Ford Puma 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV

Ford Puma 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV

Ford Puma 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV

Ford Puma 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV
Ford Puma 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV

Οδηγούμε και σας παρουσιάζουμε το Ford Puma 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV, ένα μοντέλο ιδιαίτερα όμορφο και ποιοτικό στην κατασκευή και με λογικό κόστος απόκτησης.

 

 

Ford Puma 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV

BackΤο Ford Puma, στη δεύτερη ουσιαστικά γενιά, μια και το πρώτης γενιάς ήταν ένα μικρό σπορ αυτοκίνητο, συγκαταλέγεται πλέον στις πιο επιτυχημένες προτάσεις της κατηγορίας και την πορεία αυτή έρχεται να ενισχύσει η mild hybrid εκδοχή των 125 ίππων.

 

Engine

Engine

 

Κινητήριο σύνολο

 

Η απόδοση αυτή εξασφαλίζεται από τον τρικύλινδρο 1.0 EcoBoost, ένα κινητήριο σύνολο το οποίο ήδη αποσπάσει σειρά διακρίσεων και βραβείων. Στην συγκεκριμένη περίπτωση συνδυάζεται με ήπιο ήπιο υβριδικό σύστημα 48 Volt, απομυζώντας υψηλότατη απόδοση από το καύσιμο που καταναλώνει, ενώ συγχρόνως φέρει, για πρώτη φορά σε σύνολο τριών κυλίνδρων, απενεργοποίηση κυλίνδρου σε φάσεις χαμηλού φορτίου.

 

Η συνολική του απόδοση φτάνει τους 125 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και τα 210 Nm ροπής από τις 1.750 σ.α.λ. Το υβριδικό σύστημα εξασφαλίζει την απόδοση σημαντικού ποσοστού της ροπής ήδη λίγο πάνω από τις 1.000 στροφές, ενώ λίγο πιο ψηλά προστίθεται και η υποστήριξη της τουρμπίνας μεγιστοποιώντας την αποδιδόμενη ροπή. Η απόδοση παραμένει σταθερά αυξανόμενη σε όλο το εύρος των στροφών, σχεδόν μέχρι και τις 6.000 σ.α.λ. της μέγιστης ροπής. Συγχρόνως, ο θόρυβος του τρικύλινδρου συνόλου παραμένει σε λογικά για την περίσταση επίπεδα, ιδιαίτερα στο εσωτερικό, όπου έχει εξασφαλιστεί αποτελεσματική μόνωση, τόσο από αυτόν, όσο και από το περιβάλλον.

 

Side

Side

 

Χαμηλή κατανάλωση και εικόνα που ικανοποιεί

 

Ο γραμμικός τρόπος της απόδοσης της δύναμης σε συνδυασμό με την πολύ καλή κλιμάκωση του χειροκίνητου κιβωτίου των έξι σχέσεων, εξασφαλίζουν ιδιαίτερα χαμηλή κατανάλωση, με την επίσημη μέση τιμή να αναφέρεται στα 0,0 λίτρα/100 χλμ. και την πραγματική, αναλόγως και του τρόπου οδήγησης σε αντίστοιχα χαμηλά επίπεδα. Η επιτάχυνση από στάση στα 100 πρώτα χ.α.ω. επιτυγχάνεται σε 9,8 δλ., ενώ και η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 190 χ.α.ω.

 

H δυναμική και γραμμική απόδοση του κινητήρα και οι επιδόσεις του αυτοκινήτου έρχονται να προστεθούν στο γνωστό μας γενικότερα σπορ στήσιμο της ανάρτησης και του συστήματος διεύθυνσης εξασφαλίζοντας ένα σύνολο που δεν μπορεί μόνο να κινηθεί με ασφάλεια, αλλά και γρήγορα αν απαιτηθεί. Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του πέντε προγράμματα κίνησης, τα Normal, Eco, Sport, Slippery και Trail.

 

Detail front

Detail front

 

Ιδιαίτερα στα τρία πρώτα, το εμπρός μέρος ακολουθεί πιστά, άμεσα και χωρίς δισταγμούς τις επιλογές του οδηγού, το πίσω προσαρμόζεται αναλόγως του εάν και πόσο θα του το ζητήσει ο τελευταίος, η ανάρτηση διατηρεί σε μεγάλο βαθμό της οριζοντιότητα του αμαξώματος και η διαδικασία της κάθε στροφής ή καμπής αποδεικνύεται απολαυστική. Αυτή άλλωστε είναι και η μεταφορά στο μέλλον, παρόν πια, της παράδοσης που δημιούργησε το πρώτο Puma, το coupe.

 

Όντας ένα γνήσιο crossover προσφέρει με την απόσταση των 16,5 εκατοστών του κάτω μέρους του αμαξώματος από το έδαφος, υψηλή θέση οδήγησης, συνεπακόλουθα καλύτερη ορατότητα, αλλά και υποστήριξη στο πρόγραμμα Trail. Η κατά κύριο λόγο, πάντως, σπορτίφ προδιάθεση αντανακλάται στην πανέμορφη, ελκυστική και δυναμική σχεδίαση της εξωτερικής του μορφής. Με τον τρόπο αυτό δημιουργεί τη συνολική εικόνα μιας απόλυτα ομοιογενούς και συνεπούς παρουσίας.

 

Detail

Detail

 

Το όχημα εσωτερικά

Το ίδιο ισχύει και για τη διαμόρφωση του εσωτερικού, το οποίο προέρχεται από το Fiesta, επιβεβαιώνοντας τη στενή συγγένεια των δύο μοντέλων. Η όλη εικόνα αναβαθμίζεται από τα στοιχεία του εξοπλιστικού επίπεδου STLine του αυτοκινήτου της δοκιμής. Σε αυτά περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων το δερμάτινο τιμόνι με το επίπεδο κάτω μέρος, τα αλουμινένια πεντάλ, ο επιλογέας από το ίδιο υλικό, η μαύρη επένδυση του ουρανού και τα πολύ καλά μπάκετ καθίσματα με τις εμφανείς ραφές.

 

Εντυπωσιακή και εύκολα παραμετροποιήσιμη είναι η ψηφιακή οθόνη 12,3 ιντσών που αντικαθιστά τον συμβατικό, αναλογικό πίνακα των οργάνων και η οποία αλλάζει το βασικό της χρώμα, αναλόγως του επιλεχθέντος προγράμματος οδήγησης. Η κεντρική οθόνη τεχνολογίας Sync3 των 8 ιντσών στεγάζει την πλειονότητα του επιμέρους εξοπλισμού.

 

Μια ιδιαίτερα έξυπνη πρόταση αποτελεί το επονομαζόμενο MegaBox κάτω από το δάπεδο του χώρου των αποσκευών, το οποίο έχει χωρητικότητα 80 λίτρων, είναι αδιάβροχο και διαθέτοντας τάπα απορροής, πλένεται με νερό.

 

Συμπερασματικά…

 

Συνολικά, το νέο Ford Puma αποτελεί ένα ιδιαίτερα όμορφο και ποιοτικό στην κατασκευή του crossover, με λογικό κόστος απόκτησης και με ευνοϊκά χρηματοδοτικά προγράμματα. Η εύκολη οδήγηση, η υψηλή προσφερόμενη ασφάλεια και η θετική εικόνα αξιοπιστίας της μάρκας το καθιστούν σε μια από τις πιο ελκυστικές προτάσεις της κατηγορίας του. O νεανικός του χαρακτήρας κερδίζει πόντους και στην προτίμηση νέων οδηγών αλλά και γονέων για τους νέους οδηγούς της οικογένειας!


#Follow us on Instagram

Ο ιστοχώρος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. Με τη χρήση αυτού του ιστοχώρου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.Αποδοχή

Φορτώνει...
Εάν η σελίδα δεν φορτώνει, κάντε κλικ εδώ.
Φορτώνει...