Citroen e-Jumpy Hydrogen

Citroen e-Jumpy Hydrogen

Citroen e-Jumpy Hydrogen

Citroen e-Jumpy Hydrogen
Citroen e-Jumpy Hydrogen

Με το Citroen e-Jumpy Hydrogen η Citroen προσφέρει την πληρέστερη ηλεκτρική γκάμα για τις ανάγκες των επαγγελματιών.

 

Citroen e-Jumpy Hydrogen

Citroen e-Jumpy Hydrogen

 

 

Από το 1928, η Citroen καινοτομεί συνεχώς για να προσαρμόζεται στις αλλαγές της κοινωνίας και να προσφέρει στους επαγγελματίες μεγαλύτερη ηρεμία και ευκολία στην καθημερινή τους δραστηριότητα. Ως απάντηση στις νέες περιβαλλοντικές και κοινωνικές προκλήσεις, η Citroen το 2021 εφαρμόζει νέες τεχνολογίες με το e-Jumpy Hydrogen και νέες ιδέες με το My ΑΜΙ Cargo, σχηματίζοντας με τον τρόπο αυτό την πληρέστερη ηλεκτρική γκάμα στην αγορά.

 

 

Το Citroen Jumpy γίνεται υδρογονοκίνητο

 

 

Η Citroen συμπληρώνει τη γκάμα των ηλεκτρικών LCV με τεχνολογία υδρογόνου για να καλύψει τις ανάγκες των εταιρειών που οι δραστηριότητες τους απαιτούν ταξίδια άνω των 300 χιλιομέτρων ή απλά δεν έχουν τον απαιτούμενο χρόνο για να φορτίσουν το όχημά τους κατά τη διάρκεια της ημέρας. Η γκάμα της Citroën μπορεί έτσι να καλύψει όλες τις ανάγκες.

 

 

Το e-Jumpy Hydrogen, ένα ηλεκτρικό φορτηγό με κυψέλες υδρογόνου και μπαταρία, είναι το πρώτο Citroën που εκμεταλλεύεται αυτήν την τεχνολογία. Είναι ιδιαίτερα σημαντικό το ότι χρησιμοποιεί αυτή τη νέα τεχνολογία, διατηρεί τον ωφέλιμο όγκο, τη χωρητικότητα και τη μεταφορική ικανότητά του. Το νέο μοντέλο έχει αυτονομία πάνω από 400 χιλιόμετρα με τις τρεις δεξαμενές υδρογόνου των 700 bar, από ανθρακόνημα, οι οποίες βρίσκονται δίπλα στην μπαταρία, να μπορούν να γεμίσουν σε μόλις τρία λεπτά της ώρας. Με μηδενικές εκπομπές CO2, οι επαγγελματίες θα είναι απολύτως ελεύθεροι από περιορισμούς σε δρόμους και περιοχές των αστικών κέντρων που ισχύουν απαγορεύσεις για τα συμβατικά επαγγελματικά οχήματα.

 

 

Το e-Jumpy Hydrogen είναι ηλεκτρικό και επωφελείται από δύο πηγές ενέργειας: το υδρογόνο, που είναι αποθηκευμένο υπό πίεση 700 bar σε ένα τριπλό δοχείο, μέσω του οποίου παράγεται ηλεκτρικό ρεύμα και μια μπαταρία 10,5 kWh. Η μπαταρία δίνει αυτονομία 50 χιλιομέτρων στο αυτοκίνητο και αναλαμβάνει αυτόματα την κίνηση όταν η δεξαμενή υδρογόνου είναι άδεια. Αυτές οι δύο πηγές ενέργειας συνδυάζονται για να τροφοδοτήσουν τον κινητήρα και το σύστημα κίνησης. Η μπαταρία ανακτά ενέργεια κατά τη διάρκεια της επιβράδυνσης, ενώ φορτίζεται αυτόματα χρησιμοποιώντας ηλεκτρική ενέργεια που παράγεται από το υδρογόνο. Επιπρόσθετα, η φόρτιση της μπαταρίας μπορεί να γίνει με καλώδιο σε όλους τους σταθμούς φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων.

 

 

Το Jumpy, που παράγεται στο εργοστάσιο SevelNord, μετατρέπεται σε υδρογονοκίνητο στο Κέντρο Έρευνας και Εξέλιξης κυψελών καυσίμου υδρογόνου του Ομίλου Stellantis που έχει έδρα στο Russelsheim της Γερμανίας.

 


#Follow us on Instagram

Ο ιστοχώρος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. Με τη χρήση αυτού του ιστοχώρου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.Αποδοχή

Φορτώνει...
Εάν η σελίδα δεν φορτώνει, κάντε κλικ εδώ.
Φορτώνει...