Σκληρές δοκιμασίες για τη νέα Mustang Mach-e

Σκληρές δοκιμασίες για τη νέα Mustang Mach-e

Σκληρές δοκιμασίες για τη νέα Mustang Mach-e

Σκληρές δοκιμασίες για τη νέα Mustang Mach-e
Σκληρές δοκιμασίες για τη νέα Mustang Mach-e

 

Σκληρές δοκιμασίες για τη νέα Mustang Mach-e σε μία προσπάθεια της Ford να αποδείξει την αξιοπιστία και αντοχή των ηλεκτρικών οχημάτων της.

 

Mustang Mach-e

Mustang Mach-e

 

Πλύσιμο με υψηλή πίεση, «ρομποτικά οπίσθια» για την αντοχή των καθισμάτων στο εσωτερικό, αλλά και οδήγηση σε κακοτράχαλες διαδρομές, είναι μερικές μόνο από τις δοκιμασίες στις οποίες υπέβαλε μία ομάδα μηχανικών της Ford τη νέα Mustang MachE. Τα εξαντλητικά αυτά τεστ είναι σχεδιασμένα ώστε να προσομοιώνουν καταπονήσεις πολύ πιο έντονες από εκείνες που προκαλεί η καθημερινή χρήση.

 

 

«Έχουμε κάνει τεράστια βήματα στην προσπάθειά μας να δοκιμάσουμε την Mustang MachE σε ακραίες συνθήκες – υποβάλλοντάς την σε καταπόνηση πολύ πιο έντονη από την αντίστοιχη που υφίσταται στα χέρια ενός μέσου καταναλωτή – ώστε να είναι σε θέση να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις στον ανοιχτό δρόμο» δήλωσε η Donna Dickson, chief programme engineer, Mustang MachE.

 

 

Πλύσιμο κατά βούληση

 

 

Περίπου το 13%1 των Ευρωπαίων δεν είναι σίγουροι εάν τα ηλεκτρικά οχήματα μπορούν να αντέξουν την οδήγηση υπό βροχή – πόσο μάλλον να ανταπεξέλθουν τη διαδικασία πλυσίματος ενός αυτοκινήτου. Έτσι, η Ford ανάγκασε τη νέα Mustang MachE να περάσει 60 φορές τη διαδικασία αυτόματου πλυσίματος χωρίς αφρό, μέσω ενός αυτόματου ιμάντα κίνησης για ολοκληρωμένο πλύσιμο με ψεκαστήρες, βούρτσες και στεγνωτές – το αντίστοιχο ενός πλυσίματος κάθε δύο εβδομάδες για περισσότερα από δύο χρόνια.

 

 

Για να μπορέσει να ελέγξει την περίπτωση διαρροών και λοιπών εξωτερικών ζημιών εξ αιτίας του νερού, η ομάδα «βομβάρδισε» τα πλαίσια των θυρών, τα διακοσμητικά ένθετα, τα πάνελ, τα λογότυπα, τους προβολείς, τα φώτα και τα αυτοκόλλητα με ισχυρό πιεστικό νερού (1.700 PSI και θερμοκρασία 600 Κελσίου) από απόσταση περίπου 0,3 m. Αυτή η πίεση, σε συνδυασμό με απορρυπαντικά, μπορεί να αφαιρέσει ακόμα και κηλίδες λαδιού από το δρόμο.

 

Mach-e Robotic Butt

Mach-e Robotic Butt

 

Δοκιμές με Robutt

 

 

Η Ford δοκίμασε κάθε τι που είχε σχέση με τη χρήση των καθισμάτων από τους πελάτες – και κυρίως τις φθορές του μαξιλαριού της έδρας. Οι μηχανικοί της Ford μελέτησαν τις μεταβολές φορτίου βάρους πάνω στα καθίσματα, κάνοντας χρήση διαφόρων σωματότυπων. Αυτό γίνεται προγραμματίζοντας ένα «ρομποτικό οπίσθιο» (roboticbutt” , ή αλλιώς “robutt”), για την εξομοίωση ενός ατόμου που εισέρχεται και εξέρχεται από την Mustang MachE – τουλάχιστον 25.000 φορές.

 

 

Επίσης, οι μηχανικοί της Ford δοκίμασαν εκτενώς των υλικό των καθισμάτων ActiveX για την αντοχή του στην καθημερινή σκληρή χρήση. Αυτό περιλάμβανε χημικές δοκιμές, ώστε προϊόντα όπως τα αντισηπτικά χεριών να μην φθείρουν το υλικό, δοκιμές εκδοράς για αντοχή του φινιρίσματος μετά από προσομοίωση 10-ετούς κύκλου χρήσης, καθώς και «τέντωμα» του υλικού των καθισμάτων 100.000 φορές, προκειμένου να αξιολογηθεί η αντοχή του στις ρωγμές.

 

 

Αντοχή για καθημερινή χρήση

 

 

Η ραγισμένη οθόνη ενός τηλεφώνου δεν είναι ό,τι καλύτερο, αλλά μία ραγισμένη οθόνη αφής – και μάλιστα μία οθόνη με λειτουργικότητα όπως αυτή της Mustang MachE – είναι απαράδεκτη. Η οθόνη αφής των 15,5” στην Mustang MachE χρησιμοποιεί μία ειδική έκδοση του κρυστάλλου Dragontrail™ για διασφάλιση της αντοχής του. Το εν λόγω κρύσταλλο εδράζεται σε ένα πλαίσιο από υψηλής αντοχής μαγνήσιο που αντέχει ακόμα και αν το τραβήξετε ή πέσετε πάνω του.

 

 

«Η οθόνη της Mustang MachE είναι σημαντικό συστατικό της οδηγικής εμπειρίας. Αποτελεί κεντρικό στοιχείο του εσωτερικού και όπως είναι φυσικό το βλέμμα πέφτει επάνω της» είπε χαρακτηριστικά ο Dickson. «Γνωρίζαμε ότι έπρεπε να εφαρμόσουμε σχολαστικά μέτρα προκειμένου να διασφαλίσουμε την αντοχή της στην καθημερινή χρήση των πελατών — σκεφθείτε χτυπήματα από πορτοφόλια και τσάντες, κατοικίδια να πέφτουν επάνω της, παιδιά να παίζουν, και άλλα πολλά. Χρειάζεται άριστη γνώση των πελατών για να αναγνωρίσεις πιθανά θέματα που προκύπτουν ώστε να μπορέσεις να τα αποτρέψεις.»

 

 

Σχολαστικές δοκιμές

 

 

Οι πελάτες της Mustang MachE πρέπει να νιώθουν σίγουροι ότι μπορούν να εγκαταλείπουν την άσφαλτο και να οδηγούν το αυτοκίνητό τους στο χώμα, χωρίς να φοβούνται ότι θα προκληθούν ζημιές στη βαφή.

 

 

Για το σκοπό αυτό, οι μηχανικοί της Ford υπέβαλλαν τη νέα Mustang MachE σε δοκιμή 300 μιλίων σε διαδρομές εκτός δρόμου για να αξιολογήσουν τη ζημιά που προκαλείται στο χρώμα του αμαξώματος από χαλίκια και θραύσματα. Η Ford χρησιμοποίησε δύο διαφορετικές κατηγορίες χαλικιών καθώς επαγγελματίες οδηγοί ντριφτάριζαν την Mustang MachE σε μία μεγάλη ευθεία με διάσπαρτα χαλίκια με ταχύτητα 60 μίλια/ώρα σχεδόν 200 φορές.

 

 

Αφού ολοκληρώθηκε το πρώτο τεστ, η ομάδα αντικατέστησε το χαλίκι με ακόμα πιο αιχμηρές πέτρες επαναλαμβάνοντας διαρκώς τη δοκιμή.

 

 

«Η χρήση των ηλεκτρικών οχημάτων δεν πρέπει να περιορίζεται σε ασφαλτοστρωμένους δρόμους στην πόλη και τα προάστια» δήλωσε ο Dickson «Δοκιμάσαμε την Mustang MachE ώστε οι πελάτες να μπορούν με αυτοπεποίθηση να απολαμβάνουν περιστασιακά ή και να ζουν μόνιμα σε περιοχές με χωματόδρομους, χωρίς να ανησυχούν για τυχόν “ξεφλούδισμα” της βαφής.»


#Follow us on Instagram

Ο ιστοχώρος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. Με τη χρήση αυτού του ιστοχώρου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.Αποδοχή

Φορτώνει...
Εάν η σελίδα δεν φορτώνει, κάντε κλικ εδώ.
Φορτώνει...