Ford Fiesta R1, κυρίαρχος των αγώνων

Ford Fiesta R1, κυρίαρχος των αγώνων

Ford Fiesta R1, κυρίαρχος των αγώνων

Ford Fiesta R1, κυρίαρχος των αγώνων
Ford Fiesta R1, κυρίαρχος των αγώνων

 

 

Το Ford Fiesta R1 που βασίστηκε στην «απλή» έκδοση STLine απέσπασε επάξια το 2020 τον τίτλο του Πρωταθλητή Ράλλυ Χώματος στην Ελλάδα στην κατηγορία F2.

 

 

Ford Fiesta R1

Ford Fiesta R1

 

 

Μπορεί, άραγε, ένα αυτοκίνητο παραγωγής να μετατραπεί με πολύ μικρές αλλαγές και επεμβάσεις σε μία πραγματική «πολεμική μηχανή» ικανή να κατακτήσει την κορυφαία διάκριση στην κατηγορία του στο χώρο των ελληνικών αγώνων; Αν πρόκειται για Ford, ασφαλώς και μπορεί!

 

 

Το γνωστό σε όλους Ford Fiesta 1.0L EcoBoost είναι ένα μοντέλο που έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη του ελληνικού κοινού καταθέτοντας εδώ και πολλά χρόνια τα διαπιστευτήρια του στην κατηγορία των σούπερ μίνι αυτοκίνητων. Αυτό βέβαια χάρη στην κορυφαία ποιότητα, την απαράμιλλη αξιοπιστία, τις προηγμένες τεχνολογίες και την άκρως οδηγοκεντρική συμπεριφορά του στο δρόμο. Το αυτοκίνητο αυτό αποτέλεσε για την περίσταση την βάση για τον Νώντα Καρανικόλα και τους συνεργάτες του στην Ford Car Center, προκειμένου να δημιουργήσουν με πολύ μεράκι ένα πραγματικό «φονέα γιγάντων» στους ελληνικούς αγώνες. Συνάμα ένα αυτοκίνητο που κατάφερε να κερδίσει επάξια το 2020 το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ στην κατηγορία F2. Όλα αυτά από ένα «απλό» Fiesta STLine!

 

 

 

Ford Fiesta R1

Fiesta R1

 

Το αρνάκι που μετατράπηκε σε…λύκο

 

 

Τηρώντας όλους τους κανόνες ασφαλείας,  το αρνάκι δεν άργησε να μετατραπεί σε… λύκο! Κάτω από το καπό του Ford Fiesta Rally (R1) βρέθηκε ο γνωστός, αξιόπιστος και πολυβραβευμένος 3κύλινδρος 1.0L υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας της οικογένειας EcoΒoost της Ford. Είναι αυτός που εξοπλίζει και τις συμβατικές εκδόσεις παραγωγής του μοντέλου. Αποδίδει μάλιστα ισχύ 150 ίππων και ροπή 200 Nm. Το σειριακό κιβώτιο 5 σχέσεων, ο κλωβός ασφαλείας, η διαφορετική χαρτογράφηση του κινητήρα και η τοποθέτηση του χειρόφρενου σε διαφορετικό σημείο υπήρξαν οι μόνες τροποποιήσεις. Τα φρένα και οι αναρτήσεις διατηρήθηκαν στο επίπεδο της συμβατικής έκδοσης. Αποδείχθηκε έτσι για μία ακόμα φορά ότι ο Ford Fiesta R1 «πατά» στις στέρεες βάσεις της έκδοσης παραγωγής.

 

 

 

Fiesta R1

Fiesta R1

 

Αποτελέσματα που ξεπέρασαν τις προσδοκίες

 

 

Η πρεμιέρα του αγωνιστικού πλέον Ford Fiesta R1 στην κλάση C6 στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος του 2020 έγινε τον περασμένο Ιούλιο. Μετά από τρεις αγώνες, τα αποτελέσματα ξεπέρασαν τις προσδοκίες ακόμη και του ίδιου του πληρώματος. Έτσι, μετά από μία νίκη και δύο τερματισμούς στη δεύτερη θέση της κατηγορίας F2, οι Νώντας Καρανικόλας/Γιώργος Βασιλάκης δεν επικράτησαν μόνο στην κλάση τους, αλλά και στη γενική κατάταξη της F2. Μάλιστα στη συγκεκριμένη κατηγορία συμμετείχαν και πιο ισχυρά αυτοκίνητα.

 

 

Με τις επιδόσεις αυτές το Ford Fiesta 1.0L EcoBoost αποδεικνύει περίτρανα ότι αποτελεί μια βάση «υψηλού βεληνεκούς». Μια  βάση που προσφέρει στον οδηγό μία ανεπανάληπτη εμπειρία οδήγησης. Μάλιστα, είναι εμφανές πως με μικρές μετατροπές μπορεί να διακριθεί ακόμα και στο εξόχως ανταγωνιστικό τερέν των αγώνων ράλλυ.

 

 


#Follow us on Instagram

Ο ιστοχώρος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. Με τη χρήση αυτού του ιστοχώρου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.Αποδοχή

Φορτώνει...
Εάν η σελίδα δεν φορτώνει, κάντε κλικ εδώ.
Φορτώνει...