Το Hyundai Motor Group παρουσίασε την E-GMP

Το Hyundai Motor Group παρουσίασε την E-GMP

Το Hyundai Motor Group παρουσίασε την E-GMP

Το Hyundai Motor Group παρουσίασε την E-GMP
Το Hyundai Motor Group παρουσίασε την E-GMP

Το Hyundai Motor Group παρουσίασε την E-GMP, την πρώτη πλατφόρμα αποκλειστικά για αμιγώς ηλεκτροκίνητα οχήματα (EV) της επόμενης γενιάς.

 

 

Το Hyundai Motor Group παρουσίασε την E-GMP

Το Hyundai Motor Group παρουσίασε την E-GMP

 

Η συγκεκριμένη μάλιστα αποκαλύφθηκε διαδικτυακά στη εκδήλωση «E-GMP Digital Discovery» και θα αποτελεί τη βασική τεχνολογία της γκάμας της επόμενης γενιάς των EV οχημάτων του Hyundai Motor Group.



Η εκδήλωση μεταδόθηκε μέσω του επίσημου καναλιού YouTube του Ομίλου και του Channel Hyundai, μιας παγκόσμιας διαδικτυακής πλατφόρμας περιεχομένου.



Από το 2021, η E-GMP θα υποστηρίζει μια σειρά νέων EV, μεταξύ αυτών το IONIQ 5 της Hyundai Motor, το πρώτο αντίστοιχο EV της Kia Motor και μια σειρά άλλων ηλεκτροκίνητων μοντέλων.



Βελτιωμένη απόδοση και αυξημένη αυτονομία



Σχεδιασμένη αποκλειστικά για EV, η E-GMP προσφέρει διάφορα πλεονεκτήματα σε σύγκριση με τις υπάρχουσες πλατφόρμες, οι οποίες έχουν σχεδιαστεί κατά κύριο λόγο για να υποδέχονται κινητήρες εσωτερικής καύσης. Τα οφέλη περιλαμβάνουν βελτιωμένη απόδοση, αναβαθμισμένα δυναμικά χαρακτηριστικά, αυξημένη αυτονομία και μεγαλύτερους εσωτερικούς χώρους για τους επιβάτες και τις αποσκευές.



«Σήμερα τα προσθιοκίνητα Hyundai και Kia EV είναι μεταξύ των πιο αποτελεσματικών στις κατηγορίες τους», δήλωσε ο κ. Albert Biermann, President & Head of R & D Division του Hyundai Motor Group. «Με την E-GMP που βασίζεται στην πίσω κίνηση, διευρύνουμε την τεχνολογική πρωτοπορία μας σε κατηγορίες όπου οι πελάτες απαιτούν εξαιρετικά δυναμικά χαρακτηριστικά και κορυφαία απόδοση».



«Η E-GMP είναι το αποκορύφωμα πολλών ετών έρευνας και εξέλιξης και ενσωματώνει τις πιο προηγμένες τεχνολογίες μας. Η γκάμα των EVs μας θα εξελιχθεί και θα ενισχυθεί μέσω αυτής της πρωτοποριακής πλατφόρμας», δήλωσε ο κ. Fayez Abdul Rahman, Senior Vice President του Vehicle Architecture Development Center του Hyundai Motor Group.

 

 

Infographic

Infographic

 

Κορυφαία ευελιξία εξέλιξης



Η E-GMP μειώνει σημαντικά την πολυπλοκότητα μέσω της μεταβλητότητας και της τυποποίησής της, επιτρέποντας την ταχεία και ευέλικτη εξέλιξη προϊόντων που βασίζονται σε μια αρχιτεκτονική που μπορεί να χρησιμοποιηθεί στις περισσότερες κατηγορίες οχημάτων, όπως αυτές των σεντάν, SUV και CUV. Επίσης η ευελιξία στη εξέλιξη μπορεί να ικανοποιήσει τις ανάγκες των πελατών για επιδόσεις. Το μοντέλο υψηλών επιδόσεων θα επιταχύνει από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα σε λιγότερα από 3,5 δευτερόλεπτα και θα έχει τελική ταχύτητα 260 χλμ./ ώρα.



H E-GMP θα παίξει σημαντικό ρόλο στην εξέλιξη της ηγετικής θέσης του Ομίλου στα EVs, καθώς θα επιτρέψει στην εταιρεία να διευρύνει την ηλεκτρική της γκάμα σε σχετικά σύντομο χρονικό διάστημα.



Σχεδιασμένη για επιδόσεις, ασφάλεια και μεγιστοποίηση των χώρων



Η E-GMP έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει βελτιωμένα δυναμικά χαρακτηριστικά και κορυφαία σταθερότητα στις μεγάλες ταχύτητες. Αυτό διασφαλίζεται από τη βέλτιστη κατανομή βάρους μεταξύ των δύο αξόνων καθώς και το χαμηλό κέντρο βάρους, χάρη στην τοποθέτηση των μπαταριών χαμηλά και την υιοθέτηση ηλεκτρικών κινητήρων, οι οποίοι βρίσκονται στον χώρο που προηγουμένως κατείχε ένας κινητήρας εσωτερικής καύσης.



Η υιοθέτηση ηλεκτρικών κινητήρων υψηλής απόδοσης βελτιώνει σημαντικά τις επιδόσεις των αυτοκινήτων. Η πίσω ανάρτηση πέντε συνδέσμων που έχει υιοθετηθεί στα μεσαία και μεγάλα μοντέλα και ο πρώτος παγκοσμίως ενσωματωμένος άξονας μετάδοσης κίνησης (IDA) που συνδυάζει ρουλεμάν και ημιαξόνια για τη μετάδοση ισχύος στους τροχούς, βελτιώνουν την άνεση και τη σταθερότητα των χειρισμών.



Επίσης οι μηχανικοί πέτυχαν, με την ενίσχυση της δομής απορρόφησης ενέργειας στην περιοχή που βρίσκεται μπροστά από το ταμπλό, να ελαχιστοποιήσουν την ενέργεια, από τυχόν σύγκρουση που δέχεται το ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης και η μπαταρία. Επιπρόσθετα, η δομή της εμπρός κολώνας εξυπηρετεί την κατανομή του φορτίου που δέχεται, εξασφαλίζοντας τη μη παραμόρφωση της καμπίνας των επιβατών.

 

 

Rear traction motor

Rear traction motor

 

Αποδοτικό και ισχυρό ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης



Το νέο, κόμπακτ σύστημα μετάδοσης ηλεκτρικής ισχύος (Power Electric – PE) της E-GMP αποτελείται από έναν ισχυρό ηλεκτρικό κινητήρα, μετάδοση EV και μετατροπέα, που είναι ενσωματωμένα σε ένα δομικό στοιχείο. Εξασφαλίζει ισχυρή απόδοση αυξάνοντας τη μέγιστη ταχύτητα του κινητήρα έως και 70% σε σύγκριση με τους υπάρχοντες κινητήρες. Ο ηλεκτροκινητήρας που περιστρέφεται σε υψηλές ταχύτητες είναι μικρότερος από άλλα σύνολα ανάλογης απόδοσης, κάτι που εξασφαλίζει πλεονεκτήματα σε ότι αφορά τους χώρους και το βάρος.



Επιπλέον, η τυποποιημένη συστοιχία μπαταρίας μπορεί να ρυθμιστεί για να αποδίδει ανάλογα με το εκάστοτε μοντέλο και την κατηγορία του, με στόχο τη μεγιστοποίηση της αυτονομίας ή την κάλυψη των αναγκών των πελατών.



Ο κινητήρας ελέγχεται από τη μονάδα μετατροπέα ισχύος, η οποία χρησιμοποιεί ημιαγωγούς καρβιδίου του πυριτίου (SiC). Αυτός ο κινητήρας μπορεί να βελτιώσει την απόδοση του συστήματος κατά περίπου 2 με 3% που σημαίνει ότι το όχημα μπορεί να καλύψει περίπου 5% μεγαλύτερες αποστάσεις με την ίδια ενέργεια μπαταρίας.



Σύστημα πολλαπλής (800V και 400V) και αμφίδρομης φόρτισης



Τα περισσότερα από τα υπάρχοντα EVs και η υποδομή ταχυφορτιστών εξασφαλίζει φόρτιση με ισχύ από 50 έως 150 kW για ηλεκτρικά αυτοκίνητα που είναι εξοπλισμένα με συστήματα 400V. Ωστόσο, η ανάπτυξη υποδομής 800V θα επιτρέψει σταδιακά ακόμη πιο γρήγορη φόρτιση, μέχρι και με 350 kW.



Ακολουθώντας αυτήν την τάση, το Hyundai Motor Group έχει επενδύσει στο IONITY, το κορυφαίο δίκτυο φόρτισης υψηλής ισχύος στην Ευρώπη, ως στρατηγικός εταίρος και μέτοχος. Η IONITY διαθέτει 298 σταθμούς φόρτισης υψηλής ισχύος (HPC) – με ισχύ φόρτισης έως 350 kW – κατά μήκος των εθνικών οδών Ευρωπαϊκών χωρών. Η εταιρεία σκοπεύει να αυξήσει αυτόν τον αριθμό σε 400 σταθμούς HPC έως το 2022, συμπεριλαμβανομένων 53 που βρίσκονται ήδη υπό κατασκευή.



Η E-GMP έχει στάνταρ δυνατότητα φόρτισης 800 V και είναι συμβατή με τα 400V χωρίς να χρειάζονται πρόσθετα εξαρτήματα ή προσαρμογείς. Το σύστημα πολλαπλής φόρτισης είναι η πρώτη πατενταρισμένη τεχνολογία στον κόσμο που λειτουργεί τον κινητήρα και τον μετατροπέα για να αυξήσει τα 400V στα 800V για σταθερή συμβατότητα φόρτισης.

 

E-GMP

E-GMP

 

 



Και η Kia Motor στην εποχή της ηλεκτροκίνησης



Η Kia Motor επίσης εξελίσσεται για την εποχή της ηλεκτροκίνησης, με βάση τη μεσοπρόθεσμη και μακροπρόθεσμη στρατηγική του «Plan S». Το Σεπτέμβριο, η Kia ανακοίνωσε τα σχέδια της για την αύξηση των πωλήσεων των EV της στο 20% των συνολικών έως το 2025. Η Kia Motor έχει ήδη δώσει μια πρώτη εικόνα των επτά μοντέλων BEV που θα παρουσιαστούν διαδοχικά έως το 2027.


#Follow us on Instagram

Ο ιστοχώρος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. Με τη χρήση αυτού του ιστοχώρου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.Αποδοχή

Φορτώνει...
Εάν η σελίδα δεν φορτώνει, κάντε κλικ εδώ.
Φορτώνει...