Τεχνολογία συνδεδεμένων φωτεινών σηματοδοτών

Τεχνολογία συνδεδεμένων φωτεινών σηματοδοτών

Τεχνολογία συνδεδεμένων φωτεινών σηματοδοτών

Τεχνολογία συνδεδεμένων φωτεινών σηματοδοτών
Τεχνολογία συνδεδεμένων φωτεινών σηματοδοτών

Η Ford δοκιμάζει την τεχνολογία συνδεδεμένων φωτεινών σηματοδοτών που θα μπορούσε να διευκολύνει τη διέλευση ασθενοφόρων, πυροσβεστικών και αστυνομικών οχημάτων.

 

ACCoRD

ACCoRD

 

«Είτε πρόκειται για ένα πυροσβεστικό όχημα που σπεύδει για την κατάσβεση μιας πυρκαγιάς είτε για ένα ασθενοφόρο που βρίσκεται καθ’ οδόν προς το σημείο ενός ατυχήματος, το τελευταίο πράγμα που θέλει κανείς είναι αυτοί οι οδηγοί να χρειαστεί να περιμένουν στη σειρά μαζί με άλλα αυτοκίνητα μέχρι το φανάρι να γίνει πράσινο» δήλωσε ο Martin Sommer, μηχανικός έρευνας, Automated Driving Europe, Ford Ευρώπης.

 

 

Και η κυκλοφοριακή συμφόρηση θα μπορούσε επίσης να μειωθεί, με τις πληροφορίες συγχρονισμού κόκκινου-πράσινου να αποστέλλονται από τους φωτεινούς σηματοδότες στα οχήματα που πλησιάζουν.

 

 

Η δοκιμή αποτέλεσε μέρος ενός ευρύτερου project που εμπεριείχε τη δοκιμή αυτοματοποιημένων και συνδεδεμένων οχημάτων και δικτυωμένης υποδομής σε αυτοκινητόδρομους, αστικούς δρόμους και επαρχιακές διαδρομές. Αυτή η έρευνα καταδεικνύει τη δέσμευση της Ford στη χρήση της συνδεσιμότητας και της καινοτομίας για τη βελτίωση της οδηγικής εμπειρίας.

 

Detail

Detail

 

Πώς λειτουργεί

 

 

Για να δοκιμάσει την τεχνολογία, η Ford χρησιμοποίησε ένα δρόμο με οκτώ διαδοχικούς φωτεινούς σηματοδότες στο Άαχεν της Γερμανίας και δύο τμήματα με τρεις διαδοχικούς φωτεινούς σηματοδότες λίγο έξω από την πόλη, την εγκατάσταση των οποίων ανέλαβαν οι εταίροι του project.

 

 

Εξοπλισμένο με ενσωματωμένες μονάδες, για επικοινωνία με την υποδομή, καθώς και με το κατάλληλο hardware, για την απρόσκοπτη λειτουργία του πρωτότυπου λογισμικού μέσα στο όχημα, το όχημα δοκιμών ήταν ένα Ford Kuga PlugIn Hybrid, το οποίο ανέλαβε να εκτελέσει χρέη ασθενοφόρου και επιβατικού οχήματος για τα διαφορετικά σενάρια της δοκιμής.

 

 

Για τη δοκιμή μιας κατάστασης απόκρισης σε έκτακτη ανάγκη, το όχημα δοκιμών έδινε σήμα στα φανάρια για αλλαγή σε πράσινο. Αφού το όχημα περνούσε από τη διασταύρωση, οι φωτεινοί σηματοδότες επανέρχονταν στη στάνταρ λειτουργία τους.

 

 

Στη δοκιμή σε καθημερινές συνθήκες οδήγησης, το όχημα δοκιμών λάμβανε πληροφορίες συγχρονισμού για το πότε οι φωτεινοί σηματοδότες άλλαζαν από κόκκινο σε πράσινο και από πράσινο σε κόκκινο. Στη συνέχεια, η τεχνολογία Adaptive Cruise Control της Ford προσάρμοζε την ταχύτητα του οχήματος ώστε να συναντά, ως επί το πλείστον, διαδοχικά πράσινα φανάρια, εξασφαλίζοντας πιο ομαλή ροή της κυκλοφορίας.

 

 

Όταν ο φωτεινός σηματοδότης ήταν κόκκινος, η ταχύτητα του οχήματος μειωνόταν πολύ πριν από τη διασταύρωση – για παράδειγμα από 50 km/h στα 30 km/h – πετυχαίνοντας με τον τρόπο αυτό τον κατάλληλο συγχρονισμό, ώστε φτάνοντας εκεί το όχημα το φανάρι να αλλάζει σε πράσινο.

 

ACCoRD

ACCoRD

 

Κέρδος τεχνολογίας

 

 

Για τα οχήματα που συναντούν κόκκινο φωτεινό σηματοδότη, η τεχνολογία θα μπορούσε να βοηθήσει στην ελαχιστοποίηση του απότομου φρεναρίσματος και του χρόνου που μένουν σταματημένα. Το όχημα έλαβε πληροφορίες από το φωτεινό σηματοδότη πολύ πριν από τη διασταύρωση και επιβράδυνε νωρίτερα, συμβάλλοντας στη μείωση της κυκλοφοριακής συμφόρησης.

 

 

Η επικοινωνία μεταξύ οχημάτων και φωτεινών σηματοδοτών ενεργοποιείται από την τεχνολογία CV2X (Cellular VehicletoEverything), μία ενοποιημένη πλατφόρμα που συνδέει τα οχήματα με την οδική υποδομή, άλλα οχήματα και λοιπούς χρήστες του δρόμου.

 


#Follow us on Instagram

Ο ιστοχώρος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. Με τη χρήση αυτού του ιστοχώρου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.Αποδοχή

Φορτώνει...
Εάν η σελίδα δεν φορτώνει, κάντε κλικ εδώ.
Φορτώνει...