Νέα Honda NC750X

Νέα Honda NC750X

Νέα Honda NC750X

Νέα Honda NC750X
Νέα Honda NC750X

 

Η νέα Honda NC750X, μία από τις πιο αγαπημένες allround μοτοσυκλέτες στην Ευρώπη, ανανεώνεται εκτενώς για το 2021.

 

 

Νέα Honda NC750X

Νέα Honda NC750X

 

Διαθέτει αυξημένη ισχύς, υψηλότερο όριο περιστροφής κινητήρα και αναθεωρημένες σχέσεις κιβωτίου οι οποίες συνδυάζονται με διαχείριση Throttle By Wire, 3 προγράμματα οδήγησης (riding modes) και αναβαθμισμένο σύστημα ελέγχου ροπής Honda Selectable Torque Control.

 

 

Με ανασχεδιασμένο πλαίσιο και μοντέρνα εξωτερική εμφάνιση, προσφέρει μεγαλύτερο αποθηκευτικό χώρο μπροστά και ύψος σέλας χαμηλότερο κατά 30mm. Το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (Dual Clutch Transmission) συνεχίζει να προσφέρει μία τεχνολογία μοναδική για τις μοτοσυκλέτες της Honda. Νέα ζελατίνα, φωτισμός LED και ψηφιακός πίνακας οργάνων LCD ολοκληρώνουν το πακέτο αναβάθμισης.

 

 

Η νέα Honda NC750X διατίθεται ήδη στην ελληνική αγορά και η λιανική τιμή πώλησης ξεκινάει από 8.850 €. Αντίστοιχα, η τιμή της Honda NC750X DCT διαμορφώνεται στα 9.850 €.

 

 

Συνοπτική παρουσίαση

 

 

Η αύξηση ισχύος κατά 4 ίππους (3kW) για τον κινητήρα προδιαγραφών EURO5 της NC750X, αλλά και η αύξηση του μέγιστου ορίου στροφών κατά 600 στροφές ανά λεπτό είναι οι κυριότερες αλλαγές, που επιτεύχθηκαν με τη βελτίωση του χρονισμού των βαλβίδων (διάρκεια ανοίγματος) και της απόδοσης εισαγωγής/εξαγωγής. Οι κοντύτερες τρεις πρώτες σχέσεις (1η, 2η, 3η) βελτιώνουν την επιτάχυνση, ενώ ένας συμπλέκτης ολίσθησης/υποβοήθησης καθιστά πιο ελαφριά τη μανέτα και διασφαλίζει ομαλή συμπεριφορά στα διαδοχικά κατεβάσματα.

 

 

Το Throttle By Wire (TBW) προσαρμόζει το χαρακτήρα του κινητήρα σύμφωνα με τρία προφίλ οδήγησης (ride modes) – RAIN, STANDARD και SPORT και ένα USER mode που ρυθμίζεται από τον αναβάτη. Το Honda Selectable Torque Control (HSTC) έχει τώρα 3 επίπεδα παρέμβασης, ενώ το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη Dual Clutch Transmission (DCT) διαθέτει προγράμματα αυτόματων αλλαγών που συνδέονται με τα ride modes, καθώς κα με τον έλεγχο του USER mode.

 

 

Νέα Honda NC750X

Νέα Honda NC750X

 

Διαθέσιμοι χρωματισμοί

 

 

Η 2021 NC750X θα διατίθεται με τους εξής χρωματισμούς:

 

 

Grand Prix Red *NEW*

Mat Ballistic Black Metallic

Pearl Glare White

Glint Wave Blue Metallic

 

 

Κινητήρας

 

 

Η σχεδίαση του υγρόψυκτου, 8-βάλβιδου, δικύλινδρου εν σειρά SOHC κινητήρα της NC750X διασφαλίζει ισχυρές επιδόσεις στις χαμηλές-μεσαίες στροφές. Η σχετικά μεγάλη διαδρομή του και οι ειδικά διαμορφωμένοι θάλαμοι καύσης συνδυάζονται με το στρόφαλο υψηλής αδρανειακής μάζας για την παραγωγή υψηλής ροπής από πολύ χαμηλές στροφές. Μία κλίση προς τα εμπρός χαμηλώνει το κέντρο βάρους για βέλτιστη ευστάθεια. Χάρη στην εφαρμογή των μέτρων αναβάθμισης για το 2021, είναι τώρα κατά 1,2kg ελαφρύτερος από πριν.

 

 

Για το 2021, χάρη σε μία ισορροπημένη καθυστέρηση στη διάρκεια ανοίγματος των βαλβίδων (που τώρα διαφέρει μεταξύ των δύο κυλίνδρων) μαζί με την προσθήκη του ηλεκτρονικού γκαζιού Throttle By Wire (TBW) και βελτιώσεις στην εξάτμιση, ο κινητήρας παράγει περισσότερη ισχύ και έχει υψηλότερο όριο στροφών με το κόκκινο να βρίσκεται στις 7.000 στροφές. Παράλληλα με την αύξηση της ισχύος, η καμπύλη ροπής είναι υψηλότερη πάνω από τις 5.000 σαλ.

 

 

Η μέγιστη ισχύς έχει αυξηθεί κατά 4 Ps (3kW) και φτάνει τα 58,6 Ps(43,1kW) στις 6.750 σαλ., ενώ η μέγιστη ροπή των 69Nm αποδίδεται στις 4.750 σαλ. Στην αύξηση των επιδόσεων συνεισφέρει και μία αναβάθμιση του κιβωτίου με τις τρεις πρώτες σχέσεις να έχουν γίνει κοντύτερες (και στο μηχανικό κιβώτιο και στο DCT) κάτι που βελτιώνει την εκκίνηση από στάση και την εν εκκινήσει επιτάχυνση. Από τα 30 km/h, η NC750X καλύπτει 20m σε 1,7 δευτ., 50m σε 3,2 δευτ., ενώ στα 60km/h ο κινητήρας περιστρέφεται μόλις με 2.500 σαλ. Η 4η, η 5η και 6η είναι τώρα ελαφρώς μακρύτερες, για βέλτιστη κατανάλωση.

 

 

Νέα Honda NC750X

Νέα Honda NC750X

 

Πλαίσιο

 

 

Για μία μη ορατή – αλλά σημαντική – αναβάθμιση του πλαισίου της NC750X, οι μηχανικοί εξέλιξης της Honda ξεκίνησαν με το σωληνωτό, ατσάλινο πλαίσιο ‘διαμάντι’ και μέσω μιας σχολαστικής διαδικασίας (με σωλήνες μεταβλητού πάχους και βάρους) όχι μόνο κατάφεραν να μειώσουν το βάρος κατά 1,8kg σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, αλλά απελευθέρωσαν και περισσότερο ωφέλιμο χώρο αποθήκευσης, αλλάζοντας τη θέση της μπαταρίας και επανασχεδιάζοντας το φιλτροκούτι. Λεπτομερείς βελτιώσεις σε όλες τις περιοχές του πλαισίου συνέβαλαν στη μείωση βάρους κατά 1,2kg.

 

 

Η γωνία κάστερ παραμένει 27° και το ίχνος του τροχού είναι στα 110mm, με μεταξόνιο 1.525mm (1.535mm DCT) και κατανομή βάρους εμπρός/πίσω 48/52. Το βάρος είναι στα 214kg (224kg DCT), 6kg ελαφρύτερο. Το ύψος της σέλας είναι επίσης κατά 30mm χαμηλότερο, στα 800mm.

 

 

Η θέση οδήγησης είναι όρθια και τόσο εργονομική που κάθε αναβάτης προσαρμόζεται εύκολα σε αυτήν, με άριστη ορατότητα για τον εντοπισμό πιθανών κινδύνων. Ένα ακόμα πλεονέκτημα αυτής της «adventurestyle» θέσης οδήγησης είναι ο εξαιρετικός έλεγχος στις χαμηλές ταχύτητες – σε συνδυασμό με το χαμηλό κέντρο βάρους και τη μεγάλη γωνία στροφής του τιμονιού, το αποτέλεσμα είναι εξαιρετική συμπεριφορά και ισορροπία στις χαμηλές ταχύτητες.

 

 

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

 

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

 

Τύπος

Υγρόψυκτος 4-χρονος 8-βάλβιδος, SOHC παράλληλος 2-κύλινδρος, προδιαγραφών EURO5.

Κυβισμός

745cc

Διάμετρος & Διαδρομή

77mm x 80mm

Σχέση συμπίεσης

10.7: 1

Μέγιστη ισχύς

58,6 Ps (43,1kW) @ 6.750rpm

Μέγιστη ροπή

69Nm @ 4.750rpm

Χωρητικότητα σε λιπαντικό

4L

ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ

 

Ψεκασμός

Ηλεκτρονικός PGM-FI

Χωρητικότητα ντεπόζιτου

14,1 L

Κατανάλωση καυσίμου

MT: 28.3km/l (WMTC mode)

DCT: 28.3km/l (WMTC mode Δοκιμή σε D-Mode)

ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ

 

Μίζα

Ηλεκτρική

Χωρητικότητα μπαταρίας

12V/11AH

ΜΕΤΑΔΟΣΗ

 

Τύπος συμπλέκτη

MTΥγρός πολύδισκος συμπλέκτης

DCT: Δύο υγροί πολύδισκοι υδραυλικοί συμπλέκτες

Τύπος κιβωτίου

MT: 6-τάχυτο Μηχανικό Κιβώτιο

DCT: 6-τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη

Τελική μετάδοση

Αλυσίδα

ΠΛΑΙΣΙΟ

 

Τύπος

Ατσάλινο, σωληνωτό

ΠΛΑΙΣΙΟ

 

Διαστάσεις (Μ´Π´Υ)

2210mm x 846mm x 1330mm

Μεταξόνιο

MT: 1535mm

DCT: 1535mm

Γωνία Κάστερ

27°

Ίχνος Τροχού

110mm

Ύψος Σέλας

800mm

Απόσταση από το έδαφος

145mm

Βάρος

MT: 214kg

DCT: 224kg

ΑΝΑΡΤΗΣΗ

 

Τύπος Εμπρός

Τηλεσκοπικό πιρούνι 41mm, διαδρομή 120mm

Τύπος Πίσω

Monoshock αμορτισέρ, Pro-Link ψαλίδι, διαδρομή 120mm

ΤΡΟΧΟΙ

 

Τύπος Εμπρός

Πολλαπλών μπράτσων, Χυτό αλουμίνιο

Τύπος Πίσω

Πολλαπλών μπράτσων, Χυτό αλουμίνιο

Διάσταση Ζάντας Εμπρός

17M/C x MT3.50

Διάσταση Ζάντας Πίσω

17M/C x MT4.50

Ελαστικό Εμπρός

120/70-ZR17M/C (58W)

Ελαστικό Πίσω

160/60-ZR17M/C (69W)

ΦΡΕΝΑ

 

Τύπος ABS

2-κάναλο ABS

Εμπρός

Κυματοειδής δίσκος 320mm με διπίστονη δαγκάνα και τακάκια συσσωματωμένου μετάλλου

Πίσω

Κυματοειδής δίσκος 240mm με μονοπίστονη δαγκάνα και τακάκια χυτής ρητίνης

ΟΡΓΑΝΑ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ

 

Όργανα

Ψηφιακό ταχύμετρο, στροφόμετρο με μπάρες, ρολόι, ένδειξη καυσίμου με μπάρες, δύο χιλιομετρητές, ένδειξη σχέσης κιβωτίου.

«Στιγμιαία» και «μέση» κατανάλωση καυσίμου και προειδοποιητική λυχνία θερμοκρασίας ψυκτικού.

Σύστημα προστασίας

HISS

Προβολέας

LED

Πίσω φως

LED

 

Όλες οι προδιαγραφές είναι προσωρινές και υπόκεινται σε αλλαγές χωρίς προειδοποίηση

 


#Follow us on Instagram

Ο ιστοχώρος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. Με τη χρήση αυτού του ιστοχώρου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.Αποδοχή

Φορτώνει...
Εάν η σελίδα δεν φορτώνει, κάντε κλικ εδώ.
Φορτώνει...