Νέα BMW R 18 Transcontinental

Νέα BMW R 18 Transcontinental

Νέα BMW R 18 Transcontinental

Νέα BMW R 18 Transcontinental
Νέα BMW R 18 Transcontinental

 

Με τη νέα BMW R 18 Transcontinental, η BMW Motorrad προσθέτει μία Grand American Tourer στην οικογένεια R 18, ενώ προστίθεται και η R 18 B “Bagger”.

 

The new BMW R 18

The new BMW R 18

 

Όπως τα προηγούμενα μοντέλα R 18, οι νέες R 18 Transcontinental και R 18 B συνδυάζουν τη συναρπαστική ισχύ του “Big Boxer” με κλασική φιλοσοφία πλαισίου βασισμένη σε ιστορικά μοντέλα, αποκλειστικό εξοπλισμό και μία στιλάτη σχεδίαση.

 

 

Αυτό καθιστά την R 18 Transcontinental ιδανική για ταξίδια αμερικανικού στυλ και μακρινές διαδρομές. Η R 18 B, από την άλλη, είναι σχεδιασμένη ως η “μηχανή του αναβάτη”. Προσφέρει μάλιστα συναισθηματική οδηγική απόλαυση και θεωρείται ιδανική για «cool» touring & cruising.

 

 

Ειδικά χαρακτηριστικά

 

 

Τα ειδικά χαρακτηριστικά της νέας R 18 Transcontinental περιλαμβάνουν:

 

 

Εμπρός φέρινγκ με ψηλή ζελατίνα, εκτροπέα αέρα και πλευρική προστασία. Cockpit με τέσσερα αναλογικά στρογγυλά όργανα και έγχρωμη οθόνη αφής TFT 10,25”. Πρόσθετο προβολέα, ηχοσύστημα Marshall, προστατευτικά κάγκελα για τον κινητήρα, τρεις βαλίτσες (δύο πλαϊνές και top case), θερμαινόμενη σέλα, χρωμιωμένα φινιρίσματα και κινητήρα σε ασημί μεταλλικό χρώμα.

 

 

Από την άλλη, η νέα R18 Β, δεν διαθέτει top case, ενώ η ζελατίνα του είναι πιο χαμηλή, τύπου bagger. Τέλος, η σέλα είναι πιο στενή και ο κινητήρας βάφεται σε μαύρο ματ χρώμα.

 

Front detail

Front detail

 

Ο ισχυρότερος κινητήρας BMW boxer όλων των εποχών

 

 

Στην καρδιά των νέων R 18 Transcontinental και R 18 B βρίσκεται ένας 2-κύλινδρος boxer κινητήρας. Πρόκειται για τον λεγόμενο “Big Boxer”, στην πιο εξελιγμένη μορφή του για τα μοντέλα R 18. Τόσο η εντυπωσιακή εμφάνιση αλλά και οι τεχνικές προδιαγραφές του υποδηλώνουν τους δεσμούς του με τους παραδοσιακούς αερόψυκτους boxer κινητήρες. Αυτούς που έχουν προσφέρει συναρπαστικές οδηγικές εμπειρίες πάνω από επτά δεκαετίες από το 1923 που η BMW Motorrad άρχισε να κατασκευάζει μοτοσικλέτες. Ο ισχυρότερος επίπεδος 2-δικύλινδρος (flat twin) κινητήρας σε επίπεδο μαζικής παραγωγής έχει κυβισμό 1.802 κ.εκ. Αποδίδει μέγιστη ισχύ 67 kW (91 hp) στις 4.750 σαλ. Από τις 2.000 μέχρι τις 4.000 στροφές, πάνω από 150 Nm ροπής είναι διαθέσιμα συνεχώς. Μάλιστα αυτή η ελκτική ισχύς συνδυάζεται με έναν «γεμάτο», διαπεραστικό ήχο.

 

 

Ατσάλινο, σωληνωτό διπλό πλαίσιο

 

 

Στην καρδιά του πλαισίου των νέων R 18 Transcontinental και R 18 B βρίσκεται ένα διπλό, ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο. Διαθέτει μάλιστα ραχοκοκαλιά από διαμορφωμένα μεταλλικά φύλλα. Η σχεδίασή του συνεχίζει τη μακροχρόνια παράδοση της BMW Motorrad στο συγκεκριμένο τύπο πλαισίου. Η εξαιρετική ποιότητα κατασκευής και η σχολαστική προσοχή στη λεπτομέρεια είναι εμφανείς ακόμα και σε «μη εμφανή» σημεία όπως οι συγκολλήσεις μεταξύ ατσάλινων σωλήνων και χυτών ή σφυρήλατων εξαρτημάτων. Όπως στη θρυλική BMW R 5, το πίσω ψαλίδι – με παρόμοια σχεδίαση – περικλείει τον πίσω άξονα μετάδοσης χρησιμοποιώντας βιδωτές συνδέσεις.

 

 

Dynamic Cruise Control και Active Cruise Control

 

 

Η R 18 Transcontinental και η R 18 B διαθέτουν ήδη στο βασικό εξοπλισμό τους το DCC electronic cruise control (Dynamic Cruise Control). Το DCC ρυθμίζει αυτόματα την ταχύτητα οδήγησης την οποία ορίζει ο αναβάτης. Dynamic σημαίνει ότι η προεπιλεγμένη ταχύτητα διατηρείται σταθερή. Αυτό μάλιστα ισχύει ακόμα και σε μία κατηφόρα. Το Active Cruise Control (ACC) επιτρέπει ξεκούραστη οδήγηση με έλεγχο απόστασης. Με τη βοήθεια αισθητήρων ραντάρ ενσωματωμένων στο εμπρός φέρινγκ, η μοτοσικλέτα είτε επιταχύνει αυτόματα για προσαρμογή της ταχύτητας ή ενεργοποιείται το νέο, στάνταρ, πλήρως ενσωματωμένο σύστημα πέδησης με σκοπό την επιβράδυνση, ανάλογα με τις επικρατούσες οδικές συνθήκες. Το ACC διασφαλίζει επίσης ένα ιδιαίτερα ασφαλές στρίψιμο. Όπου χρειαστεί, το σύστημα ελέγχου στριψίματος μειώνει αυτόματα την ταχύτητα. Έτσι προσφέρεται στον αναβάτη η κατάλληλη ταχύτητα για μία άνετη και ασφαλή γωνία κλίσης.

 

 

Εργονομική σχεδίαση για βέλτιστο έλεγχο

 

 

Στο πνεύμα της BMW Motorrad, τα μαρσπιέ της των νέων R 18 Transcontinental και R 18 B είναι τοποθετημένα έτσι ώστε ο αναβάτης να απολαμβάνει μια χαλαρή θέση οδήγησης (“mid-mounted footpegs”). Αυτή η κλασική θέση πίσω από τους κυλίνδρους, εκτός του ότι αποτελεί κλασικό στοιχείο BMW, παράλληλα επιτρέπει στον αναβάτη να έχει ενεργό έλεγχο της μοτοσικλέτας χωρίς να περιορίζει την άνεση. Η R 18 Transcontinental εφοδιάζεται με εξαιρετικά άνετη σέλα και θέρμανση σέλας στάνταρ για να διασφαλίζεται υψηλό επίπεδο άνεσης σε ταξίδια μεγάλων αποστάσεων ακόμα και με δύο άτομα. Η R 18 B έχει κάπως λεπτότερη σέλα δύο ατόμων. Η νέα R 18 Transcontinental εφοδιάζεται στάνταρ με μεγάλα μαρσπιέ και η νέα R 18 B με φαρδύτερα και πιο άνετα υποπόδια από της R 18.

 

Detail

Detail

 

Ηχοσύστημα Marshall

 

 

Με το ηχοσύστημα Marshall, οι νέες R 18 Transcontinental και R 18 B προσφέρουν μία ξεχωριστή εμπειρία ήχου. Οι νέες R 18 Transcontinental και R 18 B ήδη περιλαμβάνουν στο βασικό εξοπλισμό τους ένα ηχοσύστημα που έχει αναπτυχθεί σε συνεργασία με τη Βρετανική κατασκευάστρια συστημάτων ήχου Marshall, και περιλαμβάνει ηχεία δύο δρόμων ενσωματωμένα στα πλαϊνά τμήματα του φέρινγκ. Μαύρες γρίλιες με λευκά λογότυπα Marshall ολοκληρώνουν την κλασική εμφάνιση. Τα συστήματα ήχου Marshall Gold Series Stage 1 και Stage 2 διατίθενται προαιρετικά από το εργοστάσιο για ακόμα μεγαλύτερη ηχητική απόλαυση. Μέχρι 4 ηχεία και 2 subwoofers συνολικής ισχύος 280 watts προσφέρουν ασύγκριτη ποιότητα ήχου και «καλές δονήσεις».

 


#Follow us on Instagram

Ο ιστοχώρος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. Με τη χρήση αυτού του ιστοχώρου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.Αποδοχή

Φορτώνει...
Εάν η σελίδα δεν φορτώνει, κάντε κλικ εδώ.
Φορτώνει...