους ανέρχεται στο 47-53 εμπρός-πίσω.

New Mercedes-AMG GT S Roadster side

Νέα Mercedes AMG GT S Roadster: Ενεργό σύστημα ανάρτησης

Η AMG GT S Roadster διαθέτει στάνταρ την AMG RIDE CONTROL ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση. Το πλήρως αυτόματο αυτό σύστημα εξασφαλίζει διαφορετικό τρόπο λειτουργίας σε κάθε τροχό, αυξάνει τα όρια της πρόσφυσης και την αίσθηση στο σύστημα διεύθυνσης και βελτιώνει την παρεχόμενη ασφάλεια. Στη διάθεση του οδηγού υπάρχουν τρεις βασικές ρυθμίσεις λειτουργίας της ανάρτησης, «Comfort», «Sport» και «Sport+».

Αντίστοιχα, τα οδηγικά προφίλ είναι πέντε, «C» (Comfort), «S» (Sport), «S+» (Sport Plus), «RACE» και «I» (Individual). Η επιλογή καθενός αυτά επιφέρει αλλαγές στον τρόπο της απόδοσης του κινητήρα, στη μετάδοση, στα χαρακτηριστικά της επιτάχυνσης, στο σύστημα της ανάρτησης, στο τιμόνι, στα τρία επίπεδα του ESP, αλλά και στις «πεταλούδες» των εξατμίσεων για τη δημιουργία αντίστοιχου ηχοστρώματος.

Το κιβώτιο ταχυτήτων φιλοξενεί επίσης μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, το οποίο αυξάνει την ταχύτητα στη στροφή και στην έξοδό της, περιορίζοντας τις όποιες τάσεις ολίσθησης ή απώλειας της πρόσφυσης του εσωτερικού τροχού.

 Νέα Mercedes AMG GT S Roadster: Το σύστημα πέδησης

Την επιβράδυνση και ακινητοποίηση αναλαμβάνουν κορυφαία φρένα υψηλής απόδοσης, εμπρός 390x36mm με εξαπίστονες δαγκάνες και πίσω οι 360x26mm, ενώ εναλλακτικά διατίθενται και κεραμικά φρένα. Εδώ οι δίσκοι είναι 402x39mm εμπρός και 360x32mm πίσω, με οι δαγκάνες γράφουν επάνω τους «AMG Carbon Ceramic». Το κεραμικό σύστημα πέδησης ζυγίζει 40% λιγότερο σε σχέση με τα συμβατικά.

 

Νέα Mercedes AMG GT S Roadster: Ελαφριά κατασκευή

Η AMG GT S Roadster κατασκευάζεται από ένα μίγμα υλικών, στο οποίο κυριαρχεί το αλουμίνιο. Κράματα του τελευταίου διαμορφώνουν τη βασική δομή, όπως και πάνελ του αμαξώματος, ενώ κάποια από τα τελευταία κατασκευάζονται από SMC (Sheet Moulding Compound). Πρόκειται για ένα επαναστατικό νέο, συνθετικό, υλικό που έχει εξελίξει η ίδια τη εταιρία και εξασφαλίζει πληθώρα δυνατοτήτων διαμόρφωσης σε συνδυασμό με αυξημένη αντοχή και χαμηλό βάρος. Επιπρόσθετα δεν απουσιάζουν και πιο εξωτικά υλικά, όπως το μαγνήσιο σε επιλεγμένα σημεία του αυτοκινήτου. Ενδεικτικά συμμετέχει μαζί με το ατσάλι και το αλουμίνιο στη διαμόρφωση των προσκεφάλων ασφαλείας.

 

New Mercedes-AMG GT S Roadster panorama

Νέα Mercedes AMG GT S Roadster: Αισθητικά δυναμική

Η σχεδίαση είναι έντονη, επιθετική και δημιουργεί μια αίσθηση άκρατου δυναμισμού. Το εμπρός μέρος μοιάζει να τείνει να αγκαλιάσει το οδόστρωμα, ενώ τα μεγάλα ανοίγματα αποκαλύπτουν τις αυξημένες ανάγκες αναπνοής και ψύξης του κινητήρα και των μηχανικών μερών. Το μεγάλο καπό εξασφαλίζει χώρο για την τοποθέτηση του κινητήρα πίσω από τον εμπρός άξονα και συγχρόνως, σε συνδυασμό με το χαμηλό παρμπρίζ, απόλυτα επιθετική και όμορφη εμφάνιση. Οι πλευρικές γραμμές ανεβαίνουν προς τα πίσω αγκαλιάζοντας τα ανοίγματα για τους τροχούς και το φαρδύ και εκλεπτισμένο πίσω μέρος συμπληρώνει την όμορφη και μοναδική εικόνα. Στην εικόνα αυτή εντάσσονται αρμονικά τα, ενεργά και μη, αεροδυναμικά βοηθήματα του εμπρός μέρους και η αεροτομή πίσω.

New Mercedes AMG S Roadster

Νέα Mercedes AMG GT S Roadster: Εσωτερικό υψηλής ποιότητας

Το εσωτερικό της AMG GT S Roadster αγκαλιάζει τον οδηγό, ο οποίος κάθεται χαμηλά και περικλείεται από τις κοίλες επενδύσεις των θυρών που φτάνουν ψηλά, όπως και το κεντρικό τούνελ δημιουργώντας έναν πιο προσωπικό χώρο. Το μεγάλο πλάτος της κεντρικής κονσόλας, η κεντρικά τοποθετημένη οθόνη επικοινωνίας και ψυχαγωγίας, ο όμορφος πίνακας των οργάνων, τα σπορ καθίσματα, το Performance τιμόνι και η κορυφαία ποιότητα των υλικών ολοκληρώνουν ένα ιδιαίτερα όμορφο και δυναμικό εσωτερικό.

Στον στάνταρ εξοπλισμό, η AMG GT S Roadster έρχεται με το πακέτο AMG Silver Chrome Interior, όπου εκεί, όπως φανερώνεται και από το όνομά του, κυριαρχεί το ασημί χρωμίου. Στο προαιρετικό πακέτο AMG Piano Lacquer Interior, το εσωτερικό υπογραμμίζεται από την υψηλή ποιότητα και οι «πινελιές» σε αυτό, έχουν να κάνουν με την εμφάνιση piano lacquer. Προαιρετική επίσης είναι και η «εμφάνιση» AMG σε ματ ασημί μεταλλικό, ανθρακόνημα και ματ ανθρακόνημα. Το πακέτο Exclusive Trim βελτιώνει περαιτέρω τα στοιχεία AMG και φέρνει ακόμα περισσότερη ατομικότητα στο εσωτερικό. Αποτελείται από δύο διακοσμητικές λωρίδες στα μπράτσα των θυρών σε μια έκδοση που εξαρτάται από την επιλεγμένη επένδυση AMG.

 


#Follow us on Instagram

Ο ιστοχώρος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. Με τη χρήση αυτού του ιστοχώρου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.Αποδοχή

Φορτώνει...
Εάν η σελίδα δεν φορτώνει, κάντε κλικ εδώ.
Φορτώνει...