Η Audi στη φετινή Formula E

Η Audi στη φετινή Formula E

Η Audi στη φετινή Formula E

Η Audi στη φετινή Formula E

Η Audi στη φετινή Formula E

Η Audi στη φετινή Formula E θα συμμετάσχει για έκτη συνεχόμενη χρονιά με οδηγούς τους Ντάνιελ Αμπτ και Λούκας Ντι Γκράσι.

 

Λούκας Ντι Γκράσι

Λούκας Ντι Γκράσι

Οι συγκεκριμένοι έχουν 40 βάθρα έως τώρα και πάνω από 1.000 πόντους. Η ομάδα Audi Sport ABT Schaeffler μετέχει φέτος με το μονοθέσιο e-tron FE06.

 

Σύμφωνα με τους κανονισμούς, εκτός από το λογισμικό, το κινητήριο σύστημα είναι ο μόνος τομέας που οι κατασκευαστές έχουν τη δυνατότητα να εξελίσσουν ελεύθερα. Αποτελείται από τον κινητήρα, τον μετατροπέα ισχύος, τη μετάδοση και την πίσω ανάρτηση. Όπως και τα προηγούμενα χρόνια, η μονάδα κινητήρας-γεννήτρια, που ονομάζεται Audi Schaeffler MGU04, έχει εξελιχθεί από κοινού από την Audi και τον συνεργάτη τεχνολογίας Schaeffler. Οι μηχανικοί πέτυχαν μια περαιτέρω μείωση του βάρους του κινητήριου συστήματος και τη βελτιστοποίηση του χώρου. Αυτή αφορά στη διάταξη και την πρόσβαση στα μεμονωμένα εξαρτήματα.

 

Audi e-tron FE06

Audi e-tron FE06

Έχει μέγιστη ισχύ 250 kW (340 PS) στα προκριματικά. Για τους αγώνες η απόδοση περιορίζεται στα 200 kW (272 PS). Όλες οι ομάδες της Formula E έχουν στη διάθεσή τους μπαταρίες 385 κιλών που προμηθεύει η McLaren. Η μπαταρία ιόντων λιθίου βρίσκεται μεταξύ του καθίσματος οδηγού και του κινητήριου συστήματος. Έχει χωρητικότητα 52 kWh και επαναφορτίζεται εντός 45 λεπτών.

 

Ήδη από την πέμπτη σαιζόν χρησιμοποιείται σύστημα πέδησης by-wire. Σε αυτό η ενεργοποίηση των φρένων και η μεταφορά στον πίσω άξονα είναι ξεχωριστά το ένα από το άλλο και ηλεκτρονικά ελεγχόμενα. Ως αποτέλεσμα, η κατανομή της δύναμης πέδησης ρυθμίζεται πάντα με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Μάλιστα η ανάκτηση είναι ακόμα πιο αποτελεσματική.

 

Audi e-tron FE06

Audi e-tron FE06

Με όλα τα πρότυπα ασφαλείας της FIA

 

Όπως και στη Formula 1, έτσι και εδώ ο οδηγός κάθεται σε ένα μονοκόκ από ανθρακονήματα, σχεδιασμένο σύμφωνα με τα πρότυπα ασφαλείας της FIA. Οι δομές σύγκρουσης από CFRP στο εμπρός και στο πίσω μέρος εξασφαλίζουν μέγιστη ασφάλεια. Όπως συμβαίνει στη Formula 1, το σύστημα Halo βρίσκεται και εδώ πάνω από το χώρο του οδηγού προστατεύοντας το κεφάλι του. Το ελάχιστο βάρος ενός αγωνιστικού αυτοκινήτου Formula E είναι 900 κιλά (συμπεριλαμβανομένου του οδηγού). Το ηλεκτρικό μονοθέσιο επιταχύνει από τα 0 στα 100 χ.α.ω. σε 2,8 δλ., ενώ η μέγιστη ταχύτητα στις πίστες της Formula E είναι περίπου 240 χ.α.ω.

 

Πηγή: Audi


#Follow us on Instagram

Ο ιστοχώρος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. Με τη χρήση αυτού του ιστοχώρου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.Αποδοχή

Φορτώνει...
Εάν η σελίδα δεν φορτώνει, κάντε κλικ εδώ.
Φορτώνει...