Το BMW Group επιταχύνει την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης

BMW Group

Το BMW Group επιταχύνει την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης

Το BMW Group επιταχύνει την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης
Το BMW Group επιταχύνει την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης

Το BMW Group επιταχύνει την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης και υπερδιπλασιάζει τις πωλήσεις των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων το πρώτο τρίμηνο του 2022.

 

BMW Group

BMW Group

 

Τους πρώτους τρεις μήνες της χρονιάς, η εταιρεία πούλησε συνολικά 596.907 οχήματα BMW, MINI και Rolls-Royce. Έχοντας στη διάθεσή του μία ευρεία γκάμα συστημάτων μετάδοσης κίνησης προηγμένης τεχνολογίας με θετικό αντίκτυπο στο κλίμα, το BMW Group κατάφερε να ικανοποιήσει τις διαφορετικές ανάγκες κινητικότητας των πελατών του σε όλο τον κόσμο. Συγκριτικά με την ίδια περίοδο πέρσι, που ήταν το ισχυρότερο πρώτο τρίμηνο στην ιστορία της εταιρείας, οι πωλήσεις παρουσίασαν μέτρια πτώση (-6,2%). Μετά από ένα ισχυρό ξεκίνημα της χρονιάς, σε ένα εξαιρετικά ασταθές περιβάλλον, οι συνδυασμένες επιπτώσεις της γεωπολιτικής κατάστασης στην Ανατολική Ευρώπη και τα lockdowns λόγω Covid στην Κίνα, επισκίασαν την επιχειρηματική ανάπτυξη κατά τη διάρκεια του τριμήνου. Παρόλα αυτά, συνολικά, η εταιρεία απορρόφησε σε ικανοποιητικό βαθμό αυτές τις επιπτώσεις.

 

 

Ένα μελλοντικό, ευρωπαϊκό μοντέλο πωλήσεων

 

 

Με το λανσάρισμα της BMW iX και της BMW i4, το BMW Group έχει ήδη επεκτείνει σημαντικά την ψηφιοποίηση του τρόπου διασύνδεσης με τους πελάτες και έχει δημιουργήσει τις απαραίτητες συνθήκες για αποτελεσματικό, εξατομικευμένο μάρκετινγκ των δύο τεχνολογικών ναυαρχίδων της. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα μία υψηλή εισροή παραγγελιών και για τα δύο οχήματα.

 

 

Με τη νέα της στρατηγική πωλήσεων και μάρκετινγκ, η εταιρεία θέτει την εμπειρία του πελάτη στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων της, στον τομέα των πωλήσεων. Σε επόμενο στάδιο, το BMW Group θα ικανοποιεί τις μεταβαλλόμενες προσδοκίες των πελατών, αυξάνοντας την ψηφιοποίηση και την επέκταση των online πωλήσεων οχημάτων. 

 

 

Το BMW Group εστιάζει στην ενίσχυση της ηλεκτροκίνησης

 

 

Παρά τις απαιτητικές συνθήκες, το BMW Group κατάφερε για μία ακόμα φορά να υπερδιπλασιάσει τις πωλήσεις των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων του το πρώτο τρίμηνο σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά, με συνολικές παραδόσεις 35.289 αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων BMW και MINI στους πελάτες (+149,2%). Ιδιαίτερα η BMW iX και η BMW i4, που σύντομα θα διατίθενται στις αγορές σε όλο τον κόσμο, συμβάλλουν σημαντικά στην αύξηση της ηλεκτροκίνησης. Το 2022, η εταιρεία στοχεύει και πάλι να υπερδιπλασιάσει τις πωλήσεις των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων της, συγκριτικά με το 2021.

 

 

Το BMW Group θέτει επίσης υψηλότερους στόχους για την προσφορά μοντέλων BEV: Φέτος, ήδη, συμπεριλαμβανομένων των οχημάτων προ-παραγωγής, η εταιρεία θα έχει 15 αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα στην παραγωγή – που καλύπτουν σχεδόν το 90% των υφιστάμενων κατηγοριών της. Εκτός από τα υπάρχοντα μοντέλα όπως η BMW i4, η BMW iX και το MINI Cooper SE, περιλαμβάνονται επίσης τέσσερις σειρές μοντέλων BMW μεγάλου όγκου: η BMW Σειρά 3 και η BMW Σειρά 5, η BMW X1 και η BMW X3. Η νέα BMW Σειρά 7 θα διαδραματίσει επίσης σημαντικό ρόλο το 2022, με το λανσάρισμα της νέας BMW i7.

 

 

Με αυτή την ραγδαία αναπτυσσόμενη γκάμα προϊόντων και την ισχυρή ζήτηση για τα νέα ηλεκτρικά μοντέλα του, την BMW iX και την BMW i4, το BMW Group αναμένει ότι οι πωλήσεις των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων του θα αυξηθούν σημαντικά: Μέχρι το τέλος του 2025, η εταιρεία σκοπεύει να έχει στους δρόμους πάνω από δύο εκατομμύρια αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα.

 

 

Η MINI ξεκίνησε το πρώτο τρίμηνο με μικρή άνοδο

 

 

Η μάρκα MINI παρέδωσε συνολικά 75.487 οχήματα το πρώτο τρίμηνο – ελαφρώς υψηλότερο (+1,1%) από τον συγκριτικά υψηλό αριθμό της προηγούμενης χρονιάς. Τους πρώτους τρεις μήνες του 2022, 8.925 αμιγώς ηλεκτρικά Cooper SE παραδόθηκαν σε πελάτες σε όλο τον κόσμο. Η MINI είναι ήδη πλήρως επικεντρωμένη σε ένα αποκλειστικά ηλεκτρικό μέλλον. Το νέο 3θυρο MINI από την επόμενη γενιά του αυτή τη στιγμή υποβάλλεται σε χειμερινές δοκιμές. Η νέα οικογένεια MINI υπόσχεται να μεγιστοποιήσει την εμπειρία του πελάτη συνδυάζοντας μία εξηλεκτρισμένη αίσθηση go-kart, με ψηφιοποιημένα σημεία επαφής – με σαφή εστίαση στη βιωσιμότητα και το ελάχιστο περιβαλλοντικό αποτύπωμα.

 

 

Αύξηση πωλήσεων σχεδόν 18% για την Rolls-Royce Motor Cars

 

 

Με παραδόσεις 1.624 αυτοκινήτων σε πελάτες τους πρώτους τρεις μήνες της χρονιάς (+17,7%), η Rolls-Royce Motor Cars πέτυχε το καλύτερο αποτέλεσμα πωλήσεων πρώτου τριμήνου της μάρκας στην 117χρονη ιστορία της. Υπήρξε υψηλή ζήτηση για όλα τα μοντέλα, με τις παραγγελίες των πελατών να φτάνουν τώρα στις αρχές του 2023. Η εταιρεία ανακοίνωσε πρόσφατα το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο, την Rolls-Royce Spectre, που θα έρθει στην αγορά το 4ο τρίμηνο του 2023 και ότι μέχρι το 2030 όλα τα προϊόντα της Rolls Royce θα είναι αμιγώς ηλεκτρικά.


#Follow us on Instagram

Ο ιστοχώρος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. Με τη χρήση αυτού του ιστοχώρου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.Αποδοχή

Φορτώνει...
Εάν η σελίδα δεν φορτώνει, κάντε κλικ εδώ.
Φορτώνει...