Ξεκίνησε η παραγωγή της BMW iX

Ξεκίνησε η παραγωγή της BMW iX

Ξεκίνησε η παραγωγή της BMW iX

Ξεκίνησε η παραγωγή της BMW iX
Ξεκίνησε η παραγωγή της BMW iX

 

Ξεκίνησε η παραγωγή της BMW iX στο Ντίνγκολφινγκ, με το εργοστάσιο στην Κάτω Βαυαρία να κατασκευάζει τώρα οχήματα με όλες τις εκδόσεις συστημάτων κίνησης.

 

Ξεκίνησε η παραγωγή της BMW iX

Ξεκίνησε η παραγωγή της BMW iX

 

Η BMW iX κατασκευάζεται στο μεγαλύτερο ευρωπαϊκό εργοστάσιο παραγωγής του BMW Group σε μία ευέλικτη γραμμή που υποστηρίζει επίσης την παραγωγή μοντέλων BMW Σειράς 5, Σειράς 7 και Σειράς 8. Για να ανταποκριθούν στις νέες απαιτήσεις, οι εγκαταστάσεις συναρμολόγησης οχημάτων στο Ντίνγκολφινγκ έχουν επεκταθεί και ανακαινιστεί. Το BMW Group έχει επενδύσει συνολικά πάνω από 400 εκατομμύρια ευρώ στην παραγωγή της BMW iX στο εργοστάσιο οχημάτων του Ντίνγκολφινγκ. Πολλά από τα μέτρα μετασχηματισμού και αναδιάρθρωσης που χρειάστηκαν για την BMW iX θα ωφελήσουν τις μελλοντικές γενιές της BMW Σειράς 7 και Σειράς 5 που θα κατασκευάζονται στο Ντίνγκολφινγκ τα προσεχή χρόνια. Αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις έχουν επίσης ανακοινωθεί και για τις δύο σειρές μοντέλων.

 

BMW iX production

BMW iX production

 

Εξηλεκτρισμός του μισού όγκου παραγωγής

 

 

Με την BMW iX και άλλα μοντέλα PHEV μόνο στο εργοστάσιο του Ντίνγκολφινγκ, το BMW Group σχεδιάζει να διπλασιάσει την αναλογία ηλεκτροκίνητων οχημάτων που θα κατασκευαστούν φέτος συγκριτικά με το 2020. Μέχρι τα μέσα της δεκαετίας, τα μισά από τα οχήματα που θα κατασκευάζονται στο Ντίνγκολφινγκ θα είναι ηλεκτροκίνητα. Το νέο μοντέλο θα διαδραματίσει σημαντικό ρόλο σε αυτό.

 

 

Παραγωγή οχημάτων και συστημάτων e-drive

 

 

Η παραγωγή της BMW iX στο Ντίνγκολφινγκ υποστηρίζεται από πλούσια τεχνογνωσία και τις ποικίλες τεχνολογικές ειδικότητες που συγκεντρώνει το εργοστάσιο. Η στενή αλληλεπίδραση μεταξύ αυτών των διαφορετικών ειδικοτήτων επιτρέπει ένα υψηλό επίπεδο εσωτερικής δραστηριότητας και αμεσότητα επικοινωνίας, διασφαλίζοντας παράλληλα βέλτιστη τεχνολογία παραγωγής συνολικά. Το αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης της BMW iX – το ιδιαίτερα ενσωματωμένο e-drive, η μπαταρία πέμπτης γενιάς καθώς και ολόκληρος ο ηλεκτρικός άξονας κατασκευάζονται στις εγκαταστάσεις μαζί με τα εξαρτήματα από την ειδική πτέρυγα του εργοστασίου του Ντίνγκολφινγκ. Η δυναμικότητα παραγωγής θα επεκταθεί συστηματικά και, από το 2022, στο Ντίνγκολφινγκ θα μπορούν να κατασκευάζονται συστήματα e-drive για πάνω από μισό εκατομμύριο ηλεκτροκίνητα οχήματα.

 

BMW iX production

BMW iX production

 

Η BMW iX πρωτοπόρος

 

 

Η BMW iX εισάγει πληθώρα καινοτομιών σε επίπεδο προϊόντος και διαδικασιών παραγωγής του εργοστασίου – κυρίως στη αρχιτεκτονική του ηλεκτρικού συστήματος του οχήματος, στο λογισμικό, στις ψηφιακές υπηρεσίες, στη συνδεσιμότητα και στις λειτουργίες αυτοματοποιημένης οδήγησης. Αυτό αναδεικνύει τον πρωτοποριακό ρόλο του μοντέλου καθώς ουσιαστικά προετοιμάζει το Ντίνγκολφινγκ για την παραγωγή ηλεκτρικών και έξυπνων αυτοκινήτων, με το δεδομένο μάλιστα ότι είναι το πρωταρχικό εργοστάσιο του BMW Group για την πολυτελή κατηγορία.

 

 

Η BMW iX είναι καινοτόμο μοντέλο και σε επίπεδο παραγωγής, φέρνοντας μελλοντικές τεχνολογίες στο σύστημα παραγωγής – όπως ψηφιακές μεθόδους για την εκπαίδευση των εργαζομένων, αυτοματοποίηση των διαδικασιών, εικονικές παραγγελίες και αξιολόγηση των συστημάτων υποστήριξης οδηγού.

 

Εργοστάσιο Ντίνγκολφινγκ

Εργοστάσιο Ντίνγκολφινγκ

 

Ιδιαίτερη έμφαση στη βιωσιμότητα

 

 

Το θέμα της βιωσιμότητας βρίσκεται στο επίκεντρο όλων των δραστηριοτήτων της εταιρείας. Ιδιαίτερη έμφαση δίδεται στη βελτίωση του ανθρακικού αποτυπώματος – κυρίως με την παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων. Ανεξάρτητοι ελεγκτές έχουν επιβεβαιώσει ότι οι επιπτώσεις της BMW iX xDrive40 στο φαινόμενου του θερμοκηπίου είναι περίπου 45% χαμηλότερες από τις αντίστοιχες ενός εφάμιλλου μοντέλου SAV με κινητήρα εσωτερικής καύσης.

 

 

Το BMW Group έχει ήδη καταφέρει να μειώσει την κατανάλωση πόρων ανά παραγόμενο όχημα πάνω από το μισό μεταξύ 2006 και 2020. Οι εκπομπές CO2 έχουν μειωθεί ακόμα περισσότερο – μέχρι 78%. Στόχος είναι η μείωση των εκπομπών CO2 ανά παραγόμενο όχημα κατά 80% μέχρι το 2030. «Για να πετύχουμε κάτι τέτοιο, έχουμε κάνει μερικές αλλαγές στο εργοστάσιο του Ντίνγκολφινγκ και έχουμε εφαρμόσει μία σειρά μέτρων», δήλωσε ο διευθυντής του εργοστασίου, Christoph Schröder.

 

 

Για παράδειγμα, η BMW iX κατασκευάζεται αποκλειστικά με χρήση τοπικά παραγόμενης και άμεσα παρεχόμενης πράσινης ενέργειας από δύο υδροηλεκτρικά εργοστάσια που βρίσκονται στους ποταμούς Isar και Lech. Το εργοστάσιο αυτό όπως και όλες οι εγκαταστάσεις παραγωγής του BMW Group, θα είναι επίσης κλιματικά ουδέτερα από φέτος, με τη χρήση αντίστοιχων αντισταθμιστικών μέτρων και πιστοποιητικών.


#Follow us on Instagram

Ο ιστοχώρος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. Με τη χρήση αυτού του ιστοχώρου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.Αποδοχή

Φορτώνει...
Εάν η σελίδα δεν φορτώνει, κάντε κλικ εδώ.
Φορτώνει...