Nissan GT-R 50th Anniversary Edition

Nissan GT-R 50th Anniversary Edition front

Nissan GT-R 50th Anniversary Edition

Nissan GT-R 50th Anniversary Edition front

Nissan GT-R 50th Anniversary Edition front

 

Την έκδοση Nissan GT-R 50th Anniversary Edition παρουσίασε στη Νέα Υόρκη η εταιρεία, με τους μηχανικούς της να βελτιστοποιούν ακόμα περισσότερο το αυτοκίνητο.

 

Nissan GT-R 50th Anniversary Edition back

GT-R 50th Anniversary Edition back

 

Οι αποχρώσεις στην οποία προσφέρεται, αντικατοπτρίζουν τις επιτυχίες του μοντέλου στο ιαπωνικό GP. Ως εκ τούτου, κοσμείται με την απόχρωση Bayside (Wangan) Blue, αλλά και με λευκές αγωνιστικές ρίγες. Το χρώμα, υποβλήθηκε σε θερμική επεξεργασία τεσσάρων στρώσεων, «παρουσιάζοντας» ένα ζωντανό μπλε με όμορφα σημεία και βαθιές σκιές.

 

Nissan GT-R 50th Anniversary Edition detail

GT-R 50th Anniversary Edition detail

 

Τα μπλε χαρακτηριστικά στις ζάντες και πιο συγκεκριμένα στις ακτίνες τους, κάνουν το επετειακό GT-R να ξεχωρίζει, ενώ ομορφαίνει ακόμα περισσότερο από τους χρωματικούς συνδυασμούς του λευκού πέρλας με τις κόκκινες ρίγες και του ασημί με τις λευκές.

 

Εντός θαλάμου επιβατών, κυριαρχεί το γκρίζο χρώμα, που θυμίζει ατμόσφαιρα νυχτερινού ουρανού, ενώ διακρίνεται το τιμόνι, η επένδυση στον επιλογέα σχέσεων, τα καθίσματα με την ανάγλυφη επένδυση και άλλα πολλά.

 

Nissan GT-R 50th Anniversary Edition dashboard

GT-R 50th Anniversary Edition dashboard

 

Nissan GT-R 50th Anniversary Edition: περαιτέρω βελτίωση

 

Πολλοί πίστευαν πως ο twin-turbo V6 κινητήρας των 3,8 λίτρων, με τους 565 ίππους, έχει φτάσει στο απόγειό του, αλλά οι μηχανικοί μπόρεσαν να ενσωματώσουν νέα turbo, αυξάνοντας τη συνολική απόδοση κατά 5%. Επίσης, οι πολλαπλές εξαγωγής έχουν βελτιστοποιηθεί για ακόμα πιο δυναμική απόδοση. Είναι εμπνευσμένες από τους αγώνες ταχύτητας.

 

Nissan GT-R 50th Anniversary Edition interior

GT-R 50th Anniversary Edition interior

 

Το κιβώτιο είναι έξι σχέσεων, με διπλό συμπλέκτη και με «R mode». Τα downshifts είναι επιθετικά και στις γρήγορες εξόδους των στροφών, η επιλογή της σχέσης λαμβάνει χώρα κατά τη διάρκεια εμπλοκής του ABS.

 

Αναφορικά με την ανάρτηση, έχει ρυθμιστεί με τέτοιον τρόπο, που να παρέχει καλύτερη σταθερότητα. Το σύστημα διεύθυνσης είναι ακριβέστερο και απαιτεί ελάχιστες διορθώσεις, ακόμα και σε ταχύτητες έως 300 χ.α.ω. Το σύστημα πέδησης έχει ενισχυθεί, είναι αποκρίσιμο ακόμα και όταν η πίεση στο πεντάλ είναι μικρότερη και αυτό έχει αποτέλεσμα την καλύτερη ακινητοποίηση του οχήματος.

 

Πηγή: Nissan

 


#Follow us on Instagram

Ο ιστοχώρος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. Με τη χρήση αυτού του ιστοχώρου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.Αποδοχή

Φορτώνει...
Εάν η σελίδα δεν φορτώνει, κάντε κλικ εδώ.
Φορτώνει...