Η τεχνολογία e:HEV του HR-V

Η τεχνολογία e:HEV του HR-V

Η τεχνολογία e:HEV του HR-V

Η τεχνολογία e:HEV του HR-V
Η τεχνολογία e:HEV του HR-V

 

Η τεχνολογία e:HEV του HR-V προσφέρει έναν εξαιρετικό συνδυασμό αποδοτικής λειτουργίας και δυναμικών επιδόσεων.

 

 

Honda HR-V

Honda HR-V

 

Η Honda ανακοίνωσε ότι το νέο HRV, που θα αρχίσει να πωλείται σε όλη την Ευρώπη από τα τέλη του 2021, θα διατίθεται αποκλειστικά με το προηγμένο υβριδικό κινητήριο σύνολο e:HEV. Με τη χρήση του επιτυχημένου συστήματος κίνησης στο συμπαγές SUV, ένας νέος συνδυασμός αποδοτικής λειτουργίας και δυναμικών επιδόσεων προσφέρεται για πρώτη φορά σε αυτή την πολύ ανταγωνιστική κατηγορία.

 

 

Το σύστημα e:HEV της επόμενης γενιάς HRV αποδίδει συνολική ισχύ 96kW (131PS), σε συνδυασμό με ροπή 253Nm. Το αποτέλεσμα είναι ένα αβίαστο και άνετο ταξίδι, τόσο σε αστικές διαδρομές όσο και στις υψηλές ταχύτητες του αυτοκινητόδρομου. Οι εκπομπές CO2 του αποδοτικού υβριδικού συστήματος ξεκινούν από 122 g/km (WLTP) και η κατανάλωση από 5,4L /100km (WLTP), ενώ η επιτάχυνση 0 – 100 km/h του HRV επιτυγχάνεται σε 10,6 δευτερόλεπτα.

 

 

e:HEV: χαμηλές εκπομπές ρύπων, άμεση απόκριση

 

 

Το προηγμένο υβριδικό σύστημα κίνησης e:HEV προσφέρει μία μοναδική, αμιγώς υβριδική εμπειρία, έχοντας αποσπάσει θετικές κριτικές σε όλη την Ευρώπη για το συνδυασμό κορυφαίων επιδόσεων με υψηλά επίπεδα αποδοτικής και αθόρυβης λειτουργίας σε πραγματικές συνθήκες. Το σύστημα αποτελείται από δύο συμπαγείς, ισχυρούς ηλεκτροκινητήρες που λειτουργούν σε συνεργασία με έναν βενζινοκινητήρα 1.5L DOHC iVTEC κύκλου Atkinson, μία μπαταρία ιόντων λιθίου και ένα καινοτόμο κιβώτιο μιας μόνο σχέσης μετάδοσης σε συνδυασμό με μία ευφυή μονάδα ελέγχου ισχύος.

 

 

Το σύστημα e:HEV φημίζεται για την καλύτερη στην κατηγορία σχέση κατανάλωσης καυσίμου/επιτάχυνσης στο νέο Jazz. Στο HRV αξιοποιεί μία παρόμοια διάταξη για εξίσου αποδοτική λειτουργία, ενώ αναβαθμίσεις στον κινητήρα εσωτερικής καύσης και την IPU έχουν ως αποτέλεσμα αυξημένη ροπή. Επίσης, ο αριθμός κυψελών καυσίμου έχει αυξηθεί από 48 σε 60 λόγω του μεγαλύτερου μεγέθους του HRV πετυχαίνοντας μεγαλύτερη αποθηκευτική ικανότητα και αξιοποίηση του ηλεκτροκινητήρα έναντι του 80kW Jazz. Παρά το αυξημένο μέγεθος της μπαταρίας, ο εσωτερικός χώρος δεν επηρεάζεται χάρη στον έξυπνο σχεδιασμό της. Άλλα μέτρα βελτίωσης του κινητήρα περιλαμβάνουν μία μείωση της σχέσης μετάδοσης μεταξύ ηλεκτροκινητήρα και τροχών, για συνολική βελτίωση της επιτάχυνσης και των δυναμικών επιδόσεων του HRV.

 

 

Ένα ξεχωριστό σύστημα

 

 

Το στοιχείο που καθιστά το σύστημα e:HEV ξεχωριστό είναι ο τρόπος με τον οποίο τα τρία drive modes εναλλάσσονται συνεχώς ώστε να διασφαλίζουν τη βέλτιστη απόδοση του κάθε εξαρτήματος τόσο στην πόλη όσο και στον αυτοκινητόδρομο. Η Ευφυής Μονάδα Ηλεκτρονικού Ελέγχου (Electronic Control Unit) ελέγχει αυτόματα και συνεχώς τις εναλλαγές μεταξύ των τριών προγραμμάτων οδήγησης Electric Drive, Hybrid Drive ή Engine Drive ανάλογα με το ποιο είναι το πιο αποδοτικό στις εκάστοτε συνθήκες.

 

 

Κατά την οδήγηση με σταθερή ταχύτητα, όπως στον αυτοκινητόδρομο, το σύστημα λειτουργεί με το βενζινοκινητήρα επειδή αυτός αντιπροσωπεύει την πιο αποδοτική λύση στις συγκεκριμένες συνθήκες. Εάν απαιτείται ισχυρότερη επιτάχυνση, όπως σε μία προσπέραση, το αυτοκίνητο θα αλλάξει σε Hybrid Drive για περισσότερη ελκτική ισχύ. Επιπλέον, στο Hybrid Drive, η ισχύς από το μοτέρ-γεννήτρια μπορεί να χρησιμοποιηθεί για επαναφόρτιση της μπαταρίας, προς όφελος της απόδοσης.

 

 

Το «Sport» mode, που ενεργοποιείται μέσω του σχετικού διακόπτη αυξάνει την απόκριση του γκαζιού, ενώ το «Econ» mode προσαρμόζει το σύστημα κλιματισμού A/C και την απόκριση του γκαζιού με στόχο την οικονομία καυσίμου. Επιπλέον του «Normal» mode, όπου το αυτοκίνητο προσφέρει τη βέλτιστη ισορροπία μεταξύ επιδόσεων και οικονομίας, οι οδηγοί μπορούν να επιλέγουν όλα τα driving modes μέσω ενός διθέσιου διακόπτη.

 

 

Εφαρμογή τεχνογνωσίας από τη Formula 1

 

 

Εκμεταλλευομένη την τεχνογνωσία της από τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, και πιο συγκεκριμένα, το πολύ πετυχημένο πρόγραμμα Honda Formula 1 Hybrid Power Unit, η τεχνολογία του υβριδικού συστήματος e:HEV hybrid έχει αναπτυχθεί ώστε να προσφέρει απαράμιλλα επίπεδα ενεργειακής απόδοσης στο δρόμο. Ως αποτέλεσμα, το νέο e:HEV HRV προσφέρει εξαιρετικά αποδοτική λειτουργία και επιδόσεις σε μεγάλο εύρος οδηγικών συνθηκών.

 

 

Πλούσια κληρονομιά στα υβριδικά συστήματα

 

 

Το πρώτο Insight του 1999 καθιέρωσε την Honda ως παγκόσμιο πρωτοπόρο της υβριδικής τεχνολογίας. Το πρώτο υβριδικό μοντέλο ανεξαρτήτως κατασκευαστή που κυκλοφόρησε στην Ευρώπη, εισήγαγε το σύστημα Integrated Motor Assist (IMA) της μάρκας που βασιζόταν περισσότερο στον θερμικό κινητήρα, ενώ μέσω της υποβοήθησης του ηλεκτροκινητήρα και της ανάκτησης ενέργειας μέσω πέδησης προσέφερε αύξηση της επιτάχυνσης και μείωση της κατανάλωσης. Η Honda συνέχισε την εξέλιξη της υβριδικής τεχνολογίας της, και το προηγμένο σύστημα δύο ηλεκτροκινητήρων e:HEV χρησιμοποιείται τώρα στα Jazz, CRV, στο νέο HRV και στην προσεχή 11η γενιά Civic.

 

 

Το νέο HRV e:HEV θα διατίθεται στην Ευρώπη από τα τέλη του 2021.

 


#Follow us on Instagram

Ο ιστοχώρος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. Με τη χρήση αυτού του ιστοχώρου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.Αποδοχή

Φορτώνει...
Εάν η σελίδα δεν φορτώνει, κάντε κλικ εδώ.
Φορτώνει...