Νέο Jeep Wrangler Rubicon 392

Νέο Jeep Wrangler Rubicon 392

Νέο Jeep Wrangler Rubicon 392

Νέο Jeep Wrangler Rubicon 392
Νέο Jeep Wrangler Rubicon 392

To νέο Jeep Wrangler Rubicon 392 συνδυάζει τις θρυλικές εκτός δρόμου δυνατότητες του μοντέλου, με τον εντυπωσιακό κινητήρα V8 των 6,4 λίτρων.

 

 

Νέο Jeep Wrangler Rubicon 392

Νέο Jeep Wrangler Rubicon 392

 

Η κίνηση μεταδίδεται μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων και το προηγμένο σύστημα τετρακίνησης της μάρκας SelecTrac σε όλους τους τροχούς.



Οι επιδόσεις του νέου μοντέλου είναι καταιγιστικές με την επιτάχυνση από στάση στα 100χλμ./ώρα να απαιτεί μόλις 4,5δλ., ενώ τα τετρακόσια μέτρα καλύπτονται σε μόλις 13δλ. Αντίστοιχα εντυπωσιακό είναι το Wrangler Rubicon 392 και στις εκτός δρόμου διαδρομές. Εφοδιασμένο με άξονες Dana 44, αυξημένη απόσταση από το έδαφος κατά επιπλέον 5εκ. και ειδικά ελαστικά σε τροχούς 17 ιντσών, προσφέρει κορυφαία ευελιξία, εντυπωσιακές γωνίες προσέγγισης, ράμπας και διαφυγής (44,5ο /22,6ο /37,5ο), αλλά και δυνατότητα διάβασης υδάτινου κολλήματος, βάθους 82,5εκ.!



Το Jeep Wrangler Rubicon 392 θα είναι αποκλειστικά διαθέσιμο για την αγορά της Β. Αμερικής με τις πρώτες παραδόσεις να ξεκινούν μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2021.

 

 

Sky look

Sky look

 

Παραδοσιακή απόδοση με δόσεις υψηλής τεχνολογίας



Η τοποθέτηση του κινητήρα των 6,4 λίτρων (392 κυβικών ιντσών), σηματοδοτεί την επιστροφή ενός εργοστασιακού V8 στη γκάμα του Wrangler μετά από σχεδόν 40 χρόνια. Ρυθμισμένος ειδικά για το Jeep Wrangler Rubicon 392, ο κινητήρας των 470 ίππων προσφέρει την εντυπωσιακή ροπή των 637Nm, το 75% της οποίας είναι διαθέσιμη ουσιαστικά από το ρελαντί. Με αυτό τον τρόπο το Wrangler επιτυγχάνει εξαιρετικές επιταχύνσεις, αλλά μπορεί και με άνεση να κινείται με πολύ χαμηλές ταχύτητες σε ακραίες εκτός δρόμου διαδρομές.



Το μπλοκ από χυτοσίδηρο για μέγιστη αντοχή συνδυάζεται με κεφαλή από αλουμίνιο και λύσεις υψηλής τεχνολογίας, όπως τα δύο μπουζί ανά κύλινδρο, το μεταβλητό χρονισμό, τις βαλβίδες εξαγωγής με νάτριο, τις «κούφιες» βαλβίδες εισαγωγής και την προηγμένη ψύξη του λιπαντικού. Για μεγαλύτερη οικονομία, ο κινητήρας έχει τη δυνατότητα απενεργοποίησης των 4 κυλίνδρων, ενώ η τοποθετημένη στο καπό «σκούπα» εισαγωγής τροφοδοτεί το σύνολο με κρύο και πιο πυκνό αέρα για μεγαλύτερη απόδοση.

 

 

Interior look

Interior look

 



Απόδοση χωρίς όρια



Ο εντυπωσιακός V8 κινητήρας συνδυάζεται με ένα προηγμένο αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων, το οποίο προσφέρει και «χειροκίνητη» λειτουργία μέσω των σχετικών paddles στο τιμόνι. Το λογισμικό του κιβωτίου αλλάζει τη συμπεριφορά του συστήματος ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης. Από τη μία πλευρά προσφέρει λειτουργία launch control για εντυπωσιακές εκκινήσεις από στάση και από την άλλη μπορεί να κινεί με ιδιαίτερη άνεση το αυτοκίνητο σε πολύ χαμηλές ταχύτητες που συχνά απαιτεί η οδήγηση σε ακραίες εκτός δρόμου διαδρομές.



Η κίνηση σε κάθε περίπτωση μεταδίδεται μέσω του συστήματος SelecTrac και στους 4 τροχούς, με τον οδηγό να μπορεί να επιλέξει ανάμεσα στην αυτόματη λειτουργία, την 4WD High και την 4WD Low. Στο πλευρό της προηγμένης τετρακίνησης υπάρχουν μια σειρά ηλεκτρονικών συστημάτων που εξασφαλίζουν τη μέγιστη πρόσφυση και σταθερότητα ανάλογα το έδαφος (χώμα, λάσπη, χιόνι, βράχοι, κτλ.), αλλά και την ευκολία χειρισμών, με τη λειτουργία ελέγχου κατάβασης να λειτουργεί και με ταχύτητα μόλις 1χλμ./ώρα.

 

Δείτε το βίντεο

 

 


#Follow us on Instagram

Ο ιστοχώρος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. Με τη χρήση αυτού του ιστοχώρου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.Αποδοχή

Φορτώνει...
Εάν η σελίδα δεν φορτώνει, κάντε κλικ εδώ.
Φορτώνει...