SportSmart Mk3 από τη Dunlop

SportSmart Mk3 από τη Dunlop

SportSmart Mk3 από τη Dunlop

SportSmart Mk3 από τη Dunlop

SportSmart Mk3 από τη Dunlop

 

Το SportSmart Mk3 δημιουργεί μια νέα θέση στην κατηγορία Hypersport της Dunlop, έχοντας σχεδιαστεί με γνώμονα την διπλή χρήση σε δρόμο και πίστα.

 

SportSmart Mk3 από τη Dunlop

SportSmart Mk3 από τη Dunlop

 

Το SportSmart Mk3 εφαρμόζει μια ολοκαίνουρια Multi-Tread (MT) γόμα με τρία διαφορετικά μείγματα στο οπίσθιο ελαστικό. Αυτά έχουν σχεδιαστεί για να δίνουν στον αναβάτη απεριόριστη αυτοπεποίθηση στις πιο απαιτητικές συνθήκες. Τούτο μεταφράζεται σε αύξηση της πρόσφυσης σε βρεγμένο οδόστρωμα με  ταυτόχρονα αντίστοιχο όφελος και στο στεγνό οδόστρωμα.

 

Η μεθοδολογία κατασκευής ΜΤ έχει ως πυλώνα μία σκληρότερη κεντρική γόμα με μεγαλύτερη διάρκεια ζωής και υψηλή πρόσφυση που λειτουργεί ως υπόστρωμα για τις πλαϊνές γόμες. Έτσι αυξάνεται παράλληλα και η ακαμψία του σκελετού. Οι πλαϊνές γόμες ακολουθούν κι αυτές την μεθοδολογία κατασκευής ΜΤ και εμπεριέχουν μία νέα ρητίνη σχεδιασμένη αποκλειστικά για βρεγμένο οδόστρωμα. Αυτή μάλιστα αναμιγνύεται με τα εξελιγμένα συστατικά Hi Silica και Fine Carbon. Το μείγμα αυτό έχει σχεδιαστεί για να έρχεται άμεσα σε κατάσταση λειτουργίας και να προσφέρει την μεγαλύτερη δυνατή πληροφόρηση ακόμα και στις χαμηλότερες θερμοκρασίες.

 

SportSmart Mk3 από τη Dunlop: καλύτερο κράτημα και βελτιωμένη διάρκεια ζωής

 

Η αυξημένη περιεκτικότητα πυριτίου στην γόμα βοηθά το ελαστικό να αποκτήσει πρόσφυση και καλύτερο κράτημα σε χαμηλότερες θερμοκρασίες. Την ίδια στιγμή που μειώνεται η τριβή με την επιφάνεια του δρόμου, πράγμα που βελτιώνει την διάρκεια ζωής του ελαστικού. Η χρήση μικρότερων σωματιδίων άνθρακα, δημιουργεί ισχυρότερους δεσμούς με τα πολυμερή της γόμας. Αυτό μειώνει κατά πολύ τον απαιτούμενο χρόνο για την ιδανική θερμοκρασία λειτουργίας. Το μικρότερο μέγεθος των σωματιδίων επίσης ισχυροποιεί τους δεσμούς με τα μόρια της ασφάλτου, αυξάνοντας την συνολική επιφάνεια του σημείου επαφής σε μεγάλες κλίσεις.

 

Το μπροστινό ελαστικό, ενσωματώνει την ίδια ρητίνη για την πρόσφυση στο βρεγμένο οδόστρωμα με τις τεχνολογίες Hi Silica και Fine Carbon. Αυτό αυξάνει την σταθερότητα. Ταυτόχρονα μειώνει την παραμόρφωση κατά το δυνατό φρενάρισμα μεταφέροντας έτσι καλύτερη πληροφόρηση για το επίπεδο πρόσφυσης στον αναβάτη όσο εκείνος κρατά τα φρένα βαθιά μέσα στην στροφή.

 

SportSmart Mk3 από τη Dunlop: καινούριο και έντονο σχέδιο πέλματος

 

Οι έντονες αυλακώσεις του πέλματος ενισχύουν το όφελος στο βρεγμένο που κερδήθηκε από την νέα σύνθεση της γόμας. Αυτό χωρίς μάλιστα να γίνονται συμβιβασμοί στην διάρκεια ζωής. Βελτιστοποιώντας την απορροή του νερού και ταυτόχρονα μειώνοντας την κινητικότητα του πέλματος συγκριτικά με αυτή που έχει ένα ελαστικό με συμβατική χάραξη, το SportSmart Mk3 παρέχει υποδειγματικό κράτημα σε όλες τις συνθήκες. Μάλιστα καταφέρνει και φτάνει γρήγορα σε θερμοκρασία λειτουργίας. Την ίδια στιγμή που παρουσιάζει ομοιόμορφη φθορά για μεγαλύτερη διάρκεια ζωής.

 

Η μεθοδολογία κατασκευής Dynamic Front Formula (DFF) που ακολουθεί το εμπρός ελαστικό, βασίζεται στο διπλής χρήσης, δρόμου και πίστας, SportSmart TT. Μειώνεται έτσι η απαιτούμενη δύναμη για την είσοδο στις στροφές και βελτιώνεται η πρόσφυση στην κορυφή των στροφών. Το Σύστημα Ελέγχου Τάσεων Σκελετού (CTCS) της Dunlop, ελέγχει την κατανομή των τάσεων στο σκελετό. Αυτό αυξάνει την πρόσφυση στην ευθεία καθώς και την σταθερότητα σε υψηλές ταχύτητες, ενώ παράλληλα προσφέρει στον αναβάτη καλύτερη πληροφόρηση. Πράγματα απαιτούμενα για μία hypersport μοτοσυκλέτα στην διάρκεια της σπορ οδήγησης.

 

SportSmart Mk3 από τη Dunlop: κατασκευή JointLess Belt

 

Η κατασκευή JointLess Belt (JLB) έχει χρησιμοποιηθεί κατά κόρον στην πλούσια γκάμα ελαστικών hypersport και sport touring της Dunlop, προσφέροντας αυξημένη ενίσχυση στο σκελετό που αντιστέκεται απόλυτα στην φυγόκεντρο δύναμη κατά τις υψηλές ταχύτητες, διατηρώντας τα αρχικά γεωμετρικά χαρακτηριστικά. Διατηρείται έτσι σταθερή η αίσθηση του αναβάτη σε κάθε ταχύτητα.

 

Αυτές οι τεχνολογίες, συνδυάζονται με νέα γεωμετρία στο σχεδιασμό. Συγκριτικά με το υπάρχον hypersport ελαστικό δρόμου της Dunlop, το SportSmart2 Max, το σημείο διατομής του ελαστικού διαθέτει πέλμα το οποίο αυξάνει το σημείο επαφής του ελαστικού κατά τη διάρκεια της στροφής, ενώ παρέχει ομαλότερη φθορά διατηρώντας την απόδοσή του. Αυτό σημαίνει ότι υπάρχει μικρή μείωση στην απόδοση μεταξύ ενός ολοκαίνουριου ελαστικού και ενός ελαστικού σε προχωρημένη χρήση.

 


#Follow us on Instagram

Ο ιστοχώρος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. Με τη χρήση αυτού του ιστοχώρου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.Αποδοχή

Φορτώνει...
Εάν η σελίδα δεν φορτώνει, κάντε κλικ εδώ.
Φορτώνει...