Νέο Audi RS 3

Νέο Audi RS 3

Νέο Audi RS 3

Νέο Audi RS 3
Νέο Audi RS 3

Το νέο Audi RS 3, εξοπλισμένο με πεντακύλινδρο κινητήρα με ισχύ 400 PS (294 kW) και 500 Nm ροπής, προσφέρει κορυφαίου επιπέδου δυναμική οδήγηση και τις καλύτερες επιδόσεις στην κατηγορία του.

 

Νέο Audi RS 3

Νέο Audi RS 3

 



Ο σχεδιασμός του νέου Audi RS 3 είναι ακόμα πιο δυναμικός και ισχυρός από αυτόν του προκατόχου του. Στο μπροστινό μέρος, ο μεγάλος προφυλακτήρας RS, το επανασχεδιασμένο Singleframe με την εντυπωσιακή μάσκα της κηρήθρας και οι μεγάλες είσοδοι αέρα, δίνουν στο compact σπορ αυτοκίνητο μια ξεχωριστή εμφάνιση. Το RS 3 είναι στάνταρ εξοπλισμένο με επίπεδους, σφηνοειδείς προβολείς LED και πίσω φώτα LED, συμπεριλαμβανομένων δυναμικών φλας. Οι προβολείς LED Matrix διατίθενται προαιρετικά, με σκούρα περιγράμματα γύρω από τα ψηφιακά φώτα ημέρας. 

 

Audi RS 3 Sportback

Audi RS 3 Sportback

 

Το νέο στοιχείο σχεδίασης



Υπάρχει επίσης ένα νέο στοιχείο σχεδίασης πίσω από τους θόλους των μπροστινών τροχών: μια εντυπωσιακή πρόσθετη έξοδος αέρα. Ο μπροστινός άξονας έχει διευρυνθεί κατά 33 χιλιοστά σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο. Στο Sportback, ο πίσω άξονας έχει αυξηθεί κατά δέκα χιλιοστά. Το RS 3 είναι στάνταρ εξοπλισμένο με ατσάλινες ζάντες 19 ιντσών σε σχέδιο ακτίνας 10Υ. Ο πραγματικός αγωνιστικός σχεδιασμός ενσωματώνεται από τις προαιρετικά διαθέσιμες ακτίνες 5Υ με την επωνυμία RS. Η Audi θα τοποθετεί επίσης semislick ελαστικά επιδόσεων Pirelli P Zero «Trofeo R» για πρώτη φορά, προαιρετικά. Οι πινελιές φινιρίσματος εμπνευσμένες από το Motorsport περιλαμβάνουν τον επανασχεδιασμένο οπίσθιο προφυλακτήρα ειδικά για RS, με ενσωματωμένο διαχύτη και το σύστημα εξάτμισης RS με δύο μεγάλες οβάλ απολήξεις.

 

Engine

Engine

 



Κινητήρας και επιδόσεις



Ο 2.5 TFSI που χρησιμοποιεί το νέο RS 3 έχει κερδίσει το βραβείο «International Engine of the Year» εννέα συνεχόμενες φορές. Στην τελευταία του γενιά, ο κινητήρας είναι πιο ισχυρός από ποτέ. Εκτός της επιτάχυνσης 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,8 δευτερόλεπτα, η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 250 χλμ./ώρα, με τα 280 χλμ./ώρα να διατίθενται ως προαιρετική αναβάθμιση ενώ με το πακέτο RS Dynamic και τα κεραμικά φρένα, η τελική ταχύτητα ανεβαίνει στα 290 χλμ./ώρα. Αυτό καθιστά το Audi RS 3 το καλύτερο στην κατηγορία του όσον αφορά την επιτάχυνση και την τελική ταχύτητα. Αυτό οφείλεται κυρίως στην αύξηση της ροπής στα 500 Nm, 20 Nm περισσότερο από τον προκάτοχό του, η οποία διατίθεται μεταξύ 2.250 και 5.600 σ.α.λ. Ως αποτέλεσμα, το Audi RS 3 επιταχύνει ακόμη πιο γρήγορα από χαμηλές στροφές. 

 

RS Torque Splitter



Το νέο RS 3 είναι το πρώτο μοντέλο της μάρκας που διαθέτει το RS Torque Splitter, ένα νέο κατανεμητή ροπής που διαμοιράζει τη ροπή κίνησης μεταξύ των πίσω τροχών με πλήρως μεταβλητό τρόπο. Σε αντίθεση με το διαφορικό του πίσω άξονα και το προηγούμενο πακέτο πολύδισκου συμπλέκτη, ο κατανεμητής ροπής χρησιμοποιεί από έναν ηλεκτρονικά ελεγχόμενο πολύδισκο συμπλέκτη σε κάθε ημιαξόνιο. Κατά τη δυναμική οδήγηση, ο κατανεμητής ροπής αυξάνει τη ροπή κίνησης στον εξωτερικό πίσω τροχό με το υψηλότερο φορτίο, γεγονός που μειώνει σημαντικά την τάση υποστροφής. Στις αριστερόστροφες καμπύλες, μεταδίδει τη ροπή στον δεξιό πίσω τροχό, στις δεξιόστροφες καμπύλες στον αριστερό πίσω τροχό και στην ευθεία και στους δύο τροχούς. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τη βέλτιστη σταθερότητα και τη μέγιστη ευελιξία – ειδικά σε στροφές με υψηλές ταχύτητες. 

 

Audi RS 3 Sedan

Audi RS 3 Sedan

 

RS Torque Rear



Η Audi ανέπτυξε μία ακόμα λειτουργία οδήγησης ειδικά για το RS 3, την RS Torque Rear – ως λειτουργία drift με τη δική της χαρακτηριστική καμπύλη για τον κατανεμητή ροπής. Η λειτουργία RS Performance, που δημιουργήθηκε ειδικά για την πίστα, είναι μια άλλη πρωτοποριακή καινοτομία. Χρησιμοποιεί μια συγκεκριμένη ρύθμιση κινητήρα και κιβωτίου ταχυτήτων και είναι ακριβώς προσαρμοσμένη στα semislick ελαστικά που, για πρώτη φορά, διατίθενται για το RS 3 ως εργοστασιακή επιλογή. Σε αυτήν την περίπτωση, ο κατανεμητής ροπής παρέχει μια ιδιαίτερα δυναμική, σπορ διαδρομή κατά μήκος του διαμήκους άξονα με όσο το δυνατόν λιγότερη υποστροφή και υπερστροφή. Αυτές οι λειτουργίες μπορούν να επιλεχθούν μέσω του συστήματος δυναμικής οδήγησης Audi drive select, το οποίο προσφέρει επίσης τα ακόλουθα προφίλ: comfort, auto, dynamic, RS Individual και efficiency.



Ανάρτηση



Η στάνταρ σπορ ανάρτηση RS διαθέτει πρόσφατα αναπτυγμένα αμορτισέρ και σύστημα βαλβίδων και τα δύο ειδικά για το RS 3. Οι βαλβίδες διασφαλίζουν ότι τα αμορτισέρ παρουσιάζουν μια ιδιαίτερα ευαίσθητη απόκριση ως μέρος των χαρακτηριστικών επαναφοράς και συμπίεσης. Αυτό επιτρέπει στην ανάρτηση να ανταποκρίνεται στην αντίστοιχη κατάσταση οδήγησης ακόμα πιο γρήγορα και πιο αποτελεσματικά. Η σπορ ανάρτηση RS plus με ρυθμιζόμενους αποσβεστήρες διατίθεται προαιρετικά. Ρυθμίζει συνεχώς και μεμονωμένα κάθε αμορτισέρ στις οδικές συνθήκες, την κατάσταση οδήγησης και τη λειτουργία που επιλέγεται στο Audi drive select. Οι τρεις χαρακτηριστικές καμπύλες άνετη, ισορροπημένη και σπορ, παρέχουν μια σαφώς αντιληπτή αίσθηση των χαρακτηριστικών των αμορτισέρ.

 

Cockpit

Cockpit

 



Εσωτερικό

 

Στο εσωτερικό, επίσης, πολλά στοιχεία ειδικά για το RS αναδεικνύουν τη σπορ εμφάνιση. Οι οθόνες εμφανίζονται στο Audi virtual cockpit plus 12,3 ιντσών, το οποίο διατίθεται στάνταρ. Εμφανίζει τις τιμές rpms με τη μορφή ραβδόγραμμων και προβάλλει ισχύ και ροπή ως ποσοστά. Προαιρετικά, η οθόνη rpm είναι διαθέσιμη στη νέα σχεδίαση «RS Runway». Σε αυτήν την περίπτωση, οι τιμές εμφανίζονται στην αντίθετη κατεύθυνση με τρόπο που μοιάζει οπτικά με διάδρομο αεροπλάνου – την υψηλότερη ταχύτητα στο προσκήνιο και τη χαμηλότερη ταχύτητα στο βάθος. Επιπλέον, το Audi virtual cockpit plus περιλαμβάνει οθόνες για gforce, χρόνους γύρου και επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα, 0-200 χλμ./ώρα, τέταρτο μιλίου και όγδοο μιλίου.

 

Η γνήσια αγωνιστική αίσθηση ενισχύεται περαιτέρω από τον πίνακα οργάνων από ανθρακονήματα και τα σπορ καθίσματα RS με ανάγλυφο RS και ραφή αντίθεσης σε ανθρακί χρώμα. Η ταπετσαρία των καθισμάτων διατίθεται προαιρετικά σε λεπτό δέρμα Nappa με ραφές κηρήθρας RS και γυαλιστερό μαύρο, κόκκινο ή, για πρώτη φορά, ραφή με πράσινη αντίθεση. 

 

Audi RS 3 Sportback

Audi RS 3 Sportback

 

Διαθεσιμότητα και τιμές



Τα νέα μοντέλα Audi RS 3 μπορούν να παραγγελθούν σε δύο αποκλειστικά χρώματα RS: Kyalami green και Kemora grey. Η οροφή του Sedan μπορεί επίσης να παραγγελθεί με το μαύρο χρώμα Brilliant σε αντίθεση, για πρώτη φορά. Τα μεμονωμένα εξωτερικά χαρακτηριστικά, όπως η μάσκα κηρήθρας στο Singleframe, διατίθενται στάνταρ σε μαύρο χρώμα – είτε σε ματ είτε σε γυαλιστερό φινίρισμα. Το πακέτο AluOptic Trim διατίθεται προαιρετικά και αναδεικνύει τον μπροστινό προφυλακτήρα, το ένθετο διαχύτη και την επένδυση στα παράθυρα. Για μια πιο σπορ εμφάνιση, τα πλαϊνά ένθετα σπόιλερ διατίθενται επίσης σε πολυμερές, ενισχυμένο με ανθρακονήματα. Το ίδιο ισχύει και για τα καπάκια καθρεφτών, την αεροτομή πίσω πόρτας στο Sedan και την αεροτομή οροφής στο Sportback.



Τα Audi RS 3 Sportback και RS 3 Sedan θα είναι διαθέσιμα για παραγγελία στην Ευρώπη μετά το καλοκαίρι. Μία πρώτη ένδειξη τιμής στη Γερμανία, είναι 60.000 € και 62.000 €, για τις βασικές εκδόσεις των RS 3 Sportback και RS 3 Sedan, αντίστοιχα.




#Follow us on Instagram

Ο ιστοχώρος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. Με τη χρήση αυτού του ιστοχώρου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.Αποδοχή

Φορτώνει...
Εάν η σελίδα δεν φορτώνει, κάντε κλικ εδώ.
Φορτώνει...