Άνετος τίτλος για το Jeep Wrangler Rubicon 392
Άνετος τίτλος για το Jeep Wrangler Rubicon 392 το οποίο εκμεταλλευόμενο τις κορυφαίες του δυνατότητες, αναδείχθηκε «2022 SUV of the Year» του Four Wheeler.
Η κατάκτηση του τίτλου στα βραβεία «2022 SUV of the Year» του Four Wheeler, του σημαντικότερου μέσου για οχήματα εκτός δρόμου στη Β. Αμερική, ήρθε να επισφραγίσει με εμφατικό τρόπο τις δυνατότητες του μοντέλου. Το συμπέρασμα των ειδικών του Four Wheeler δίνει το στίγμα της αίσθησης που έχει προκαλέσει το μοντέλο στις Η.ΠΑ.: «Το Wrangler Rubicon 392 βρίσκεται στην κορυφή των εργοστασιακών SUV. Δεν υπήρξε τίποτα παρόμοιο στο παρελθόν και πιθανότατα δεν θα υπάρξει κάτι αντίστοιχα εντυπωσιακό στο μέλλον».
Για να φτάσει την κατάκτηση του τίτλου, το Wrangler Rubicon 392 πέρασε τις ακραίες δοκιμασίες του Four Wheeler, οι οποίες περιλαμβάνουν μετρήσεις εντός και εκτός δρόμου, αλλά και εκτεταμένες δοκιμές στα βουνά και την ερήμους της Νότιας Καλιφόρνιας. Τα οχήματα που δοκιμάζονται δεν πρέπει να έχουν καμία μετατροπή πέρα από τα εργοστασιακά χαρακτηριστικά τους.
Κινητήριο σύστημα
Κάτω από το καπό του Wrangler Rubicon 392 βρίσκεται ένας HEMI V8 ατμοσφαιρικός βενζινοκινητήρας 6,4 λίτρων (392 κυβικών ιντσών), απόδοσης 470 ίππων και 637 Nm ροπής. Σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο των 8 σχέσεων, το πανίσχυρο Wrangler επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 4,5”, μετατρέποντας το απόλυτο off–road όχημα σε ένα πραγματικό αμερικάνικο muscle car. Αντίστοιχα, το ισχυρότερο Wrangler που έχει φτάσει στην Ευρώπη είναι το Wrangler 4xe, το οποίο χάρη στους ηλεκτροκινητήρες αποδίδει αντίστοιχα επίπεδα ροπής με το 392 (637Nm), αλλά τελικά υποκλίνεται στο θηριώδη HEMΙ σε επίπεδο ιπποδύναμης προτάσσοντας από την πλευρά του κορυφαία αποδοτικότητα και φιλικότητα προς το περιβάλλον, στοιχεία που το έχουν καταστήσει το δημοφιλέστερο Plug–in Hybrid μοντέλο στην κατηγορία του στις Η.Π.Α. Το Plug–in Hybrid Wrangler 4xe, κατέκτησε τη 2η θέση στα φετινά βραβεία του Four Wheeler.
Απόδοση παντός καιρού και εδάφους
Οι 470 ίπποι του Wrangler Rubicon 392 κινούν μόνιμα και τους τέσσερις τροχούς, ενώ αυξημένη είναι η απόσταση από το έδαφος που φτάνει πλέον τα 28εκ. (αυξημένη κατά περίπου 5εκ.), βελτιώνοντας περαιτέρω τις ήδη εντυπωσιακές γωνίες προσέγγισης, ράμπας και διαφυγής του μοντέλου (46,7, 24,5 και 39,8 μοίρες αντίστοιχα). Σύμμαχος στις εκτός δρόμου εξορμήσεις αποτελεί και το γεγονός ότι η υψηλή ροπή των 637 Nm είναι διαθέσιμη ήδη από το ρελαντί σε ένα ποσοστό 75%. Αυτό το στοιχείο αποτελεί αποτέλεσμα του ευρύτερου σχεδιασμού του κατασκευασμένου από αλουμίνιο V8 κινητήρα του Wrangler Rubicon 392. Αυτός περιλαμβάνει λύσεις όπως μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων, δύο μπουζί ανά κύλινδρο, ψεκασμό για τη λίπανση των εμβόλων, αντλία καυσίμου υψηλής απόδοσης, αλλά και δυνατότητα απενεργοποίησης των μισών κυλίνδρων για μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου.
Παράλληλα, η εισαγωγή αέρα στο καπό επιτρέπει την παροχή ψυχρότερου αέρα στον κινητήρα για μεγαλύτερη απόδοση, ενώ δίνει και τη δυνατότητα διάβασης υδάτινου κολλήματος βάθους 86εκ. χάρη και στην ειδική σχεδίαση τριών επιπέδων που μπορεί να απομακρύνει από την εισαγωγή 15 γαλόνια (56,7 λίτρα) νερού ανά λεπτό. Σε περίπτωση που η εισαγωγή κλείσει από κάποιο ξένο αντικείμενο (λάσπη, χιόνι, κτλ.) υπάρχει και δευτερεύουσα διαδρομή ώστε ο κινητήρας να λειτουργεί χωρίς καμία πτώση στην απόδοση του.