Η Nissan συμμετέχει στο V2G i-rEzEPT

Η Nissan συμμετέχει στο V2G i-rEzEPT

Η Nissan συμμετέχει στο V2G i-rEzEPT

Η Nissan συμμετέχει στο V2G i-rEzEPT
Η Nissan συμμετέχει στο V2G i-rEzEPT

Η Nissan συμμετέχει στο V2G i-rEzEPT, ένα έργο με στόχο την ευφυή ενσωμάτωση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων στο δίκτυο ηλεκτροδότησης της Γερμανίας.

 

Nissan V2G i-rEzEPT

Nissan V2G i-rEzEPT

 

 

Το έργο «i-rEzEPT» για την ενσωμάτωση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων σε δημόσια και ιδιωτικά δίκτυα ηλεκτρικής ενέργειας έχει αποδώσει πειστικά πρώτα αποτελέσματα. Εδώ και ένα χρόνο, οι συμμετέχοντες στο εγχείρημα όχι μόνο ικανοποιούν τις ανάγκες κινητικότητας τους με ένα Nissan LEAF, αλλά χρησιμοποιούν το ηλεκτρικό αυτοκίνητο και ως σύστημα προσωρινής αποθήκευσης της ενέργειας που παράγουν στα σπίτια τους.



Στο πλαίσιο της δοκιμής, η Nissan έχει εφοδιάσει 13 κατοικίες από όλη τη Γερμανία, οι οποίες διαθέτουν ήδη φωτοβολταϊκό σύστημα, με ένα ηλεκτρικό Nissan LEAF και έναν κατάλληλο σταθμό φόρτισης. Ο στόχος είναι να επιτευχθεί η καλύτερη δυνατή χρήση της αυτό-παραγόμενης ηλιακής ενέργειας στο νοικοκυριό, «ανακουφίζοντας» το δημόσιο δίκτυο παροχής ηλεκτρισμού και ταυτόχρονα να μειώσει το κόστος λειτουργίας του ηλεκτρικού οχήματος.



Χρησιμοποιώντας τη μοναδική δυνατότητα αμφίδρομης φόρτισης του Nissan LEAF, που συχνά αναφέρεται ως τεχνολογία οχήματος-προς-δίκτυο (V2G για συντομία), οι συμμετέχοντες στο έργο «i-rEzEPT» μπορούν να χρησιμοποιήσουν τα οχήματα για να αποθηκεύουν στη μπαταρία την ηλιακή ενέργεια που παράγεται στην οροφή του σπιτιού τους και, εάν είναι απαραίτητο, να την διανείμουν στο νοικοκυριό τους ή και στο δημόσιο δίκτυο ηλεκτρισμού.



Λεπτομέρειες…



Η Nissan ξεκίνησε το έργο «i-rEzEPT» μαζί με την Bosch.IO και τα Ινστιτούτα Fraunhofer IAO και IFAM. Επιπλέον, το εγχείρημα υποστηρίζεται από το Ομοσπονδιακό Υπουργείο Μεταφορών και Ψηφιακών Υποδομών ως μέρος της κατευθυντήριας γραμμής χρηματοδότησης για την ηλεκτροκίνηση με συνολικό ποσό 2,39 εκατ. Ευρώ.



Την αλληλεπίδραση μεταξύ του Nissan LEAF και του εγχώριου δικτύου ηλεκτρισμού διαχειρίζεται ένας τοπικός διαχειριστής ενέργειας, για λογαριασμό της Bosch.IO και βασίζεται στο λογισμικό Bosch IoT Gateway. Εξασφαλίζει, για παράδειγμα, ότι η εμβέλεια του οχήματος επηρεάζεται ελαφρώς, καθώς το μέγιστο από το 10 έως το 30 τοις εκατό της χωρητικότητας της μπαταρίας χρησιμοποιείται για την τροφοδοσία του νοικοκυριού. Εάν είναι απαραίτητο, μπορεί να δοθεί προτεραιότητα στην πλήρη φόρτιση του οχήματος, όπως για παράδειγμα πριν την αναχώρηση για ένα μεγαλύτερο ταξίδι.



Τα δεδομένα που λαμβάνονται σχετικά με τη χρήση ηλεκτρικής ενέργειας αξιολογούνται ανώνυμα από τα Ινστιτούτα Fraunhofer IFAM στη Βρέμη και IAO στη Στουτγάρδη. Σε αυτό το πλαίσιο, το Fraunhofer IAO χρησιμοποιεί μια πλατφόρμα δεδομένων που αναπτύχθηκε ειδικά για το σκοπό αυτό και καθορίζει τις προβλέψεις για τη διαθεσιμότητα των οχημάτων. «Τα δεδομένα είναι απαραίτητα για τη λήψη μιας επιστημονικά τεκμηριωμένης δήλωσης σχετικά με το επιχειρηματικό μοντέλο της αμφίδρομης χρέωσης και για τον εντοπισμό πιθανών ομάδων χρηστών», λέει ο Stefan Lösch από την Fraunhofer IFAM.




#Follow us on Instagram

Ο ιστοχώρος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. Με τη χρήση αυτού του ιστοχώρου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.Αποδοχή

Φορτώνει...
Εάν η σελίδα δεν φορτώνει, κάντε κλικ εδώ.
Φορτώνει...