Η Alfa Romeo και πάλι σε ρόλο πρωταγωνιστή

Η Alfa Romeo και πάλι σε ρόλο πρωταγωνιστή

Η Alfa Romeo και πάλι σε ρόλο πρωταγωνιστή

Η Alfa Romeo και πάλι σε ρόλο πρωταγωνιστή
Η Alfa Romeo και πάλι σε ρόλο πρωταγωνιστή

Η Alfa Romeo και πάλι σε ρόλο πρωταγωνιστή στο «1000 Miglia», τον «ωραιότερο αγώνα του κόσμου» που μαγεύει στην κλασσική διαδρομή Μπρέσια-Ρώμη-Μπρέσια.

 

Alfa Romeo - 1000 Miglia

Alfa Romeo – 1000 Miglia

 

Με αφετηρία όπως πάντα την πόλη της Μπρέσια, περισσότερα από 400 κλασσικά αυτοκίνητα ξεκίνησαν αυτή την περιπέτεια των χιλίων μιλίων με ενδιάμεσο σταθμό τη Ρώμη. Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι 118 από τις 400 συμμετοχές είναι με μοντέλα των Abarth, Alfa Romeo, Fiat και Lancia, προβάλλοντας με εμφατικό τρόπο την τεράστια Ιταλική αυτοκινητιστική κουλτούρα.

 

 

Όπως κάθε χρονιά, η Alfa Romeo θα έχει πρωταγωνιστικό ρόλο με περισσότερα από 50 μοντέλα της να βρίσκονται στη γραμμή εκκίνησης. Ανάμεσα τους τρία κοσμήματα που συνήθως βρίσκονται στο Μουσείο της Μάρκας στο Αρέζε, οι: 6C 1500 Super Sport (1928), 1900 Sport Spider (1954) και 1900 Sport Spider (1956).

 

6C Super Sport

6C 1500 Super Sport

 

Alfa Romeo 6C 1500 Super Sport

 

 

Τα βλέμματα τραβάει ήδη η εκθαμβωτική Alfa Romeo 6C 1500 Super Sport του 1928, το αμάξωμα της οποίας δημιουργήθηκε στις εγκαταστάσεις του Farina. Στόχος να επαναλάβει το θρίαμβο του 2019, και να προσθέσει ακόμα μια νίκη στο ιστορικό 1000 Miglia, την 5η μετά την επικράτηση της το 2005, 2007, 2008 και 2019. Το εντυπωσιακό αυτοκίνητο εφοδιάζεται με έναν 6κυλινδρο σε σειρά κινητήρα 1.487κ.εκ. με μέγιστη ισχύ 76 ίππων στις 4.800 σ.αλ. και μέγιστη ταχύτητα 140χλμ./ώρα. Συνολικά μόλις 31 αυτοκίνητα του είδους κατασκευάστηκαν από το 1928 έως και το 1929. 

 

1900 Super Sprint

1900 Super Sprint

 

Παρούσα και η 1900 Super Sprint

 

 

Στον θρυλικό αγώνα βρίσκεται και η 1900 Super Sprint (1956), ένα κομψό coupé με αμάξωμα από την Touring. Η Alfa Romeo 1900 Super Sprint βασίζεται στην κοντή έκδοση του πλαισίου της 1900 sedan και εφοδιάζεται με έναν δίλιτρο τετρακύλινδρο κινητήρα με τους χαρακτηριστικούς διπλούς εκκεντροφόρους επικεφαλής, ο οποίος αποδίδει 115 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. Τη δεκαετία του 1950 ήταν σύνηθες οι Ιταλοί σχεδιαστές να αγοράζουν το πλαίσιο ενός αυτοκινήτου και να δημιουργούν το δικό τους αμάξωμα. Στο συγκεκριμένο μοντέλο η παρέμβαση του οίκου Touring από το Μιλάνο οδήγησε σε αυτό που θεωρείται μέχρι και σήμερα, ως ένα από τα πλέον ισορροπημένα coupé που δημιουργήθηκαν ποτέ με το σήμα της Alfa Romeo

 

1900 Sport Spider

1900 Sport Spider

 

 

Alfa Romeo 1900 Sport Spider

 

Το τρίτο αυτοκίνητο της Stellantis Heritage που συμμετέχει στον αγώνα είναι και το πλέον σπάνιο. Η 1900 Sport Spider (1954) κατασκευάστηκε σε μόλις δύο αντίτυπα και εφοδιάζεται με μια υπερτροφοδοτούμενη έκδοση του τετρακύλινδρου κινητήρα της «1900» με τους δύο εκκεντροφόρους, ο οποίος αποδίδει 138 ίππους και εξασφαλίζει τελική ταχύτητα 220χλμ./ώρα, χάρη στο χαμηλό βάρος των 880 κιλών και την πολύ καλή αεροδυναμική απόδοση. Το εντυπωσιακό αμάξωμα που σχεδίασε ο Franco Scaglione για τον Bertone θα φέρει τον αριθμό «342», ενώ στο εσωτερικό του θα βρεθούν ο Alessandro Alunni Bravi, Γενικός Διευθυντής της Sauber και ο νεαρός οδηγός αγώνων και σχολιαστής Vicki Piria, ο οποίος έχει μεγάλη εμπειρία στο μηχανοκίνητο αθλητισμό, παρά το γεγονός ότι δεν έχει κλείσει ακόμα τα 30α του γενέθλια.

 


#Follow us on Instagram

Ο ιστοχώρος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. Με τη χρήση αυτού του ιστοχώρου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.Αποδοχή

Φορτώνει...
Εάν η σελίδα δεν φορτώνει, κάντε κλικ εδώ.
Φορτώνει...