Η Nissan εφαρμόζει την τεχνολογία MR

Η Nissan εφαρμόζει την τεχνολογία MR

Η Nissan εφαρμόζει την τεχνολογία MR

Η Nissan εφαρμόζει την τεχνολογία MR
Η Nissan εφαρμόζει την τεχνολογία MR

Η Nissan εφαρμόζει την τεχνολογία MR για εκπαίδευση σε ορισμένες γραμμές παραγωγής οχημάτων, με την συγκεκριμένη να παρουσιάζεται πρόσφατα στη γραμμή συναρμολόγησης e-powertrain.

 

MR TECH NISSAN

MR TECH NISSAN

 

Διαφορές μεταξύ τεχνολογιών VR, AR και MR

 

 

Πώς διαφέρουν λοιπόν οι διάφορες μορφές εναλλακτικής πραγματικότητας VR, AR και MR; Υπάρχουν ορισμένες συγκεκριμένες διαφορές στον τρόπο που αυτοί οι εικονικοί κόσμοι αλληλεπιδρούν με τον πραγματικό κόσμο.

 

 

Εικονική πραγματικότητα (VR)

 

 

Μέσω μιας φορητής συσκευής, όπως ένα ακουστικό, το VR επιτρέπει στους χρήστες να βιώσουν έναν εικονικό κόσμο, σε πρώτο πρόσωπο. Το VR χρησιμοποιείται ευρέως σε τομείς όπως η ψυχαγωγία, τα παιχνίδια και τα εικονικά ταξίδια.

 

 

Επαυξημένη πραγματικότητα (AR)

 

 

Με το AR, ο πραγματικός κόσμος ουσιαστικά επαυξάνεται με τη σύνθεση ψηφιακού περιεχομένου στο οπτικό πεδίο του χρήστη. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να συμπληρώσει πληροφορίες, ή να φέρει εικονικούς χαρακτήρες σε πραγματικό σκηνικό. Το AR χρησιμοποιείται σε διάφορες μορφές, συμπεριλαμβανομένων παιχνιδιών smartphone και συστημάτων πλοήγησης.

 

 

Μικτή πραγματικότητα (MR)

 

 

Το MR είναι ένας συνδυασμός VR και AR. Το MR διαθέτει συγχρονισμό μεταξύ του πραγματικού και του εικονικού κόσμου. Αυτό δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να αγγίζουν και να μετακινούν εικονικά αντικείμενα χρησιμοποιώντας τα χέρια τους.

 

 

Πως μπορεί η τεχνολογία MR να βελτιώσει την παραγωγή αυτοκινήτων;

 

 

Τα γυαλιά MR εισήχθησαν πρόσφατα στην εκπαίδευση για τη διαδικασία επιθεώρησης στη γραμμή συναρμολόγησης e-powertrain στο εργοστάσιο της Nissan, στο Tochigi της Ιαπωνίας.

 

 

Η διαδικασία επιθεώρησης e-powertrain περιλαμβάνει τον έλεγχο έως και 30 διαφορετικών στοιχείων. Στο παρελθόν, οι εκπαιδευτές εκπαίδευαν νέους εργαζόμενους, έναν προς έναν, για να τους διδάξουν τα καθήκοντά τους. Οι ίδιοι οι νέοι εργαζόμενοι έπρεπε να μελετήσουν διάφορα εγχειρίδια και βίντεο για να φτάσουν στο απαραίτητο επίπεδο επάρκειας. Αυτό απαιτούσε σημαντική χρονική δέσμευση λόγω της πολυπλοκότητας της εργασίας. Ως εκ τούτου, ήταν λογικό να εισαχθεί η μαγνητική τομογραφία για την ενίσχυση τόσο της αποτελεσματικότητας, όσο και της επάρκειας.

 

 

Με την χρήση των γυαλιών MR, οι εικόνες και το κείμενο τοποθετούνται πάνω σε ένα πραγματικό e-powertrain, επιτρέποντας στον εκπαιδευόμενο να κατανοήσει αμέσως την εργασία, από πρώτο χέρι. Οι εκπαιδευόμενοι μπορούν να επανεξετάσουν το επίπεδο της επάρκειας τους, στοχεύοντας τις περιοχές που πρέπει να ελεγχθούν.

 

 

Η Nissan έχει επίσης συνεργαστεί με τον Ιάπωνα προμηθευτή αυτοκινητοβιομηχανιών JATCO για την ανάπτυξη τεχνολογίας παρακολούθησης των ματιών. Αυτές οι λειτουργίες καθιστούν δυνατή την καταγραφή του εκπαιδευόμενου ακόμα και όταν είναι μόνος του, επιτρέποντας στον εκπαιδευτή, να ελέγξει το επίπεδο επάρκειάς του σε μεταγενέστερο χρόνο.

 

 

Εξίσου σημαντική ανακάλυψη είναι και η δυνατότητα χρήσης ενός τρισδιάστατου μοντέλου e-powertrain, ελλείψει του φυσικού, που μπορεί να προβληθεί με τα γυαλιά.

 

 

Ως αποτέλεσμα της εφαρμογής αυτών των τεχνολογιών, η περίοδος μάθησης μειώθηκε στο μισό και ο χρόνος διδασκαλίας μειώθηκε κατά 90%.

 

 

Το υπόβαθρο για την εισαγωγή του MR

 

 

Η έλλειψη εργαζομένων στην Ιαπωνία, λόγω του χαμηλού ποσοστού γεννήσεων και της γήρανσης του πληθυσμού, αποτελεί μέρος του παρασκηνίου της εισαγωγής του MR από τη Nissan, στις παραγωγικές της εγκαταστάσεις. Επιπλέον, καθώς τα οχήματα γίνονται ολοένα και πιο «εξηλεκτρισμένα», έξυπνα και συνδεδεμένα, είναι απαραίτητο να δημιουργηθεί ένα περιβάλλον εργασίας όπου όλοι οι εργαζόμενοι θα μπορούν να εργάζονται άνετα και να βελτιώνουν τη δική τους παραγωγικότητα. Χάρη στο MR, οι νέοι εργαζόμενοι μπορούν να μάθουν τη δουλειά πιο γρήγορα, επιτρέποντας στους εκπαιδευτές να αφιερώνουν περισσότερο χρόνο σε πιο προηγμένες εργασίες. Αυτό το πολύτιμο σύστημα αναπτύχθηκε και εφαρμόστηκε σε διάστημα περίπου ενός έτους. Πώς έφτασε όμως η Nissan σε αυτό το αποτέλεσμα;

 

 

Για τον Kazuki Shimizu, τον μηχανικό εγκαταστάσεων και συστημάτων που είναι υπεύθυνος για την ανάπτυξη MR στο εργοστάσιο του Tochigi, αυτή η διαδικασία αντιπροσώπευε μια κερδοφόρα και παραγωγική καμπύλη μάθησης, για όλους τους εμπλεκόμενους.

 

 

Χρήση XR στη Nissan

 

 

Η Nissan χρησιμοποιεί τώρα το XR σε διάφορους τομείς. Το τμήμα σχεδιασμού το χρησιμοποιεί σε συνδυασμό με τεχνικές κατασκευής μοντέλων από πηλό, για τη βελτιστοποίηση της διαδικασίας διορθώσεων.

 

 

Η Nissan δημιούργησε επίσης πρόσφατα το Nissan Crossing , τον χώρο εμπειρίας της μάρκας στην Ginza του Τόκιο, ως εικονική γκαλερί στο Metaverse.

 

 

Το 2019, η Nissan εισήγαγε την τεχνολογία Invisible-to-Visible (I2V) που επιτρέπει στους οδηγούς να προβλέπουν τι είναι μπροστά στο δρόμο, όπως τι βρίσκεται στο τέλος μιας στροφής ή πίσω από ένα κοντινό κτίριο. Διαδραστικό και φιλικό προς τον χρήστη, το σύστημα αυτό έχει στόχο να βελτιώσει την ακρίβεια και την αξιοπιστία της αυτόνομης οδήγησης, μέσω της χρήσης υπηρεσιών καθοδήγησης στο αυτοκίνητο και εικονικών avatars.

 

 

Για τη Nissan, το ανθρώπινο δυναμικό της και τους πελάτες της, αυτές οι τεχνολογίες αντιπροσωπεύουν ένα συναρπαστικό ταξίδι στο μέλλον.


#Follow us on Instagram

Ο ιστοχώρος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. Με τη χρήση αυτού του ιστοχώρου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.Αποδοχή

Φορτώνει...
Εάν η σελίδα δεν φορτώνει, κάντε κλικ εδώ.
Φορτώνει...