Αναβαθμισμένες Honda CRF250R και CRF250RX

Honda CRF

Αναβαθμισμένες Honda CRF250R και CRF250RX

Αναβαθμισμένες Honda CRF250R και CRF250RX
Αναβαθμισμένες Honda CRF250R και CRF250RX

 

Αναβαθμισμένες Honda CRF250R και CRF250RX, με τις δύο μοτοσυκλέτες να κυριαρχούν στην τελευταία σειρά βελτιώσεων της offroad οικογένειας της Honda.

 

 

Honda CRF

Honda CRF

 

Μετά τα μέτρα αναβάθμισης των 22YM CRF450R και CRF450RX και οι δύο μοτοσυκλέτες φέρουν βελτιωμένες αναρτήσεις για ακόμα πιο «ξυραφένια» αίσθηση στο στρίψιμο συγκριτικά με τα 21YM μοντέλα, ενώ οι 22YM CRF250R και CRF250RX κληρονομούν αρκετές από τις πρόσφατες τεχνικές βελτιώσεις των μεγαλύτερων μοντέλων της οικογένειας, ώστε όλοι οι αναβάτες, ανεξαρτήτως επιπέδου ικανοτήτων, να κινούνται σταθερά ταχύτερα από γύρο σε γύρο.

 

 

Η 22YM CRF250R χρησιμοποιεί τώρα το πλαίσιο και το ψαλίδι της 21YM CRF450R, τα οποία είναι συνδεδεμένα με την κατάκτηση πολλαπλών πρωταθλημάτων MXGP, έναν εκτενώς αναβαθμισμένο κινητήρα, νέο συμπλέκτη με 9 δίσκους, ανανεωμένη ανάρτηση και παράλληλα επωφελείται από μία μείωση βάρους 3kg.

 

 

Κινητήρες

 

 

Οι κινητήρες των μοντέλων 22YM ωφελούνται από τις εκτενείς βελτιώσεις στην εισαγωγή και την εξαγωγή, ανάμεσα στις οποίες ένα μεγαλύτερο φιλτροκούτι, η διαφορετική κλίση των μπεκ ψεκασμού, ο ανανεωμένος χρονισμός βαλβίδων, το σύστημα εξαγωγής ευθείας σχεδίασης (αυλοί και σωλήνες) και ο ελαφρύτερος μονός σιγαστήρας. Η μετάδοση της κίνησης πραγματοποιείται μέσω ενός συμπλέκτη με 9 δίσκους που αναπτύχθηκε για να βελτιώσει την αντοχή και την αίσθηση (πιο ελαφριά μανέτα) και συνδυάζεται με τη νέα κλιμάκωση του κιβωτίου. Οι αλλαγές αυτές στον κινητήρα αυξάνουν τη μέγιστη ισχύ κατά 10% και τη ροπή στις μεσαίες στροφές κατά 15%, βελτιώνοντας τόσο την τελική ταχύτητα όσο και τη ροπή στις χαμηλές – μεσαίες στροφές.

 

 

Νέο πλαίσιο

 

 

Το νέο πλαίσιο που συναντάμε στην τρέχουσα CRF450R με την οποία ο Tim Gajser κατέκτησε δύο συνεχόμενα παγκόσμια πρωταθλήματα MXGP το 2019 και το 2020, έχει ισορροπημένη ακαμψία και βελτιστοποιημένη γεωμετρία, ενώ υποστηρίζεται από την ανάρτηση της Showa, η οποία μετά από πλήρες revalving προσφέρει κατακόρυφη βελτίωση της συμπεριφοράς στις στροφές.

 

 

Το σώμα των μοτοσυκλετών είναι εντελώς νέο. Σχεδιασμένα με Υπολογιστική Ρευστοδυναμική (Computational Fluid Dynamics, CFD), τα καλύμματα του ψυγείου κατασκευάζονται από ένα ενιαίο κομμάτι πλαστικού αντί δύο, και περιλαμβάνουν επίσης έναν κάτω αεραγωγό για βελτίωση της ροής αέρα προς το ψυγείο. Η σέλα είναι μικρότερη, ελαφρύτερη και πιο χαμηλή στο πίσω τμήμα κατά 10mm για βελτιωμένη ελευθερία και κίνηση του αναβάτη.

 

 

Οι 22YM CRF250R, CRF250RX, μαζί με τις μικρότερες CRF150R, CRF125F, CRF110F και την CRF50F ακολουθούν το παράδειγμα των μεγαλύτερων 21YM CRF450R και CRF450RX και υιοθετούν νέα κατακόκκινα γραφικά.

 

 


#Follow us on Instagram

Ο ιστοχώρος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. Με τη χρήση αυτού του ιστοχώρου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.Αποδοχή

Φορτώνει...
Εάν η σελίδα δεν φορτώνει, κάντε κλικ εδώ.
Φορτώνει...