Παρουσιάζουμε το Honda Jazz Crosstar e:HEV

Παρουσιάζουμε το Honda Jazz Crosstar e:HEV

Παρουσιάζουμε το Honda Jazz Crosstar e:HEV

Παρουσιάζουμε το Honda Jazz Crosstar e:HEV
Παρουσιάζουμε το Honda Jazz Crosstar e:HEV

Παρουσιάζουμε το Honda Jazz Crosstar e:HEV, μια έκδοση η οποία διαφοροποιείται με δύο ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά, την περισσότερο περιπετειώδη δυναμική και την σαφή περιβαλλοντική της παράμετρο.

 

Παρουσιάζουμε το Honda Jazz Crosstar e:HEV

Παρουσιάζουμε το Honda Jazz Crosstar e:HEV

 

Το Jazz Crosstar είναι ένα crossover της κατηγορίας των μικρών αυτοκινήτων (B segment), το οποίο αν και υιοθετεί SUV στοιχεία, δεν απομακρύνεται καθοριστικά από την mainstream εκδοχή. Βασική πρακτική διαφορά είναι η αύξηση της απόστασης κατά 1,6 εκατοστά στα 15,2 συνολικά, μέσω της τοποθέτησης νέων ελατηρίων στην ανάρτηση και ελαστικών με μεγαλύτερο ύψος.



Το στοιχείο αυτό εξασφαλίζει ασφαλέστερη και πιο ήσυχη προσπέλαση των ανωμαλιών του οδοστρώματος, ασφάλτινου και μη. Με τον τρόπο αυτό, το Jazz Crosstar θα φτάσει πιο εύκολα και πιο άνετα σε περισσότερο απομακρυσμένες περιοχές για αθλητικές ή περισσότερο περιπετειώδεις δραστηριότητες.

 

Side

Side

 



Μια σειρά από αναβαθμίσεις στην εξωτερική και εσωτερική εμφάνιση τονίζουν το δυναμισμό του τρόπου ζωής μερίδας, τουλάχιστον, του κοινού του. Ράγες οροφής για πρόσδεση αθλητικού ή ελεύθερου χρόνου εξοπλισμού, αδιάβροχες επενδύσεις στο εσωτερικό για προστασία από φαινόμενα της φύσης και μια σειρά από όμορφα μέρη για τη διακόσμηση του αμαξώματος.



Οι επιλογές αυτές αναβαθμίζουν συνολικά την εικόνα του crossover Jazz, καθιστώντας το ένα πραγματικά όμορφο κι ελκυστικό αυτοκίνητο. Έτσι λοιπόν το πρώτο ιδιαίτερο χαρακτηριστικό, το Crosstar, επιβεβαιώνει διττά τη διαφοροποιήσή του από το Jazz.

 

Engine

Engine

 

H περιβαλλοντική παράμετρος του Jazz Crosstar e:HEV



Η προσθήκη μερών στο αμάξωμα και οι υπόλοιπες αλλαγές έχουν επιφέρει μια αύξηση 25 κιλών στο καθαρό βάρος, το οποίο πλέον ξεκινά από τα 1.228 κιλά. Οι διαστάσεις έχουν αυξηθεί ελαφρώς, κυρίως λόγω των προαναφερόμενων αλλαγών. Την ίδια στιγμή, ο χώρος των αποσκευών ξεκινά από τα 304 και φτάνει τα 1.205 λίτρα με την αναδίπλωση των καθισμάτων. Διαθέσιμα είναι και τα καινοτόμα Magic Seats καθίσματα του πίσω μέρους, τα οποία επιτρέπουν τη φόρτωση ακόμη και ποδηλάτου, εγκάρσια στο εσωτερικό του αυτοκινήτου (με αφαίρεση της μιας ρόδας).



Οι αλλαγές αυτές, όπως και η περιορισμένη αύξηση του βάρους, δεν έχουν αρνητικό αντίκτυπο στην περιβαλλοντική εικόνα του Jazz Crosstar, μια και διατίθεται αποκλειστικά ως υβριδικό. Το δεύτερο λοιπόν ενδιαφέρον χαρακτηριστικό του είναι το e: HEV, το οποίο διαμορφώνεται από τον γνωστό μας τετρακύλινδρο κινητήρα των 1,5 λίτρων σε συνδυασμό με μια μπαταρία ιόντων λιθίου και δύο ηλεκτροκινητήρες. Ο κινητήρας λειτουργεί σε κύκλο Atkinson και συνδυάζεται με CVT κιβώτιο μεγιστοποιώντας την εκμετάλλευση του καυσίμου. Η απόδοσή του ανέρχεται στους 98 ίππους και τα 131 Nm ροπής, εξασφαλίζοντας σβέλτες επιδόσεις και κυρίως μέση, πραγματική, κατανάλωση πολύ κοντά στην επίσημη τιμή των 4,5 λτ./100 χλμ.

 

Detail

Detail

 

Ευκολία κίνησης σε πολυτελές περιβάλλον



Το Jazz Crosstar e:HEV παραμένει ένα άνετο και ευχάριστο στην οδήγησή του αυτοκίνητο, με καλή κατευθυντικότητα, σχετικά ακριβές, αλλά όχι ιδιαίτερα άμεσο τιμόνι και υψηλά περιθώρια πρόσφυσης. Οι κλίσεις στις στροφές παραμένουν σε λογικά πλαίσια, ενώ και τα φρένα αναδεικνύονται αποτελεσματικά και ανθεκτικά. Ο εξοπλισμός είναι πλήρης περιλαμβάνοντας ψηφιακό πίνακα οργάνων, προηγμένη κεντρική οθόνη, ποιοτικές επενδύσεις και γενικότερα χαρακτηριστικά αυτοκινήτου υψηλών απαιτήσεων. Η τιμή διάθεσης ξεκινά από τα 28.900 ευρώ και φτάνει τα 29.500 ευρώ εάν επιλεχθεί η διχρωμία του αμαξώματος.

 

Interior look

Interior look

 



 

Honda Jazz Crosstar e:HEV

Κινητήρας

 

Κυβισμός (κ.εκ.):

1.498

Διάταξη/κύλινδροι:

Εγκάρσια εμπρός / 4

Τροφοδοσία:

Άμεσος ψεκασμός, διπλός χρονισμός

Ισχύς (PS/σ.α.λ.):

98/5.500

Ροπή (Nm/σ.α.λ.):

131/4.500

   

Υβριδικό σύστημα

2 ηλεκτροκινητήρες

Συνολική Ισχύς συστήματος (PS):

109

Συνολική Ροπή συστήματος (Nm):

253

Μπαταρία

Ιόντων λιθίου

   

Μετάδοση

 

Κίνηση

Εμπρός

Κιβώτιο / Σχέσεις

eCVT

   

Επιδόσεις

 

0-100 χ.α.ω (δλ.)

9,4

Τελική ταχύτητα (χ.α.ω)

175

   

Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)

 

Μικτή

4,5

Αστική

Υπεραστική

Μέση δοκιμής

4,8

   

Εκπομπές ρύπων

 

Προδιαγραφή

Euro 6

CO2 (γρ./χλμ.)

102

   

Σύστημα διεύθυνσης

 

Τύπος/υποβοήθηση

Κρεμαγιέρα διπλού οδοντωτού κανόνα με ηλεκτρική υποβοήθηση

Στροφές τιμονιού

2,34

Κύκλος στροφής αμαξώματος (μ.)

11,8

   

Αμάξωμα / διαστάσεις

 

Μήκος x πλάτος x ύψος (χλστ.)

4.044×1.694×1.526

Μεταξόνιο (χλστ.)

2.517

Χώρος αποσκευών (λτ./VDA)

304-1.205

Βάρος, καθαρό/μικτό (κιλά)

1.246 / 1.710

Δοχείο καυσίμων (λτ.)

40

   

Ανάρτηση

 

Εμπρός

Γόνατα McPherson

Πίσω

Hμιάκαμπτος άξονας

   

Φρένα

 

Εμπρός / πίσω

Αεριζόμενοι δίσκοι/Δίσκοι

Διαστάσεις ελαστικών

 

Εμπρός / πίσω

185/60 R15

 

 

Προτεινόμενη τιμή λιανικής

 

Βασική έκδοση (ευρώ)

28.900




#Follow us on Instagram

Ο ιστοχώρος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. Με τη χρήση αυτού του ιστοχώρου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.Αποδοχή

Φορτώνει...
Εάν η σελίδα δεν φορτώνει, κάντε κλικ εδώ.
Φορτώνει...