Δοκιμάζουμε το Honda Jazz e:HEV

Δοκιμάζουμε το Honda Jazz e:HEV

Δοκιμάζουμε το Honda Jazz e:HEV

Δοκιμάζουμε το Honda Jazz e:HEV
Δοκιμάζουμε το Honda Jazz e:HEV

Δοκιμάζουμε το Honda Jazz e:HEV, το μικρό αυτοκίνητο της Honda με τις MPV αναφορές, που ενθουσιάζει ένα συγκεκριμένο κοινό της αγοράς.

 

Δοκιμάζουμε το Honda Jazz e:HEV

Δοκιμάζουμε το Honda Jazz e:HEV

 

Ένα κοινό που αναγνωρίζει τις ιαπωνικές αξίες της τιμιότητας στην φιλοσοφία της κατασκευής, που εκτιμά την έξυπνη διαχείριση των χώρων και πάνω από όλα είναι σε θέση να αξιολογήσει το κατά μεγάλο ποσοστό εξελιγμένο τεχνολογικό του υπόβαθρο. Δεν είναι άλλωστε τυχαίο, ότι δημιουργεί, όπως και πολλά άλλα μοντέλα της ιαπωνικής εταιρείας, στενούς και διαχρονικούς δεσμούς πιστότητας με τους ιδιοκτήτες του.

 

Ποια είναι αυτά τα διαχρονικά χαρακτηριστικά που συναντούμε και στη νέα γενιά του Jazz. Το πλαίσιο δεν δυσκολεύεται να δείξει την ποιοτική και άκαμπτη δομή του, παράγοντας που αυξάνει την αίσθηση του ευ ζειν στο εσωτερικό του. Πέρα φυσικά και από την ευκολία της οδήγησής του. Η ποιότητα της συναρμογής και η αντοχή των υλικών αποδεικνύονται, κορυφαία στο χρόνο, για το λόγο αυτό άλλωστε συμπεριλαμβάνεται στα οχήματα με υψηλή μεταπωλητική αξία.

 

Στις σχετικά περιορισμένες και απόλυτα κατάλληλες για αστική χρήση εξωτερικές διαστάσεις, μπορείς να χωρέσεις, απολαύσεις και μεταφέρεις εμπειρίες και αποσκευές πολύ μεγαλύτερου όγκου και συνδυασμού διαστάσεων σχεδόν από κάθε άλλο όχημα της κατηγορίας, σε κάποιες περιπτώσεις και μεγαλύτερων.

 

Side

Side

 

Πίσω από το χαρακτηρισμό e:HEV

 

Ένα όμορφο, ποιοτικό, εξελιγμένο και προσεγμένο σύνολο, που στην περίπτωση του αυτοκινήτου της δοκιμής πάει ένα ακόμη, ιδιαίτερα σημαντικό, για την εποχή μας βήμα. Ένα βήμα που συντάσσεται πίσω από το χαρακτηρισμό e:HEV και το οποίο αποτελεί μια από τις σημαντικότερες εξελίξεις στην ιστορία του μοντέλου.

 

Προφανώς και πρόκειται για υβριδική έκδοση, στην διαμόρφωση όμως της οποίας, η μαμά Honda, πρωτοτυπεί για άλλη μια φορά. Τα περί του κινητήρα των 1,5 λίτρων (iMMD) είναι γνωστά και αναφέρονται και στο τέλος, στον πίνακα των τεχνικών χαρακτηριστικών. Το ενδιαφέρον κρύβεται στο κιβώτιο eCVT, το οποίο όμως κάθε άλλο παρά μεταβαλλόμενης σχέσης είναι. Διαθέτει ένα σταθερό λόγο μετάδοσης και μεταβάλει το ποσοστό συμμετοχής μεταξύ του συμβατικού και ηλεκτρικού συνόλου, αναλόγως των αναγκών και με βασικό στόχο την επίτευξη κορυφαίας οικονομίας.

 

Ο βενζινοκινητήρας έχει κατά βάσει υποστηρικτικό ρόλο, παράγοντας ενέργεια που χρησιμοποιεί ο ηλεκτροκινητήρας για την κίνηση του οχήματος, είτε άμεσα, είτε έμμεσα από τη μπαταρία. Η ενέργειά του περνά στους εμπρός τροχούς μόνο όταν το σύστημα θεωρεί ότι αυτό είναι ενεργειακά αποδοτικό. Συνολικά, θα μπορούσε να μιλήσει κανείς για ένα ηλεκτρικό όχημα με υποστήριξη κινητήρα εσωτερικής καύσης.

 

Engine

Engine

 

Επιδόσεις και κατανάλωση

 

Η ορθότητα της τεχνολογικής αυτής επιλογής αντανακλάται στην πράξη με μια κατανάλωση που περιορίζεται επίσης στα 3,7 λτ./100 χλμ. και η οποία και στη δοκιμή περιορίστηκε σημαντικά κάτω από τα 5,0 λτ./100 χλμ. Μέσω της συνολικής απόδοσης των 109 ίππων και 253 Nm ροπής, τα πρώτα 100 χ.α.ω. έρχονται σε λιγότερο από 10 δλ., ενώ και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 175 χ.α.ω.

 

Οι επιδόσεις αυτές κάθε άλλο παρά ευκαταφρόνητες είναι, ιδιαίτερα αν αναλογισθεί κανείς το φιλικό προς το περιβάλλον προφίλ του αυτοκινήτου. Η επιλογή αυτή συμπληρώνεται από ένα λιγότερο επιθετικό σύστημα διεύθυνσης, το οποίο όμως εξασφαλίζει επαρκή κατευθυντικότητα, όπως επίσης από μια γενικότερα μαλακή ανάρτηση που συμβάλλει στην αύξηση των επιπέδων άνεσης στο εσωτερικό.

 

Interior look

Interior look

 

Εσωτερικό με όμορφη και δυναμική προσέγγιση

 

Εδώ κυριαρχεί μια όμορφη, δυναμική και κυρίως άκρως εργονομική προσέγγιση, με σειρά πρακτικών λύσεων, οι οποίες διευκολύνουν την καθημερινότητα οδηγού κι επιβατών. Η θέση οδήγησης ρυθμίζεται εύκολα σε διαφορετικούς σωματότυπους, ενώ και η ορατότητα προς τα εμπρός και τα πλάγια είναι πολύ καλή. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων είναι λιτός αλλά απόλυτα χρηστικός, ενώ η κεντρική οθόνη αφής των 9 ιντσών ανταποκρίνεται στις νέες απαιτήσεις, διαθέτοντας και φωνητική διαχείριση.

 

Αναλόγως του επιπέδου εξοπλισμού, διαθέσιμα είναι μεταξύ άλλων το πλήρες σύστημα υποστήριξης του οδηγού Honda Sensing, δέκα αερόσακοι, θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα κ.ο.κ. Οι τιμές του νέου Honda Jazz e:HEV ξεκινούν από τα 22.700 ευρώ.

 

Honda logo detail

Honda logo detail

 

ΚΥΡΙΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

 

 

Honda Jazz e:HEV

Κινητήρας

 

Κυβισμός (κ.εκ.):

1.498

Διάταξη/κύλινδροι:

Εγκάρσια εμπρός / 4

Τροφοδοσία:

Άμεσος ψεκασμός, διπλός χρονισμός

Ισχύς (PS/σ.α.λ.):

98/5.500 – 6.400

Ροπή (Nm/σ.α.λ.):

131/4.500 – 5.000

 

 

Υβριδικό σύστημα

2 ηλεκτροκινητήρες

Συνολική Ισχύς συστήματος (PS):

109

Συνολική Ροπή συστήματος (Nm):

253

Μπαταρία:

Ιόντων λιθίου

 

 

Μετάδοση

 

Κίνηση

Εμπρός

Κιβώτιο / Σχέσεις

eCVT

 

 

Επιδόσεις

 

0-100 χ.α.ω (δλ.)

9,4

Τελική ταχύτητα (χ.α.ω)

175

   

Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)

 

Μικτή

4,5

Αστική

Υπεραστική

Μέση δοκιμής

4,9

   

Εκπομπές ρύπων

 

Προδιαγραφή

Euro 6

CO2 (γρ./χλμ.)

102

   

Σύστημα διεύθυνσης

 

Τύπος/υποβοήθηση

Κρεμαγιέρα με ηλεκτρική υποβοήθηση μεταβλητού βήματος

Στροφές τιμονιού

2,51

Κύκλος στροφής αμαξώματος (μ.)

10,1

 

 

Αμάξωμα / διαστάσεις

 

Μήκος x πλάτος x ύψος (χλστ.)

4.044×1.694×1.526

Μεταξόνιο (χλστ.)

2.517

Χώρος αποσκευών (λτ./VDA)

304-1.205

Βάρος, καθαρό/μικτό (κιλά)

1.228 / 1.710

Δοχείο καυσίμων (λτ.)

40

   

Ανάρτηση

 

Εμπρός

Γόνατα McPherson

Πίσω

Hμιάκαμπτος άξονας

   

Φρένα

 

Εμπρός / πίσω

Αεριζόμενοι δίσκοι/Δίσκοι

Διαστάσεις ελαστικών

 

Εμπρός / πίσω

185/60 R15

 

 

Προτεινόμενη τιμή λιανικής

 

Βασική έκδοση (ευρώ)

22.700


#Follow us on Instagram

Ο ιστοχώρος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. Με τη χρήση αυτού του ιστοχώρου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.Αποδοχή

Φορτώνει...
Εάν η σελίδα δεν φορτώνει, κάντε κλικ εδώ.
Φορτώνει...