Honda ADV350
Το νέο scooter Honda ADV350 συνδυάζει το adventure στυλ του X-ADV με τα μοναδικά χαρακτηριστικά αντοχής που προσφέρει.
Ο κινητήρας χωρητικότητας 330κ.εκ. αποδίδει μέγιστη ισχύ 29,2 PS (21,5kW) και ροπή 31,5Nm, ενώ την πρόσφυση του πίσω τροχού διαχειρίζεται το HSTC. Η ζελατίνα ρυθμίζεται ως προς το ύψος, υπάρχει χώρος για δύο full–face κράνη κάτω από τη σέλα και μία θύρα φόρτισης USB Type–C βρίσκεται στο ντουλαπάκι. Ο πίνακας οργάνων LCD ενσωματώνει το σύστημα Honda Smartphone Voice Control, ενώ η λειτουργία έξυπνου κλειδιού (Smart Key) αναβαθμίζει το επίπεδο άνεσης στην καθημερινότητα.
Παρουσίαση μοντέλου
Με το σκληροτράχηλο παρουσιαστικό του, το ADV350 ξεχωρίζει από το πλήθος, ενώ οι τραχιές γωνίες και τα τολμηρά χρώματα τονίζουν την off–road εμφάνιση. Το X–ADV ενέπνευσε αναμφισβήτητα με τη σχεδίασή του όπως και η σειρά μοτοσυκλετών επιδόσεων εκτός δρόμου CRF.
Η πρακτικότητα ήταν ένα ακόμα ζητούμενο για τους σχεδιαστές: υπάρχει χώρος για δύο κράνη full–face κάτω από τη σέλα, θύρα φόρτισης USB στο ντουλαπάκι, ενώ η λειτουργία Smart Key καθιστά ακόμα πιο άνετη τη ζωή του αναβάτη. Η ζελατίνα ρυθμίζεται σε τέσσερα ύψη και ο πίνακας οργάνων LCD ενσωματώνει το σύστημα Honda Smartphone Voice Control.
Ο περιπετειώδης χαρακτήρας φαίνεται στο εμπρός τμήμα του Honda ADV350, Η θέση οδήγησης προσφέρει φυσικό έλεγχο, και το πλαίσιο – ανεστραμμένο πιρούνι (USD) 37mm, με πάνω και κάτω τιμονόπλακες τύπου μοτοσυκλέτας, σωληνωτό ατσάλινο πλαίσιο και πίσω αμορτισέρ με ξεχωριστά δοχεία αερίου – είναι ρυθμισμένο ώστε να παρέχει ευελιξία, καλή κατευθυντικότητα και άριστη πληροφόρηση για τον αναβάτη. Ελαφριοί τροχοί 15 ιντσών μπροστά/14 ιντσών πίσω φοράνε tubeless ελαστικά με διαστάσεις 120/70-15 μπροστά και 140/70-14 πίσω με πέλμα τύπου block pattern, παρέχοντας άφθονη πρόσφυση στο ADV350 σε όλες τις συνθήκες. Στον τομέα της πέδησης, ένας μονός δίσκος 256mm συνδυάζεται με έναν πίσω δίσκο 240mm.
Διαθέσιμοι χρωματισμοί
Spangle Silver Metallic
Mat Carbonium Gray Metallic
Mat Carnelian Red Metallic
Στυλ και Εξοπλισμός
Το στυλ του ADV350 προσφέρει κάτι περισσότερο από μία μικρή γεύση περιπέτειας. Οι δύο προβολείς LED (όλα τα φώτα είναι τεχνολογίας LED) τοποθετούνται ψηλά πάνω από τον εμπρός τροχό, προς το άκρο του scooter, ενώ τα κοψίματα στο φέρινγκ αφήνουν σε κοινή θέα το ανεστραμμένο πιρούνι (USD). Τονίζοντας περαιτέρω τον off–road προσανατολισμό του ADV350, τα βαμμένα πάνελ είναι ψηλά τοποθετημένα πάνω από τα μαύρα κάτω και πίσω πάνελ, δίνοντας την εντύπωση υψηλότερου κέντρου βάρους, παρόμοια με την αίσθηση που δημιουργεί το X–ADV και η αγωνιστικών προδιαγραφών CRF450R.
Πολυάριθμες λεπτομέρειες υποστηρίζουν την καθημερινή χρηστικότητα του ADV350. Η ζελατίνα προσαρμόζεται εύκολα με ένα μηχανισμό ασφάλισης σε τέσσερα ύψη με συνολική διαδρομή 133 mm. Στην ψηλότερη θέση, η ροή αέρα περνά ελεγχόμενα γύρω από τους ώμους του αναβάτη μειώνοντας την κόπωση σε μεγάλα ταξίδια με υψηλότερες ταχύτητες. Σε περιβάλλον πόλης – όπου ο δροσερός αέρας όπως και η απρόσκοπτη ορατότητα είναι κάτι που εκτιμούν οι αναβάτες – η χαμηλότερη θέση είναι ιδανική.
Υπάρχει άφθονος χώρος κάτω από τη σέλα – συνολικά 48 λίτρα – που σημαίνει ότι δύο full–face κράνη αποθηκεύονται άνετα. Ο αποθηκευτικός χώρος μπορεί να διαιρείται μέσω ενός διαχωριστικού, ανάλογα με τις προτιμήσεις του ιδιοκτήτη. Μία θύρα USB Type–C υπάρχει στο εμπρός αριστερό ντουλαπάκι, για τη φόρτιση ενός κινητού. Το ύψος της σέλας στα 795mm είναι εύκολα διαχειρίσιμο.
Ένα ακόμα χαρακτηριστικό άνεσης είναι το Smart Key, που ελέγχει τη λειτουργία του κεντρικού διακόπτη και το κλείδωμα τη σέλας χωρίς να χρειάζεται να βγει από την τσέπη του αναβάτη, ενώ κλειδώνει αυτόματα το ADV350 όταν ο αναβάτης απομακρύνεται. Επίσης ελέγχει το προαιρετικό Smart top box 50L. Έχοντας ο αναβάτης μαζί του το Smart Key, το top box ξεκλειδώνει αυτόματα. Τέλος, ένα μπουτόν ενεργοποιεί τα φλας για εύκολο εντοπισμό.
Πλαίσιο
Ως ένα scooter σχεδιασμένο για να διαχειρίζεται την τραχιά άσφαλτο της πόλης – ακόμα και ελαφριές off–road συνθήκες – το πλαίσιο του ADV350 είναι κατασκευασμένο για να εμπνέει αυτοπεποίθηση. Ένα ελαφρύ, σωληνωτό ατσάλινο πλαίσιο προσφέρει αντοχή, με μεταξόνιο 1520mm, γωνία κάστερ 26.5° και ίχνος τροχού 90mm. Το βάρος του scooter (πλήρες υγρών) είναι 186kg.
Το ανεστραμμένο πιρούνι (USD) 37mm, με διαδρομή 125mm, συνδέεται με πάνω και κάτω τιμονόπλακες τύπου μοτοσυκλέτας, αυξάνοντας την ακαμψία για ολόκληρο το εμπρός τμήμα. Δύο πίσω αμορτισέρ με ανεξάρτητα δοχεία αερίου χρησιμοποιούν προοδευτικά ελατήρια με τρεις διαφορετικές σκληρότητες και προσφέρουν εξαιρετική αντίδραση της ανάρτησης σε ποικίλες συνθήκες εδάφους, ακόμα και με συνεπιβάτη. Με διαδρομή 130mm συνεργάζονται με ένα μονοκόμματο αλουμινένιο ψαλίδι.
Η σχεδίαση των τροχών είναι εντελώς νέα στην οικογένεια scooter της Honda. Κατασκευασμένοι από χυτό αλουμίνιο και με μαύρο φινίρισμα, οι ελαφριοί 15” εμπρός/14” πίσω τροχοί χρησιμοποιούν ένα μοτίβο σχήματος «Χ» με 6 διασταυρούμενα μπράτσα. Η σχεδίαση αυτή αναβαθμίζει την αίσθηση από το δρόμο και την παντός εδάφους ευελιξία. Εμπρός και πίσω tubeless ελαστικά διαστάσεων 120/70-15 και 140/70-14 με πέλμα τύπου block–pattern προσφέρουν υποδειγματική απόσβεση των ανωμαλιών και άνεση χάρη στο φαρδύ πέλμα και τον άφθονο αέρα που εσωκλείουν.
Ένα δισκόφρενο 256mm αναλαμβάνει καθήκοντα πέδησης μπροστά, σε συνδυασμό με ένα πίσω δίσκο 240mm, αλλά και 2-κάναλο ABS. Το σύστημα Emergency Stop Signal (ESS) ελέγχει επίσης (και απενεργοποιείται αυτόματα) τα πίσω φλας σε ένα απότομο φρενάρισμα, προειδοποιώντας τους οδηγούς που ακολουθούν.
Κινητήρας
Ο τετραβάλβιδος Enhanced Smart Power+ (eSP+), SOHC κινητήρας χωρητικότητας 330cc του ADV350 πετυχαίνει άριστες περιβαλλοντικές επιδόσεις και υψηλή απόδοση ισχύος – για χρήση εντός και εκτός πόλης – χάρη στην υιοθέτηση τεχνολογίας χαμηλών τριβών.
Η μέγιστη ισχύς των 29,2 PS (21,5kW) που αποδίδεται στις 7.500 σαλ. συνδυάζεται με τη μέγιστη ροπή των 31,5Nm στις 5.250 σαλ. Η διάμετρος και η διαδρομή είναι 77mm x 70,8mm, με σχέση συμπίεσης 10.5:1. Έχοντας κοκοράκια με ολισθητήρες, κουζινέτα στροφάλου χαμηλών τριβών και στεγανοποιημένο στροφαλοθάλαμο, διακρίνεται για την αξιοπιστία σε βάθος χρόνου και τις ισχυρές επιδόσεις. Για βελτίωση της ψύξης του εμβόλου, ένα μπεκ λαδιού, όπως αυτό της CRF450R, ψεκάζει το λάδι στο πίσω τμήμα του εμβόλου, βελτιώνοντας το χρονισμό της ανάφλεξης και την αποδοτικότητα καύσης. Η χωρητικότητα σε λιπαντικό είναι 1,8 λίτρα.
Ο κινητήρας του ADV350 διαθέτει επίσης Honda Selectable Torque Control (HSTC) δύο επιπέδων. Το σύστημα ανιχνεύει την οποιαδήποτε διαφορά ταχύτητας μεταξύ εμπρός και πίσω τροχού, υπολογίζει το βαθμό ολίσθησης και ελέγχει τη ροπή του κινητήρα μέσω του συστήματος ψεκασμού καυσίμου για ανάκτηση της πρόσφυσης στον πίσω τροχό. Το HSTC ενεργοποιείται και απενεργοποιείται από έναν διακόπτη στο αριστερό γκριπ. Η ένδειξη ‘ΤC’ στην ψηφιακή οθόνη αναβοσβήνει όταν το σύστημα διαχειρίζεται την πρόσφυση.
Η κατανάλωση καυσίμου είναι μόλις 29,4km/l (WMTC mode), με το ρεζερβουάρ χωρητικότητας 11,7L να παρέχει δυνατότητα αυτονομίας έως και 340km. Ο κινητήρας πληροί τις προδιαγραφές EURO5.
Αξεσουάρ
Μία σειρά Γνήσιων Αξεσουάρ Honda θα διατίθεται για το ADV350. Αυτά περιλαμβάνουν:
Smart top box 50L
Πίσω σχάρα (άμεσης τοποθέτησης)
Εσωτερικές βαλίτσες
Θερμαινόμενα γκριπ
Λουκέτο τύπου U
Κουκούλα
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ |
|
Τύπος |
Υγρόψυκτος 4-χρονος, 4 βάλβιδος SOHC μονοκύλινδρος, προδιαγραφών Euro 5 |
Χωρητικότητα |
330cc |
Διάμετρος & Διαδρομή |
77mm x 70.8mm |
Σχέση συμπίεσης |
10.5:1 |
Μέγιστη ισχύς |
29,2 PS (21,5 kW) @ 7.500 rpm |
Μέγιστη ροπή |
31,5 Nm @ 5.250 rpm |
Επίπεδο θορύβου (dB) |
Lurban 75.5dB / Lwot 80.2dB |
Χωρητικότητα σε λιπαντικό |
1,8 L |
Σύστημα τροφοδοσίας |
|
Ψεκασμός |
Ηλεκτρονικός PGM-FI |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ |
11,7L |
Εκπομπές CO2 (WMTC) |
79g/km |
Κατανάλωση καυσίμου |
29,4km/L / (3,4L/100km) |
ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ |
|
Μίζα |
Ηλεκτρική |
Χωρητικότητα μπαταρίας |
12V-9.1Ah |
ΜΕΤΑΔΟΣΗ |
|
Τύπος συμπλέκτη |
Αυτόματος φυγοκεντρικός συμπλέκτης, ξηρού τύπου |
Τύπος κιβωτίου |
CVT |
Τελική Μετάδοση |
V-Belt |
ΠΛΑΙΣΙΟ |
|
Τύπος |
Ατσάλινο σωληνωτό |
CHASSIS |
|
Διαστάσεις (Μ x Π x Υ) |
2200mm x 895mm x 1295mm |
Μεταξόνιο |
1.520mm |
Γωνία Κάστερ |
26,5° |
Ίχνος |
90mm |
Ύψος Σέλας |
795mm |
Απόσταση από το έδαφος |
145mm |
Βάρος (πλήρες υγρών) |
186kg |
ΑΝΑΡΤΗΣΗ |
|
Εμπρός |
Ανεστραμμένο πιρούνι 37mm – διαδρομή 125mm |
Πίσω |
Δύο αμορτισέρ – διαδρομή 130mm |
Τροχοί |
|
Εμπρός |
15” από χυτό αλουμίνιο, έξι μπράτσων |
Πίσω |
14” από χυτό αλουμίνιο, έξι μπράτσων |
Ελαστικά Εμπρός |
120/70-15MC 56P |
Ελαστικά Πίσω |
140/70-14MC 62P |
ΦΡΕΝΑ |
|
Τύπος ABS |
2-κάναλο ABS |
Εμπρός |
Ένας δίσκος 256mm με διπίστονη δαγκάνα της Nissin |
Πίσω |
Ένας δίσκος 240mm με δαγκάνα ενός εμβόλου της Nissin |
ΟΡΓΑΝΑ & ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ |
|
Όργανα |
Full LCD, ρολόι, δύο χιλιομετρητές, δείκτης κατανάλωσης καυσίμου, ένδειξη Honda SMART Key. |
Σύστημα προστασίας |
Immobiliser |
Προβολέας |
LED |
Πίσω φως |
LED |
Συνδεσιμότητα |
Ναι |
USB |
Ναι |
Cruise Control |
Όχι |
Πρόσθετα χαρακτηριστικά |
HSTC (Honda Selectable Torque Control) και ESS (Emergency Stop Signals) |
Όλες οι προδιαγραφές είναι προκαταρτικές και υπόκεινται σε αλλαγές χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση.