Τα πλοία της Volkswagen στην πανδημία

Τα πλοία της Volkswagen στην πανδημία

Τα πλοία της Volkswagen στην πανδημία

Τα πλοία της Volkswagen στην πανδημία
Τα πλοία της Volkswagen στην πανδημία

Τα πλοία της Volkswagen στην πανδημία, με τον Όμιλο VW να είναι ο μόνος στον κόσμο που διαθέτει ιδιόκτητο στόλο πλοίων μεταφοράς αυτοκινήτων.

 

Τα πλοία της Volkswagen στην πανδημία

Τα πλοία της Volkswagen στην πανδημία

 

Τα αυτοκίνητα που οδηγούν οι πελάτες του Volkswagen Group, σε πολλές περιπτώσεις έχουν κατασκευαστεί σε άλλη ήπειρο! Την περασμένη χρονιά, σχεδόν 2,7 εκατομμύρια οχήματα του Volkswagen Group έκαναν το πρώτο τους ταξίδι δια της θαλάσσιας οδού. Εάν αυτά τα οχήματα, απ’ όλες τις μάρκες του Group, παρατάσσονταν το ένα δίπλα στο άλλο, θα κάλυπταν απόσταση ίση με αυτήν από έναν από τους Πόλους μέχρι τον Ισημερινό.



Ο μόνος κατασκευαστής με ιδιόκτητα πλοία



Το Volkswagen Group είναι ο μόνος κατασκευαστής αυτοκινήτων που χρησιμοποιεί τα δικά του, ιδιόκτητα πλοία για τη μεταφορά των νέων αυτοκινήτων. Μάλιστα αυτό το κάνει από τη δεκαετία του 1960. Σήμερα, το Group έχει σε λειτουργία έντεκα πλοία παγκοσμίως. Καθένα μάλιστα από αυτά έχει δυνατότητα μεταφοράς έως 4.700 οχημάτων από τις διάφορες μάρκες του Group.



Τα περισσότερα από τα πλοία που εξυπηρετούν το Group λειτουργούν στη διαδρομή της Βόρειας Αμερικής, σε συνεχή βάση. Από τον Έμντεν, στα γερμανο-ολλανδικά σύνορα, αναχωρούν πλήρως φορτωμένα για την Ανατολική Ακτή των ΗΠΑ, όπου ακολουθεί εκφόρτωση των οχημάτων που προορίζονται για την εκεί αγορά. Ακολούθως, τα πλοία συνεχίζουν για το Μεξικό. Εκεί εκφορτώνονται πλήρως και στη συνέχεια φορτώνονται εκ νέου. Ακολουθεί άλλη στάση στις ΗΠΑ και το πλοίο επιστρέφει στη συνέχεια στη Γερμανία. Αυτό γίνεται μετά από περίπου 12.000 ναυτικά μίλια και σε χρονικό διάστημα 45-50 ημερών.



Το παν ο σωστός συντονισμός



Η Nina Cordes-Klasing είναι υπεύθυνη στο Overseas Vehicle Logistics του Volkswagen Group. Μαζί με τους συναδέλφους της από τη Διαχείριση Προγραμματισμού και Μεταφορών, συντονίζει τις παγκόσμιες αποστολές οχημάτων των μαρκών του Group. Είτε από τη Νότια Αφρική έως την Αυστραλία, είτε από τη Γερμανία στις ΗΠΑ ή από το Μεξικό στην Ιαπωνία.



Κατά τη διάρκεια της πανδημίας, εργαζόμενη από το σπίτι της, όταν ενεργοποιεί το φορητό υπολογιστή της το πρωί, το πρώτο πράγμα που εξετάζει είναι τα εισερχόμενα μηνύματά της. «Υπήρξαν πολλές δυσάρεστες εκπλήξεις πρόσφατα», λέει η 44χρονη, μητέρα δύο παιδιών. Και συνεχίζει, «ενώ η στάση παραγωγής που σχετίζεται με τον κορωνοϊό στα γερμανικά εργοστάσια ήταν προβλέψιμη, ήταν έκπληξη για μας οι εξελίξεις στη διεθνή ναυσιπλοΐα. Για παράδειγμα, σε ένα πλοίο μας δεν επετράπη να εισέλθει στον Καναδά επειδή ασθένησαν δύο μέλη του πληρώματος. Οι καναδικές αρχές, χωρίς καν να πραγματοποιήσουν δοκιμή κορωνοϊού, διέταξαν να παραμείνει το πλοίο στα ανοικτά και σε καραντίνα για δύο εβδομάδες. Αυτό, φυσικά, έχει καταστρέψει το όποιο χρονοδιάγραμμα».

 

Τα πλοία της Volkswagen στην πανδημία

Ιδιόκτητος στόλος πλοίων της Volkswagen

 

Μια πρόκληση διαχείρισης κρίσης…



Η κατάσταση έγινε πολύ δύσκολη στα τέλη Μαρτίου, όταν το λιμάνι του Έμντεν ανέστειλε τη λειτουργία του. Ως αποτέλεσμα, τα πλοία που προέρχονται από το Μεξικό με μεγάλο αριθμό Tiguan με μακρύ μεταξόνιο και Audi Q5, δεν μπορούν να εκφορτωθούν και να φορτωθούν εκ νέου. Για την CordesKlasing και την ομάδα της αυτή ήταν μία πρόκληση διαχείρισης κρίσης. Σε συνεχή επαφή με τους συναδέλφους της στο τμήμα ελέγχου, τις ναυτιλιακές εταιρείες και το νομικό τμήμα, προετοιμάζει εισηγήσεις για τη διοίκηση. «Πρέπει να επανεκτιμούμε την κατάσταση από μέρα σε μέρα και να αναζητούμε λύσεις. Εάν το σχέδιο Α αποτύχει, τότε υπάρχει σχέδιο Β ενώ την ίδια στιγμή δουλεύουμε πυρετωδώς σε σχέδιο Γ. Πρέπει να διασφαλιστεί ότι τα παραγόμενα οχήματα φτάνουν στον πελάτη το συντομότερο δυνατό και σε πολλές περιπτώσεις αυτός ο πελάτης ζει στην άλλη άκρη του κόσμου», σχολιάζει.



”Καθορίζουμε τα χρονοδιαγράμματα μόνοι μας”



Η CordesKlasing, με εκπαίδευση ως ναυτιλιακός πράκτορας και πτυχίο επιχειρηματικών σπουδών, προσχώρησε στο τμήμα Logistics του Volkswagen Group, ασχολούμενη πάντα με το σχεδιασμό και τον έλεγχο της διεθνούς ναυτιλίας. «Το πλεονέκτημα να έχουμε τα δικά μας πλοία είναι ότι μπορούμε να καθορίσουμε τα χρονοδιαγράμματα μόνοι μας», εξηγεί. «Δεν μπορούμε να προβλέψουμε πότε θα ξαναρχίσει η παραγωγή, σε ποιο εργοστάσιο, με ποιες ποσότητες και για ποιες αγορές, ούτε πότε θα επιτραπεί η επανάληψη της λειτουργίας των λιμένων ανά τον κόσμο. Δεν γνωρίζουμε με βεβαιότητα πότε, πού και πόσα πλοία θα χρειαστούν. Η λύση που έχουμε υιοθετήσει είναι να έχουμε πλοία ελλιμενισμένα και στις δύο πλευρές του Ατλαντικού. Τα μισά από αυτά στην Ευρώπη και τα μισά στις ακτές του Μεξικού. Με αυτόν τον τρόπο μπορούμε να διασφαλίσουμε ότι είμαστε ετοιμοπόλεμοι να βρεθούμε σε πλήρη λειτουργία μόλις επανεκκινήσει η παραγωγή».



Το Volkswagen Group πολύ σύντομα θα διαθέτει δύο νέα ιδιόκτητα πλοία για μεταφορές αυτοκινήτων, τα οποία για πρώτη φορά θα χρησιμοποιούν υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG). Σε σύγκριση με τα συμβατικά πλοία με υγρά καύσιμα, όπως το βαρύ μαζούτ, έχουν καλύτερη περιβαλλοντική λειτουργία.


#Follow us on Instagram

Ο ιστοχώρος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. Με τη χρήση αυτού του ιστοχώρου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.Αποδοχή

Φορτώνει...
Εάν η σελίδα δεν φορτώνει, κάντε κλικ εδώ.
Φορτώνει...