Νέο Abarth 695 Esseesse

Νέο Abarth 695 Esseesse

Νέο Abarth 695 Esseesse

Νέο Abarth 695 Esseesse
Νέο Abarth 695 Esseesse

 

Με την παραγωγή του να περιορίζεται στις μόλις 1.390 μονάδες, το νέο Abarth 695 Esseesse προσφέρει τις απόλυτες επιδόσεις και αποτελεί το ταχύτερο μοντέλο της σειράς.

 

Νέο Abarth 695 Esseesse

Νέο Abarth 695 Esseesse

 

 

Esseesse. Ένα όνομα που ξυπνά μνήμες στους φίλους της Abarth, αλλά και σε όλους όσους αγαπούν την οδήγηση και τις υψηλές επιδόσεις. Από τη δεκαετία του 1960, τα κιτ βελτίωσης του Carlo Abarth χάρισαν την απόλαυση της σπορ οδήγησης σε χιλιάδες οδηγούς, εξασφάλισαν φήμη στον ιδρυτή της μάρκας και τον καθιέρωσαν ως τον εφευρέτη των βελτιωμένων αυτοκινήτων μαζικής παραγωγής.

 

 

Το 1964, οι μηχανικοί της Abarth μετέτρεψαν το «ταπεινό» 500 στο «δηλητηριώδες» 695 Esseesse. Η χωρητικότητα του κινητήρα αυξήθηκε στα 690κ.εκ., η απόδοση έφτασε τους 38 ίππους και η τελική ταχύτητα άγγιξε τα 140χλμ./ώρα. Η συνολική παραγωγή περιορίστηκε μόλις στις 1.000 μονάδες, ενώ το λογότυπο «SS» στο καπό και το αντίστοιχο «esseesse» στο ταμπλό έδιναν το στίγμα αυτού του διαφορετικού 500 που ένιωσε το άγγιγμα του Σκορπιού της Abarth.

 

 

Action

Action

 

Πηγή έμπνευσης και όχι μόνο

 

 

Το συγκεκριμένο μοντέλο αποτελεί την έμπνευση για τα μόλις 695 αντίτυπα σε χρώμα «Scorpion Black» και τα επίσης 695 αντίτυπα σε χρώμα «Campovolo Grey», του νέου Abarth 695 Esseesse, της έκδοσης για συλλέκτες που αναζητούν τη μέγιστη απόδοση και οδηγική ευχαρίστηση. Από τη φάση σχεδίασης του νέου μοντέλου, ο στόχος ήταν η περαιτέρω βελτίωση σε επίπεδο επιτάχυνσης και πρόσφυσης. Για αυτό το λόγο ακολουθήθηκε ένας γνωστός για την Abarth δρόμος: αυτός της μείωσης του βάρους, της αναθεώρησης της ισορροπίας του συνόλου και της βελτίωσης της αεροδυναμικής απόδοσης.

 

 

Το νέο 695 Esseesse εφοδιάζεται με ένα «φουσκομένο» καπό από αλουμίνιο, το οποίο έχει μειωμένο κατά 25% βάρος σε σχέση με το συμβατικό, ενώ σε συνδυασμό με την εξάτμιση της Akrapovič και άλλες στοχευμένες παρεμβάσεις, η μείωση του βάρους σε σχέση με το ήδη ελαφρύ Abarth 595 Competizione είναι άνω των 10 κιλών.

 

 

Στο νέο 695 Esseesse το παρόν δίνει το «Spoiler ad Assetto Variabile», η ρυθμιζόμενη πίσω αεροτομή, η οποία βελτιώνει την αεροδυναμική απόδοση και παράλληλα προσδίδει ένα ακόμα πιο δυναμικό χαρακτήρα στο μοντέλο. Οι αλλαγές αυτές ανατρέπουν πλέον από το θρόνο του ταχύτερου Abarth 595/695 την έκδοση Competizione, με το νέο Esseesse να είναι εκτός των άλλων ταχύτερο και στο 400αρι κατά 1/10 του δευτερολέπτου.

 

 

Interior look

Interior look

 

Διαθεσιμότητα

 

 

Εστιάζοντας στις απόλυτες επιδόσεις, το νέο 695 Esseesse θα είναι διαθέσιμο αποκλειστικά στην 3θυρη έκδοση, αφού η έκδοση Cabrio εκτός των άλλων δεν θα μπορούσε να εφοδιαστεί με το «Spoiler ad Assetto Variabile», το οποίο ρυθμίζεται από τις 0ο έως και τις 60ο και προσφέρει έως και 42 κιλά κάθετης αεροδυναμικά παραγόμενης δύναμης. Σε συνδυασμό με την μείωση του βάρους εμπρός λόγω του αλουμινένιου καπό, η νέα κατανομή του βάρους προσφέρει ακόμα πιο άμεση αντίδραση στις εντολές του οδηγού και καλύτερη ισορροπία.

 

 

Απλά ξεχωριστό…

 

 

Εκτός από το εντυπωσιακό αεροδυναμικό βοήθημα, το 695 Esseesse ξεχωρίζει από τους νέους λευκού χρώματος τροχούς διαμέτρου 18’’, τις κόκκινες δαγκάνες της Brembo και τα ειδικά λογότυπα. Στο πίσω μέρος κυριαρχούν οι απολήξεις τιτανίου της εξάτμισης της Akrapovič, που εκτός από τις επιδόσεις και την ξεχωριστή αισθητική, εντυπωσιάζουν και με το ηχητικό αποτέλεσμα που προσφέρουν. Αντίστοιχα στο εσωτερικό τα σπορ καθίσματα της Sabelt με την επισήμανση «one of 695» δίνουν το στίγμα του συλλεκτικού χαρακτήρα του μοντέλου, ενώ οι κόκκινες ζώνες, οι λεπτομέρειες από ανθρακονήματα και η ευρεία χρήση Alcantara στο ταμπλό ενισχύουν τον αγωνιστικό χαρακτήρα του μοντέλου, όπως και το σύστημα τηλεμετρίας που περιλαμβάνεται στο σύστημα πολυμέσων Uconnect με την οθόνη αφής των 7’’.

 

 

Detail

Detail

 

Κινητήριο σύστημα

 

 

Κίνηση στο νέο 695 Esseesse δίνει η ισχυρότερη έκδοση του κινητήρα 1.4 Tjet, με απόδοση 180 ίππους και 250Nm ροπής στις 3.000σ.α.λ. Η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 225χλμ./ώρα, ενώ η επιτάχυνση από στάση στα 100χλμ./ώρα απαιτεί μόλις 6,7δλ. Αντίστοιχα για την κάλυψη 400μ. από στάση απαιτούνται 15,1δλ. Αυτές οι υψηλές επιδόσεις τιθασεύονται μέσω της χρήσης και στους δύο άξονες αμορτισέρ Koni FSD, αλλά και από τις τετραπίστονες δαγκάνες της Brembo που τοποθετούνται σε αεριζόμενους δίσκους 305 και 240χλστ. εμπρός και πίσω αντίστοιχα.

 

 


#Follow us on Instagram

Ο ιστοχώρος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. Με τη χρήση αυτού του ιστοχώρου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.Αποδοχή

Φορτώνει...
Εάν η σελίδα δεν φορτώνει, κάντε κλικ εδώ.
Φορτώνει...