Δοκιμάζουμε το Honda e Advance

Δοκιμάζουμε το Honda e Advance

Δοκιμάζουμε το Honda e Advance

Δοκιμάζουμε το Honda e Advance
Δοκιμάζουμε το Honda e Advance

Δοκιμάζουμε το Honda e Advance, τη βαθιά καινοτομική προσέγγιση στο θέμα του μικρού ηλεκτρικού αυτοκινήτου πόλης από τη Honda.

 

Δοκιμάζουμε το Honda e Advance

Δοκιμάζουμε το Honda e Advance

 

Τόσο καινοτομική που ακόμη και έμπειροι οδηγοί ενδέχεται να νιώσουν ανασφάλεια τις πρώτες στιγμές πίσω από το τιμόνι. Παίρνοντας τη θέση του οδηγού, σε καλωσορίζει η πεντάδα των οθονών, που απλώνεται σε όλο το πλάτος της οθόνης, δημιουργώντας σου συγχρόνως ένα αίσθημα γαλήνης με την ταπετσαρία του φθινοπωρινού δάσους του Κιότο.

 

 

Η γαλήνη μετατρέπεται σε εγρήγορση όταν για πρώτη φορά (για τους περισσότερους τουλάχιστον, μιας και οι ηλεκτρικοί καθρέπτες έχουν ήδη χρησιμοποιηθεί σε επαγγελματικά κυρίως οχήματα) θα πρέπει να ελέγχεις την πλευρική κίνηση (εναλλακτικά και την πίσω) μέσω οθονών, συνδεδεμένων με κάμερες στη θέση των εξωτερικών καθρεπτών. Όσο πιο γρήγορα αφήσεις να εντυπωσιαστείς με την πιστότητα της απεικόνισης και το ρυθμό προσαρμογής στο αλλαγές των φωτιστικών συνθηκών, τόσο πιο γρήγορα θα επιστρέψεις στη συνηθισμένη ευκολία αλλαγής λωρίδων. Άσε που έχεις πλέον και περισσότερο χώρο να ελιχθείς, αφού οι κάμερες είναι σαφώς λιγότερο ογκώδεις από τους καθρέπτες.

 

Interior look

Interior look

 

 

Παραμονή σε ένα μοντέρνο περιβάλλον

 

 

Στο υπόλοιπο ψηφιακό ταμπλό και πέρα από τον πίνακα των οργάνων, οδηγός και συνοδηγός έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν ποιες εφαρμογές θα προβάλλονται, κοινές ή διαφορετικές. Το όλο σύστημα είναι απόλυτα εξελιγμένο και εύκολο στη διαχείρισή του, καθιστώντας την παραμονή στο αυτοκίνητο πιο ενδιαφέρουσα.

 

 

Το σχεδόν τετράγωνο σχήμα του αμαξώματος με τις στρογγυλές γραμμές και τον σχετικά μικρό εμπρός αυξάνει εντυπωσιακά την προσφορά σε χώρους για τους τέσσερεις επιβάτες. Όχι όμως και για τις αποσκευές, αφού ο χώρος των αποσκευών περιορίζεται στα 171 λίτρα στη βασική του διαμόρφωση. Η ποιότητα της κατασκευής, τα όμορφα και εν μέρει ρετρό υλικά και το στιβαρό πλαίσιο δημιουργούν ένα minimal και μοντέρνο περιβάλλον.

 

Side

Side

 

 

Περί κινητήριου συστήματος

 

 

Για την κίνηση του αυτοκινήτου, η Honda επίλεξε τη λύση της τοποθέτησης των μπαταριών στο κέντρο και του κινητήρα στο πίσω μέρος. Η λύση αυτή μειώνει τις επιρροές στο τιμόνι και συγχρόνως εξασφαλίζει ελάχιστη ακτίνα στροφής μόλις 4,3 μέτρων (ελάχιστος κύκλος 9,2 μέτρα). Το πεντάλ της επιτάχυνσης έχει τη δυνατότητα να δουλεύει και ως επιβράδυνσης, ενώ οι μοχλοδιακόπτες πίσω από το τιμόνι αυξομειώνουν κατά το δοκούν του οδηγού τη δύναμη πέδησης.

 

 

Η απόδοση του ηλεκτροκινητήρα ανέρχεται στην έκδοση Advance της δοκιμής στους 154 ίππους και τα 315 Nm ροπής. Το καθαρό βάρος ξεκινά από τα 1.527 κιλά. Αν και όχι ευκαταφρόνητο, οι επιδόσεις είναι ζωηρές (8,3 δλ. για τα πρώτα 100 χ.α.ω., 145 χ.α.ω. τελική ταχύτητα), με την επιτάχυνση, διαμήκη και πλευρική, να είναι ομαλή και χωρίς δράματα. Η μπαταρία, ιόντων λιθίου, έχει χωρητικότητα 35,5 kWh από 192 κελιά και εξασφαλίζει αυτονομία κατά WLTP 210 χλμ. με μέση κατανάλωση 17,8 kWh/100 χλμ. Στην πράξη πάντως και ιδιαίτερα στο sport mode πρόγραμμα οδήγησης εύκολα ξεπερνά κατά πολύ τις 20 kWh/100 χλμ. μειώνοντας την αυτονομία σημαντικά, κοντά στα 140 με 150 χλμ. Η πλήρης φόρτιση, από την άλλη πλευρά, απαιτεί σε οικιακό δίκτυο 15,5 ώρες, σε δημόσιο, ισχύος 7,4 kWh, 4,8 ώρες, ενώ σε ταχυφορτιστή DC, όπου λαμβάνει μέγιστη ισχύ φόρτισης 70kW για προστασία της μπαταρίας, μισή ώρα.

 

 

Η τοποθέτηση του κινητήρα στο πίσω μέρος εξασφαλίζει κατανομή βάρους μεταξύ των δύο αξόνων πολύ κοντά στο 50/50. Το γεγονός αυτό, σε συνδυασμό με το χαμηλό κέντρο βάρους, λόγω των μπαταριών στο δάπεδο, το αισθητά άκαμπτο πλαίσιο, τη γενικότερα σφικτή ανάρτηση και το όχι απόλυτα άμεσο αλλά με πολύ καλή κατευθυντικότητα και χωρίς επιρροές σύστημα διεύθυνσης εξασφαλίζουν από κοινού μια δυναμική, σχεδόν στα όρια του σπορτίφ, και σε κάθε περίπτωση απολαυστική οδική συμπεριφορά. Ο μικρός κύκλος στροφής και οι περιορισμένες διαστάσεις του αμαξώματος, όπου το μήκος παραμένει κάτω από τα τέσσερα μέτρα, υποστηρίζουν την ευέλικτη κίνηση στην πόλη και την κίνηση.

 

 

Διαθεσιμότητα και τιμή

 

 

Το Honda e Advance διατίθεται στην τιμή των 38.990 ευρώ, ενώ η έκδοση των 136 ίππων στα 35.990 ευρώ. Στις τιμές αυτές δεν περιλαμβάνεται η επιδότηση αγοράς ηλεκτρικού οχήματος, ενώ με την Advance δίνεται δώρο το Honda Power Charger.

 

 

Χαρακτηριστικά οχήματος

 

 

Honda e Advance

Ηλεκτρικό σύστημα

1 Ηλεκτροκινητήρας BEV

Θέση

Πίσω

Μέγιστη Ισχύς συστήματος (PS):

154

Μέγιστη Ροπή συστήματος (Nm):

315

Μπαταρία

Ιόντων λιθίου

Τάση (V)

355,2

Xωρητικότητα (kWh)

35,5

   

Μετάδοση

 

Κίνηση

Πίσω

Κιβώτιο / Σχέσεις

Αυτόματο μονής σχέσης

   

Επιδόσεις

 

0-100 χ.α.ω (δλ.)

8,3

Τελική ταχύτητα (χ.α.ω)

145

   
   

Κατανάλωση

 

Μικτός κύκλος WLTP (kWh/100 χλμ.)

17,8

Μέση δοκιμής (kWh/100 χλμ.)

21,8

   

Αυτονομία (χλμ.)

210

   

Εκπομπές ρύπων

 

Προδιαγραφή

Euro 6d

CO2 (γρ./χλμ.)

0

   

Σύστημα διεύθυνσης

 

Τύπος/υποβοήθηση

Κρεμαγιέρα με ηλεκτρική υποβοήθηση

Στροφές τιμονιού

3,1

Κύκλος στροφής αμαξώματος (μ.)

9,2

   

Αμάξωμα / διαστάσεις

 

Μήκος x πλάτος x ύψος (χλστ.)

3.894 x 1.752 x 1.512

Μεταξόνιο (χλστ.)

2.538

Χώρος αποσκευών (λτ./VDA)

171-861

Βάρος, καθαρό/μικτό (κιλά)

1.512 / 1.870

   

Ανάρτηση

 

Εμπρός

Εγκάρσιοι βραχίονες αντιστρεπτική

Πίσω

Εγκάρσιοι βραχίονες

   

Φρένα

 

Εμπρός / πίσω

Αεριζόμενοι δίσκοι / δίσκοι

Διαστάσεις ελαστικών

 

Εμπρός / πίσω

205/45 R17 / 225/45 R17

   

Προτεινόμενη τιμή λιανικής

 

Βασική έκδοση (ευρώ)

35.990

   

 


#Follow us on Instagram

Ο ιστοχώρος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. Με τη χρήση αυτού του ιστοχώρου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.Αποδοχή

Φορτώνει...
Εάν η σελίδα δεν φορτώνει, κάντε κλικ εδώ.
Φορτώνει...