
Η Audi αυξάνει την οδική ασφάλεια

Η Audi αυξάνει την οδική ασφάλεια χρησιμοποιώντας «σμήνος δεδομένων» για να βελτιώσει την υπηρεσία car–to–X για «τοπικές ειδοποιήσεις κινδύνου».

Audi CAR-TO-X – Τοπικές ειδοποιήσεις
Με βάση μια εφαρμογή car–to–cloud για την εκτίμηση του συντελεστή τριβής με τον δρόμο ή την ολίσθηση του τροχού, η νέα τεχνολογία εντοπίζει τις παραμικρές αλλαγές στην πρόσφυση του δρόμου, ανεβάζει άμεσα τα δεδομένα στο cloud για επεξεργασία και προειδοποιούνται οι οδηγοί που ακολουθούν και πρόκειται να βρεθούν στον παγωμένο δρόμο, για παράδειγμα, σε σχεδόν πραγματικό χρόνο.
Από το 2017, τα αυτοκίνητα της Audi ήταν σε θέση να προειδοποιήσουν το ένα το άλλο για επικίνδυνες καταστάσεις όπως ατυχήματα, κατεστραμμένα οχήματα, μποτιλιαρίσματα, πάγο ή περιορισμένη ορατότητα. Για να γίνει αυτό, η υπηρεσία «τοπικές ειδοποιήσεις κινδύνου» της υπηρεσίας car–to–X αναλύει διάφορα δεδομένα. Αυτά περιλαμβάνουν παρεμβάσεις του ηλεκτρονικού ελέγχου σταθεροποίησης (ESC), αισθητήρες βροχής και φωτός, λειτουργία υαλοκαθαριστήρων και προβολέων, καθώς και κλήσεις έκτακτης ανάγκης και ενεργοποίηση αερόσακου.

CAR-TO-X services
Σε συνεργασία με Car.Software και HERE Technologies
Η Audi κάνει τώρα το επόμενο βήμα και βελτιώνει την υπηρεσία με δεδομένα υψηλής ακρίβειας. Αυτό προκειμένου να κάνει την προειδοποίηση ακριβέστερη και ακόμη πιο γρήγορη. Συνεργάζεται με τις Car.Software, εταιρεία του Volkswagen Group και την HERE Technologies, εταιρεία που αναπτύσσει προηγμένες εφαρμογές πλοήγησης και χαρτογράφησης και της οποίας η Audi είναι συνιδιοκτήτρια. Τέλος, υπάρχει συνεργασία και με τη σουηδική εταιρεία NIRA Dynamics AB. Μάλιστα από την τελευταία χρησιμοποιείται μια πατενταρισμένη υλοποίηση ως βάση για την ανάπτυξη βελτιωμένων ειδοποιήσεων κινδύνου.
Η εφαρμογή λογισμικού στο αυτοκίνητο, την οποία έχει αναπτύξει η Car.Software, κάνει εκτίμηση του συντελεστή τριβής μεταξύ των ελαστικών και της επιφάνειας του δρόμου με βάση την ολίσθηση του τροχού. Χρησιμοποιούνται σήματα από την ανάρτηση, όπως οι τιμές ταχύτητας και επιτάχυνσης του τροχού. Το σύστημα είναι μόνιμα ενεργό σε όλες τις συνθήκες οδήγησης. Τα δεδομένα παραμένουν ανώνυμα, τόσο στο ίδιο το αυτοκίνητο όσο και στο cloud. Συνδυάζονται με άλλα δεδομένα, όπως τρέχουσες πληροφορίες καιρού και εμπειρικές τιμές. Στη συνέχεια, μέσω επεξεργασίας από τους υπόλοιπους εταίρους του προγράμματος, ανάλογα με τη σοβαρότητα της κατάστασης, καταλήγουν ως προειδοποιήσεις στο virtual cockpit ή στη head–up οθόνη του Audi.